חיפוש באינדקס עסקים

טיפים להשגת לוק זוהר ל"פרום"

פורסם מאת: בתאריך: 1 יוני 2014

היום, כולם כבר יודעים… בסיום התיכון, לא חוגגים מסיבות כיתה קטנות, או מסיבות סיום עם מופע ממוצע… היום עושים את זה בגדול. נשף ריקודים מפואר בסגנון ה- "prom"ממש כמו באמריקה, הכולל שמלות נשף מפוארות, אקססוריז מתאימים וכמובן איפור נוצץ לקבלת לוק זוהר.

רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA מציעה קולקציה רחבה של מוצרי איפור וטיפוח נוצצים ומבריקים, להשגת מראה זוהר ל"פרום" המושלם.

בין המוצרים ניתן למצוא: לקים, שפתונים, ליפגלוסים, צלליות, סמקים , ספריי גוף עם נצנצים, עפרונות לשפתיים ולעיניים וכו’.

רשת SACARA מציעה מספר  טיפים ועצות להשגת המראה המשולם:

  • בשלב הראשוני, להענקת לחות לעור הפנים השתמשי בסרום לעור חלק וקטיפתי.
    לאחר מכן מרחי מייק אפ נטול שומן באמצעות ספוגית לחה. עשי זאת בתנועת טפיחה למראה חלק ואחיד. באזור העיניים, השתמשי בקונסילר ליצירת מראה רענן ועיניים פתוחות ומוכנות להנחת הצלליות.
  • בשלב הזה נפדר את כל הפנים באמצעות פודרה דחוסה, אך לא נפדר את איזור העפעף על מנת שאיפור העיניים יתקבע טוב יותר על גביי הקונסילר שמרחנו על העפעף.
  • עיניים מאופרות במראה מעושן יתנו לך את המראה הזוהר והמושלם לערב זה. כאשר בוחרים את הצבע הנכון לעיניים מעושנות, בדרך כלל נבחר בצבע שחור,  אך בגלל שמדובר באירוע שונה ומיוחד אפשר קצת "להתפרע" ולבחור צלליות בגוונים יותר חיים כמו כחול. כדי להגיע לתוצאה מושלמת, השתמשי בעיפרון צללית בצבע כחול מטאלי, או צללית במרקם משי קטיפתי בצבע כחול כהה  מרחי אותה מסביב לגלגל העין וטשטשי כלפי חוץ. בזוית הפנימית של העין השתמשי בצללית אבקה בצבע תכלת או לבן מבריקות.
  • ניתן להוסיף  איליינר  כחול דק בצמוד לקו הריסים העליון, להדגשת קו הריסים. לסיום נמרח מסקרת נפח על הריסים העליונות מלמעלה למטה, כאשר אנו מושחים את החומר משורש הריסים עד לקצה.
  • השתמשי בסומק בגוון אפרסקי להדגשת עצמות הלחיים וחיטוב הפנים.
  • על השפתיים נמרח ליפ גלוס בצבע ורוד בהיר.

להשלמת המראה הנוצץ מומלץ להשתמש בספריי גוף נצנצים מסדרת הטיפוח LOVELY של המותג, שיעניק לך זוהר מיוחד כך שאף אחד לא יפספס אותך ?

צילום קית’ גלסמן

 



עמוד זה נצפה: 483 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור