חיפוש באינדקס עסקים

חזקות בשטח הקוסמטיקה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 מאי 2010

 

ההתמסרות הטוטאלית מזה שנים רבות מגבירה את הלחץ הפנימי להישגים. סיעור מוחין עם "הביל גייטס" של הקוסמטיקה בישראל, אלה שאינן מאבדות מהדרייב.

  • סאבין אבישג נעים – לחולל מהפכת שינוייםסאבין אבישג נעים  - קוסמטיקאית
    לפני שנקלעתי לעולם האסתטיקה, עבדתי בעבודות שונות, אך תחושת הבטן שלי גרמה לי אי נוחות. עזבתי את עבודותיי והחלטתי לחזור לאהבה ישנה הציור, בדרך אקראית למדיי הציעו לי ללמוד קוסמטיקה,  תחום שכלל לא חשבתי עליו, במהלך הלימודים המסיביים ובסיומם הצטיינתי בלימודים וזכיתי לקבל תעודת גמר מצטיינת.
    בעקבות אירוע שחוותה חברה קרובה שלי שחלתה בסרטן השד ונאלצה לעבור כריתת שד והקרנות החלטתי ללמוד איפור קבוע כדי לצייר לחברתי את העטרה והפטמה, את הגבות שהיא אבדה ואת השיער שלראשה.  בעקבות המחלה של חברתי למדתי את אומנות האיפור הקבוע על כל היבטיו, תיקון איפור שחורג מגבולות היופי, ומאפשר לשחזר ולתקן ויוצר אשליה של עיבוי שיער דליל, טשטוש צלקות וכתמי פיגמנטציה, תיקון צורת העטרה, עיניים נפולות, שפתיים שסועות, גבות דלילות ועוד.
    מאחר ויכולותיי בציור היו גבוהות מאוד הצלחתי להגיע להישגים בתחום ואני גאה כי במסגרת עבודתי אני מעניקה סיוע רב לנשים העוברות מחלות ופגעי גוף, שאני יכולה לפתור את בעיותיהן. בהיבט הפסיכולוגי והאסתטי, דרמו פיגמנטציה הינו פתרון אידיאלי לנשים מודעות לטיפוחן ואכן אני מחוללת שינויים למראה ולהבעת הפנים. 
          
  • סיגל זמיר- הגשמתי חלוםסיגל זמיר - קוסמטיקאית פרא-רפואית
    שמי סיגל זמיר, קוסמטיקאית פרא-רפואית ואחות חדר ניתוח מזה 20 שנה בתחום הפלסטיקה והרפואה האסטטית. כאשר החלטתי ללמוד קוסמטיקה, לקחתי על עצמי את האחריות ללמוד את המקצוע על בוריו, הבנתי את הפוטנציאל הטמון ואת היכולות שלי ליישם את הידע שצברתי ידע שהקנה לי כוח רב בתחום, ההתחלה לא הייתה קלה, ובניתי את עצמי ב-10 אצבעות, עם ידע רב שצברתי עם השנים בארץ ובחו"ל, יש בי מסירות רבה לעולם היופי והטיפוח לכן אני יכולה להתמסר ללקוחותיי גם בתחושה הפנימית כאשר לצידה המקצועיות. אני מעודכנת ומקצועית בכל טיפול שאני מגישה ללקוחה, כמו כן אינני מאמינה שקוסמטיקאית אחת יכולה לתת מענה לכל טיפול, לכן אני מעסיקה במכון שלי עובדות מקצועיות לכל תחום. וזוהי הגשמת חלום מבחינתי  חלום שבו הצלחתי לגעת בגג העולם.
    במכון שלי עובדות מקצועיות לכל תחום: רופאה להזרקות – מתמחה באסתטיקה רפואית, רופאה המתמחה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום הלייזר, מאפרת המתמחה באיפור קבוע ואיפור.
    אני מאמינה באפקט מצטבר ולכן אינני נוהגת לבנות תכנית של טיפולי סדרות משום שזמן ההתחדשות של שכבת העור החיצונית הינו 28 ימים ולכן מביא תוצאות של השלת תאים מתים והאצה של ייצור תאים חדשים, המלצתי היא טיפול אחת לחודש. טיפול אותו אני מתאימה באופן אישי לכל אחת מלקוחותיי, אני נוהגת לשלב טכניקות טיפול במכשור מתקדם ביותר מכשיר הפלומר האמריקאי ובחומרים פעילים, כמובן שעליי להתחשב בסוג העור של המטופלת ולמצבה הכלכלי, כך אני בונה תכנית שתתאים לה באופן מושלם. ההתמסרות לעסק שלי היא טוטאלית – אני כל הזמן חושבת כיצד לתת ולהעניק ללקוחות שלי את הטוב ביותר ולכן אני נוהגת במסורת קבועה של ערבי נשים שמאוד מתחברת לאני מאמין שבי מההרגשה שבאה מבפנים. ערבים אלו מחולקים לשני חלקים – החלק המקצועי שבו אני חושפת את הטכנולוגיות באסתטיקה העכשווית, החלק השני מורכב מערב כייפי של סטיילינג, אסתטיקה, גרפולוגיה ועוד. זוהי המתנה שלי למטופלות והן מרוצות מאוד מערבים אלה. אני חשה שאני מעניקה להן מוטיבציה והעצמה נשית והן מגלות התעניינות רבה ומרוצות מאוד מתשומת הלב שאני מעניקה.
      
  • אורלי שגיא – הביל גייטס של הקוסמטיקה אורלי שגיא - קוסמטיקאית
    25 שנים קוסמטיקאית עצמאית, מנהלת מכון מצליח המתמקד בעיקר בטיפולי פנים, 10 שנים קוסמטיקאית פרא-רפואית P.M.E, מדריכה ראשית ומרצה מטעם חברת כריסטינה בארץ ובארצות רבות בעולם (קנדה, פולין, הונג קונג, סינגפור, קוריאה).
    תוצאות – הבנתי שמעל הכל אני נהנית  בעיקר מהתוצאות. אני נהנית לקבל את לקוחותיי במצב עור מסוים ולהוביל אותן לשינוי המיוחל. לצורך כך אני בונה להן תכנית טיפול משולבת, העונה על מצב עורן הנוכחי תוך כדי מעקב והתאמה לשינויים החלים בו לאורך זמן.
    בול פגיעה – הקדשתי ועדיין מקדישה זמן רב ללימוד מעמיק של כל תחומי הקוסמטיקה. פתולוגיות של עור, חומרים פעילים, מכירות – כך שאני מכירה את עולם החומרים הקוסמטי מעולה, אני מכירה גם את נשמתה של הקוסמטיקאית, את הלקוחות המשתמשים ואת הפוליטיקה של החברות. כל התמהיל ביחד, מאפשר לי לתת פתרונות לכל אחד מהתחומים בצורה שלוקחת את כל המשתנים בחשבון ולכן זה בול פגיעה. מתוך כך ההדרכות שלי נותנות מענה על כל השאלות הקיומיות בתחום. בנוסף סגנון ההתנהלות שלי מכבד ומוקיר את עולם הקוסמטיקה והאנשים העוסקים בתחום. כקוסמטיקאית במכון שלי אני כל הזמן משתדלת להיות יצירתית, ליזום ולייעל ולחדש את טכניקות עבודתי. אני מרבה לעבוד עם חומרים בעלי יכולת השפעה מהירה על העור. משלבת ייעוץ רפואי כשצריך ומכשור מתקדם שמשדרג את תוצאות הטיפול בעומק השכבות. לאחרונה פיתחתי שיטת טיפול ייחודית  לה אני קוראת – Treatment Triple Lair Impact. הטיפול נעשה באמצעות שילוב של שלושה מכשירים מתקדמים המשפיעים על שלושת השכבות החשובות והן: אפידרמיס, דרמיס ושרירי הפנים. אלה השכבות החשובות והמשפיעות ביותר על מראה עורנו. שיטה ייחודית זו משיגה תוצאות אופטימאליות מראה עור מוצק ומורם יותר. הנקבוביות והקמטים מצטמצמים והעור נראה בריא, בעל גוון אחיד. כמו בכול תחום אחר בחיים, ביום שמאבדים את הנאיביות לא כדאי להישאר במקצוע, השמירה על הנאיביות משמרת את התרגשותי ואת ההנאה בכל יום מחדש מהטיפול בלקוחותיי. למזלי, בחיפוש התמידי שהוא חלק מאישיותי בכלל, אני ערה לכך  שהמקצוע שלנו בהתפתחות מתמדת, ממש בדומה לרפואה. דבר זה, מאפשר לי לתור אחר מתן פתרונות טובים יותר ויותר ללקוחותיי, ומשאיר אותי באני מאמין שלי לגבי חשיבות המקצוע שלנו. אם פעם הגיעו לקוסמטיקאית יותר בכדי לנקות את העור, היום הלקוחות כבר עדות לשינויים הדרמתיים אותם ניתן להשיג בטיפולים הקוסמטיים המתקדמים.
       אסנת כהן
  • אסנת כהן – אובססיה ליופי  
    אל מקצועות היופי הגעתי מתוך אהבה ליופי ואסתטיקה. הבנתי שעבורי יופי היא דרך חיים. דרך המתחילה במודעות עצמית וכל שצריך הוא רק לרצות לגעת בו. להיות יפה בכל שעה וגיל זו החלטה שלך, להבין שעורך הוא אורך. אני מאמינה בצעידה עם הזמן ותמיד לא לוותר ולהראות נהדר, זהו הדרייב שלי.
    אני משתדלת להעביר ללקוחותיי את תחושת הביטחון שבלהיראות מטופחת ויפה. הקוסמטיקה זו אהב חיי, נולדתי לתוך המקצוע ובנותיי ממשיכות את דרכי, ומשתלבות בקליניקה, מעצימות אותי וממנפות את הידע והאופי הצעיר וההיי-טקי בקליניקה.
    מגיל צעיר נהגתי ליפייף את חברותיי, והיה לי ברור שזה הייעוד שלי בחיים. ההתמחות שלי היא אנטי איג’ינג, עבורי לשדר חיוניות ורעננות הוא המוטו המוביל את עבודתי. מניסיוני העשיר בן 25 שנים, אני יכולה להעיד כי המהפכה החווייתית בשימור הנעורים מביאה אליי לקוחות מכל קצוות  הארץ.
    שאיפתי הגדולה ביותר היא להעביר את הידע הרחב שלי בהוראת המקצוע, לפתוח בית ספר למקצועות היופי ושימור הנעורים. 
          
  • מגי גל – לוקה במחלת האסטרטגיה  מגי גל
    את התואר שלי במדעי הבריאות למדתי באוניברסיטת בר אילן, עבדתי כאחות בבית חולים פוריה, תל השומר, והדסה תל-אביב כ-15 שנה. כקוסמטיקאית פרא-רפואית שחוותה על עצמה טיפולים קוסמטיים לא מוצלחים בצעירותי, החלטתי לעזור למטופלות לקבל טיפול נאות, ללא ספק חוויית נעוריי אצל קוסמטיקאיות גרמה לי לעשות הסבה מקצועית לקוסמטיקה, הרצון לדחוק את הגבול ולשלב טיפול רפואי בקוסמטי ריגש אותי מאוד וחלחל אל המוטיבציה שלי, מה שמניע אותי בעבודה זה הרצון לגרום למטופלות לחוש את השינוי לאחר שטופלו באמצעותי, לדעתי כי שום דבר אינו קורה סתם, ברגע שאת מכוונת את הדברים הנכונים בזמן הנכון המזל דואג להגיע אלייך, אני דואגת ללמוד כל הזמן להתעדכן ברפואה האסתטית.
    בקליניקה שלי נמצא מכשיר הביופטרון המטפל באמצעות אור מקוטב שגורם לריפוי העור ושיקומו, מכשיר שנמצא רק במחלקות עור. יתרונו של מכשיר זה הוא שאינו פולט קרינה. מכשיר נוסף הוא ה-הידרדרמיליפט שעוזר מאוד בטיפולי האנטי אייג’ינג. מחדיר לחות וממצק את העור ומותח אותו, מכשיר הפילינג יהלום המחדש ומחליק את העור ומכשיר ה-IPL להסרת שיער באישור ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי. ביתי דיקלה שלמדה באוניברסיטה לימודי מזרח אסיה קיבלה את "שיגעון האסתטיקה" ושינתה אף היא כיוון, פתחה מכון משלה ומצליחה בו מאוד. הטיפ שלי הוא שכדי לזהות את המזל אתה צריך גם שכל. לפני כ-20 שנה התחום לא היה מפותח כלל, זיהיתי את הפוטנציאל ואני מאושרת עם הבחירה.
      
  • אבי ונציה – Believe there is no sky but the limit  אבי ונציה - קוסמטיקאי מוביל
    אבי ונציה, קוסמטיקאי רפואי בעל ניסיון של 20 שנים, שייך ליחידת העילית העולמית המצומצמת של קוסמטיקאים רפואיים בתחום האסתטיקה הרפואית. נחשב כיום למוביל בתחום "האנטי אייג’ינג" בישראל ברמה רפואית, בעל ניסיון עשיר ובעל נישה מיוחדת שבנה לעצמו בעבודה ייחודית ובשיתוף פעולה ייחודי מול הרופאים והמנתחים הפלסטיים המובילים ביותר בארץ. כמו כן משתתף בקביעות בסמינרים וכנסים בעולם בתחום האסתטיקה והקוסמטיקה הרפואית. אבי ונציה מומחה בתחום טיפולי הספא וניהל בעבר כמה ממרכזי הספא הגדולים בארץ ובעולם. בין מטופליו כיום כוכבי טלוויזיה, קולנוע וסלבריטאים רבים שעומדים בתור אליו בדיסקרטיות מלאה ויאמר לזכותו שאף פעם לא ניצל את שמם לפרסום ולכן קיימת בברנז’ה הערכה עצומה אליו. כיום אבי הוא בעלים קליניקה לקוסמטיקה רפואית אסתטית במרכז עזריאלי ,יועץ מומחה ומתאם ניתוחים פלסטיים, יועץ לחברות בנושא אסתטיקה וקוסמטיקה רפואית, מרצה בכנסים ואסתטיקאי הבית אצל ד"ר רונן גלזינגר מנתח פלסטי מומחה. אבי עובד לפי שיטות טיפול וטכנולוגיות חדישות, ייחודיות ועדכניות ביותר המבוססות על חומרים פעילים רפואיים/פרא רפואיים. מתוך ניסיון עצום בתחום הרפואי אבי בנה תכנית מהפך לפנים ללא פלישה כירורגית שתוצאותיה מפעימות את הרופאים שמולם הוא עובד. התכנית נושאת את השם TOTAL LOOK MAKEOVER ומשלבת בתוכה טכנולוגיות, טיפולים, הדגשת תווי פנים, הזרקות מילוי בוטוקס ולפעמים גם שאיבה קטנה (שהפלסטיקאי מבצע) ומוצרים שבשילוב הנכון ובהתאמה אישית לכל הצרכים של הלקוחה. אבי מביא את כל הניסיון והשיטות הייחודיות שלו לתוצאה מושלמת שנראית כמו מתיחת פנים. התכנית הייחודית הזו זוכה להערכה רבה בקרב הרופאים ומעמידה את אבי בראש השורה של מומחי האנטי אייגי’נג בישראל.
       מוניק עמנואל - קוסמטיקאית פרא-רפואית
  • מוניק עמנואל – מחוללת הניסים 
    פתחתי ספא בים המלח לפני 22 שנה, למעשה הייתי היזמית הראשונה בתחום בשיטות יוצאות דופן ואף נדירות שלמדתי בחו"ל.
    בין הלקוחות המתייצבים לפתחי הינם מטופלים שלקו באירוע מוחי מכל העולם, שכתוצאה מהאירוע ישנה פגיעה בשרירי הפנים, למוניק שיטה ייחודית בה היא מעוררת את השריר וגורמת לו לתפקד מחדש.
    למשל מטופלת שהגיע למוניק לאחר אירוע, כאשר הרופאים החליטו שהגיע השעה לפיזיותרפיה, המטופלת העדיפה לגשת ולנסות טיפול אצל מוניק במהלך הטיפול הלקוחה נרדמה, כאשר התעוררה בסיום הטיפול ביקשה לשתות מים, תוך כדי היא הבחינה שהיא מצליחה לשתות מים באופן טבעי מבלי שהמים ייזלו מפיה, היא ביקשה להתבונן במראה והופתעה שכל צידה הפגוע חזר לקדמותו. כאשר שואלים את מוניק כיצד היא מגיע לתוצאות אלה, מוניק עונה שהיא מלווה בבורא עולם.
    רופאים נעזרים ביכולתה של מוניק לרפא אזורים פגועים, מוניק למדה שיטות עיסוי המחזקות את שרירי הפנים בעזרת שמנים מיוחדים מסייעת מוניק לחולים. מוניק מעבירה קורסים איכותיים ומלמדת את שיטתה הנדירה כדי להפיץ את הדרך.

 

חזקות בשטח הקוסמטיקה - התמסרות טוטאלית למקצוע הקוסמטיקה
חזקות בשטח הקוסמטיקה – התמסרות טוטאלית למקצוע הקוסמטיקה



עמוד זה נצפה: 624 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור