חיפוש באינדקס עסקים

סרום הזנה מרוכז לעיניים

פורסם מאת: בתאריך: 27 יולי 2014

אל סדרת הקוסמטיקה 724 של מותג הטיפוח CHIC מצטרף סרום הזנה מרוכז לעיניים על בסיס ™Adipoless  תרכובת ייחודית אשר הוכחה במחקרים קליניים כבעלת שיפור משמעותי באזור העיניים תוך 28 יום בלבד!
סרום הזנה מסדרת 24/7 נועד להעשיר את אזור העניים בלחות ומלהעניק לו מראה גמיש וקורן הודות לנוכחותה של סרום הזנה לעיניים 24-7של שיק 80 שח צילום לירון ליבהתערובת סילקונים ייחודית המכילה שמנים צמחיים של זרעי כותנה, סויה, נבטי חיטה ותמצית צמחית של זרעי עגבניות וחמוציות הידועות כאנטי אוקסידנטים רבי עוצמה. אלה מכילים ריכוזיות גבוהה במיוחד של "טוקופרולים" ו"טוקוטריאנולים" הפועלים כנוגדי חימצון. 

הרכיב הפעיל המרכזי בתכשיר:  Adipoless (מוגן בפטנט) מאגד בתוכו גליקולים המהווים גורמי לחות ונשאים המאפשרים החדרה עמוקה יותר של רכיבים נוספים הנוכחים בפורמולת התכשיר, לצדה של תמצית זרעי קינואה.  השילוב ביניהם הוכח במחקר קליני כמשפר
בכ-77% שיקום בסיבי הרשת הבין-תאית של העור וכן בהגנה של 79% על הסיבים האלסטיים ובמניעת נזק בגמישות האיזור תוך 28 יום מתחילת השימוש במוצר. בנוסף על כך, הרכיב הוכח כפעיל למיגור תופעות של מתח באזור העיניים ושיפור בהזנת כלי הדם בשל פעילותו האפקטיבית של אנזים  MMP-9 שהסתבר במחקר כבעל השפעה של עד 90% במיגור העיגולים השחורים מתחת לעיניים.

הסרום מכיל ויטמין E, אומגה 3 ואומגה 6 שנועדו לספק ההגנה רבת עוצמה וכן תמצית שמן שיאה שתכליתה לתרום לריכוך וגמישות העור.

הוראות שימוש: להניח על עור נקי (בבוקר או בלילה) מסביב לעינים מספר טיפות בתנועות טפיחה עדינות ולהחדיר פנימה את הסרום.

מכיל 40 מ"ל
מחיר: 80 שקל,  בפארמים ובפרפומריות ברחבי הארץ.
 סרום הזנה לעיניים 24-7של שיק 80 שח צילום לירון ליבה
 



עמוד זה נצפה: 510 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור