חיפוש באינדקס עסקים

סוף עונה – הפריטים הנחשקים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

סוף עונה – הפריטים הנחשקים: איך שהזמן עובר..הנה אנחנו כבר במחצית חודש אוגוסט, וכל הסימנים הקטנים כמו, יריד חזרה לביה"ס, טפטופים ראשונים של רעיונות למתנות ראש השנה, וכמובן קולקציית סתיו-חורף לעונה החדשה, גומרים בנו את ההחלטה  כי זה הזמן הטוב ביותר למציאת פריטים טובים ונחשקים באופנה שעכשיו הם במחירים יותר מסוף עונה, כאלה שישרתו אותנו גם  בעונת הסתיו הקרוב ולעונת קיץ נוספת.אבל תמיד בסוף כל עונה עולה השאלה: מה כדאי לקנות, הרי כל החניות יוצאות עכשיו במבצעים ואפשר לקנות מספיק פריטים במחירים נמוכים?ההחלטה די קשה לפעמים ולכן כדי להקל את הבחירה, קיבצתי עבורכם מספר עצות לכיוון דרך קלה לקניות טובות ומבטיחות כאלו שלא יפתו אתכם רק בגלל המחיר המוזל.
צבעים: סוף עונה – הפריטים הנחשקים
וודאי שכולכם מכירים את הפזמון החוזר: כדאי להשקיע בקניית צבעים קלאסיים. אכן, השחור, הלבן, הלבן השבור (אוף ווייט) חאקי, חום לגווניו, כסף וזהב הם הצבעים איתם נוכל תמיד לשלב, לערבב, ללבוש כשכבה מעל או מתחת, כשמדובר בפריטים לחלק גופנו העליון (חולצות, גופיות, סטרפלס וגם שמלות). קשת צבעים בסיסית זו (להוציא במקרה זה את הכסף והזהב) טובה גם לכל קבוצות המכנסיים, באורכם  המשתנה: אורך מלא, מכנסי ברך או שורט קצרצר, וכן למגוון החצאיות: מיני, מידי והמקסי שחזר אלינו במינונים קטנים גם העונה.
הדפסים:
העונה הייתה שטופת הדפסים וצבעים, במיוחד ההדפסים הפסיכודאליים או אלו שחזרו בגרסת ה ALL OVER (הדפס אחיד החוזר על עצמו בכל הבד). לא הייתי משייכת פריטים מקבוצת הדפסים זו, לקנייה מבטיחה בסוף עונה. פריטים אלו לא יחזרו על עצמם בעונת הקיץ הבאה, נחשבים טרנדים מידי וקצרי מועד ואינם נחשבים כפריטים  בסיסיים גם לעונה החדשה. אם בכל זאת תרצו לרכוש פריט מודפס, כדאי  שההדפס יהיה בצבע בסיסי (למשל: הדפס שחור, אדום זהב או כסף, על רקע לבן או להיפך).
 סוף עונה – הפריטים הנחשקים
סוגי בדים:
הייתי ממליצה בחום להשקיע בבדי כותנה ודנים. שני בדים אלה נחשבים לבדים יציבים וחזקים שאינם משנים צבע או מירקם גם לאחר כביסות ולבישות רבות, ומה שטוב שהם נכנסים לקטגוריית הבדים הקלאסיים, כך שנוכל לפגוש אותם גם בעונה הבאה ולהשתמש איתם גם בעונה החדשה.

 

גזרות:
כדאי ורצוי מאוד לקנות בסוף עונה פריט או יותר בגזרה קלאסית. מהי בעצם גזרה קלאסית?
גזרה קלאסית נחשבת לגזרת בגד הבנוי מקוים ישרים. אם כך, לקטגוריית הביגוד בגזרה זו נכנסים כל המכנסיים הארוכים או הקצרים בגזרה ישרה, חולצות צווארון גבריות, ז’קטים בסגנון גברי מחויט, חצאיות ברך (בגזרת עיפרון או בגזרת (A,  כל השמלות  השחורות הקטנות: בגזרה מלבנית ישרה, בגזרת המחוך והקלוש, או המקסי הארוכות. בדרך ביגוד קלאסי הינו מבד בצבע אחיד, יכול להופיע בווריאציות סוף עונה – הפריטים הנחשקיםשל טקסטורות שונות, כשלעיתים יתלוו אליו אביזרים שונים כחלק מהבגד עצמו כמו: חגורה דקה לקישוט, כפתורים מעניינים או חרוזים.
אביזרים:
תיקים, חגורות , נעליים, סנדלים ומי שאהב בקיץ גם כובעים, נכללים בקבוצת האביזרים הנלווים, אלה שישדרגו לנו כל הופעה, ויתנו את השיק האחרון. בקבוצה זו כדאי ורצוי להשקיע בקניית סוף עונה בצבעים כמו: שחור, חום (על גווניו), לבן, וכל צבעים המטאל (כסף, זהב, ברונזה) המעניקים לכל בגד מגע של יוקרה אצילית במיוחד אם נצמיד להם ביגוד בסגנון שאינו מוקפד מידי, בצבעוניות חלקה ובגזרה פשוטה (כמו לדוגמא: גופיית סבא, מכנסי ברמודה בסגנון צבאי או מכנסי ג’ינס).

* רוב מחירי סוף העונה המוצעים ברשתות האופנה ובחניות המעצבים, נעים סביב 50%-70% הנחה.

 אורית לבה,
כתבת אופנה וסטייליסטית

 

סוף עונה – הפריטים הנחשקיםסוף עונה – הפריטים הנחשקים



עמוד זה נצפה: 596 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור