חיפוש באינדקס עסקים

סקר מקיף על הרגלי צריכת אופנה באינטרנט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 אוקטובר 2007

 רשת האופנה ml men משיקה בימים אלה אתר קניות באינטרנט. לרגל ההשקה ערכה חברת ml men סקר מקיף בקרב כ- 500 גברים בישראל, בגילאי 25 עד 55 על הרגלי צריכת אופנה באינטרנט, לעומת כ- 500 נשים שנבדקו בגילאי 25 עד 55. מהסקר עולה כי קיימים הבדלים מהותיים בין הרגלי הצריכה של שני המינים, בכל הקשור לצורת רכישת אופנה ופריטי אופנה באינטרנט.

 

סקר מקיף על הרגלי צריכה באינטרנט

הסקר מגלה כי 73% מהנשאלים הגברים בישראל מעוניינים לרכוש פריטי אופנה באמצעות האינטרנט, לעומת 39% בקרב הנשים בארץ. הסיבה העיקרית לרצון לרכוש

אופנה באינטרנט היא נוחות ופונקציונאליות. עוד עולה מהסקר כי הגברים נוטים לבלות זמן ממושך יותר באינטרנט לעומת הנשים. בהשוואה כללית עולה כי היקף השימוש באינטרנט בקרב נשים מסתכם בכ- 12% מהזמן באופן קבוע לעומת 32% מזמן הגברים, המשתמשים באינטרנט באופן קבוע. עוד עולה מהסקר כי עיקר הזמן של הגבר הישראלי באינטרנט מוקדש למשחקי מחשב ולקניות לעומת הנשים שדיווחו שהן מבלות את הזמן באינטרנט בעיקר בקריאה, האזנה למוסיקה, לקניות וכן האינטרנט משמש בקרב הנשים כערוץ נוסף לשיחות ותקשורת בין אישית.

עוד עולה מהסקר כי גברים רוכשים באינטרנט בעיקר: מוצרי מחשוב, ציוד היקפי,  גאג’טים,  וציוד לרכב, לעומת נשים שירכשו בעיקר באמצעות האינטרנט מוצרי תיירות, מוצרי בריאות וטיפוח. כמו כן נשאלו הגברים על התכנים שהיו מעוניינים שיוצגו באתר. עיקר הבקשות הסתכמו בכתבות ומאמרים בנושא: רכב, ג’אזטים, בידור ופנאי. האתר החדש של ml men יציג מגוון רחב של קולקציות אופנהלגבר ואביזרי אופנהוישמש גם כאתר מכירה מקוון, שיציג גם תכנים מעולם הגבר. לדברי אבי מלכה, מנכ"ל חברת ml men: האתר מציג תפיסה חדשנית של שיווק מקוון. הקונספט של האתר מוביל את התפיסה לפיה אתרי אינטרנט אינם רק מראה להצגת המוצרים, אלה מרכז תוכן כולל הנותן מענה לגבר הישראלי בתחומי העניין שלו. צרכן האופנה הישראלי יכול באמצעות האתר של ml men להתעדכן בטרנדים, מגמות ואופנה. לצד מאמרים וכתבות מעולמות התוכן של הגבר הישראלי שיכלול את תחומי הלייף סטייל, טיפים, מבצעים והנחות שהתעדכנו על בסיס קבוע.


עמוד זה נצפה: 671 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור