חיפוש באינדקס עסקים

מתלבשים על פסח – מה נלבש לערב החג?

פורסם מאת: בתאריך: 25 מרץ 2015

מתלבשים על פסח - מה נלבש לערב החג?"תפרו לי בגד עם כיסים, מילאו כיסי באגוזים" פעם לא היינו צריכים הרבה כדי לחגוג את פסח. אבל היום, רובנו כבר לא תופרים לעצמנו את הבגדים – וזו הזדמנות טובה לבדוק מה נלבש בליל הסדר השנה, וכמה זה יעלה לנו.

אחת מהמסורות האהובות עלינו בפסח (אחרי מציאת האפיקומן, כמובן) היא לקנות בגדים חדשים לחג לכל המשפחה. אך עבור רבים ההתרוצצות בין חנויות ילדים, גברים ונשים בקניונים לפני החג הפכה למטלה שהוציאה את כל הכיף מהחוויה. רשת ’תמנון’, מנסה להחזיר את הסדר לפסח, ומסבירה את כל מה שאנחנו צריכים לדעת, כדי להלביש לחג את כל המשפחה, ולשמור על שפיות (ועל הכיס):

טרנדים
לבן הוא תמיד באופנה כשמדובר בבגדים לליל הסדר. אך זה לא אומר שהחולצה הלבנה שלבשתם בשנה שעברה עדיין באופנה. מי שמתעקש על לבן לליל הסדר יכול לבחור בגזרות שיקיות ומשוחררות מבדים דקים, או שמלות לבנות נקיות, שנראה הרבה בקיץ הקרוב. אך לא רק על הצבע הלבן עומד הסדר. מי שרוצה לגוון יכול ללכת על ג’ינס ולא רק מכנסיים- שמלות, חולצות וטוניקות מג’ינס יהיו אביזר לוהט בקיץ. טרנד נוסף שיכול להתאים לפסח הוא שחור-לבן. נמצא אותו בהדפסים, בצורות גיאומטריות או כטקסט על החולצה.

התאמה
התאמת בגדים לכל המשפחה נהוגה כבר שנים בארצות הברית, אך בישראל היא לא ממש תפסה. לפחות לא עד לאחרונה, אז פרצו לחיינו בסערה הצמד קים קרדישיאן וקניה ווסט עם ביתם נורת’ המתוקה, והכתיבו טרנד שכבר אי אפשר להתעלם ממנו – סגנון אחיד לכל המשפחה. כדי לא לצאת מדעתכם בחיפושים אחר פריטים דומים באינסוף חנויות, מומלץ לגשת לחנויות שמוכרות בגדים לכל המשפחה, שם כבר תמצאו את הלוק המשותף.

סגנון אישי
כבר מהגיל בו אנו לומדים לדבר, אנו מתחילים להעדיף דברים מסוימים על גבי אחרים, ומפתחים את הסגנון האישי שלנו. כך ישנם ילדים שיעדיפו סוג בד מסוים, צבע, ואפילו גזרה של הבגדים שהם לובשים. על מנת שילדכם ירגיש בנוח גם בלבוש חגיגי, רצוי להתחשב בהעדפותיו בעת בחירת הבגדים.

מחיר
בעוד סל קניות ממוצע לארוחה בחג עולה כ-500 ₪ ואפילו יותר, רבים חוששים מההוצאות הנלוות לקניית בגדים חדשים. אך התענוג הזה לא חייב להיות ביוקר, וברשת ’תמנון’ ניתן אף למצוא בגדים אופנתיים מהקולקציות החדשות לכל המשפחה בפחות מ-500 ₪.

לקראת החג, רשת תמנון מקיימת פריסייל (מכירה מוקדמת) במסגרתו יימכרו כל הפריטים מהקולקציה החדשה ב-30% הנחה. המבצע החל ויימשך עד ל-1.04. המחירים יינתנו לחברי מועדון הלקוחות של ’תמנון’, ולמצטרפים חדשים, כאשר ההצטרפות הינה ללא עלות.

ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים של רשת ’תמנון’: "דווקא לקראת החג, תקופה שמאופיינת בהוצאות גבוהות במיוחד, חשוב לנו לתת אלטרנטיבה שפויה לבגדי קיץ לצרכן הישראלי. הלקוחות שלנו יודעים כי ב’תמנון’ תמיד יקבלו ערך גבוהה עבור הכסף שלהם
מבלי להתפשר על טרנדיות ואיכות, וזה משמעותי במיוחד.

תפרו לי בגד עם כיסים, מילאו כיסי באגוזים" פעם לא היינו צריכים הרבה כדי לחגוג את פסח.

תפרו לי בגד עם כיסים, מילאו כיסי באגוזים" פעם לא היינו צריכים הרבה כדי לחגוג את פסח.

 

 



עמוד זה נצפה: 411 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור