חיפוש באינדקס עסקים

סקר לבדיקת הרגלי קניית אביזרי אופנה וסטיילינג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 פברואר 2008

נועה תישבי וזוהר ליבהסקר לבדיקת הרגלי קניית אביזרי אופנה וסטיילינג – רשת האופנה ml ערכה סקר לבדיקת הרגלי צריכה ורכישת בגדים ואביזרי אופנה וסטיילינג בקרב 500 גברים ונשים שגילם נע בין 30-45 וכן בקרב צעירים ובני נוער בגילאי 14-20. מהסקר עולה כי הרגלי רכישת בגדי ואביזרי אופנה וסטיילינג של נשים, גברים וצעירים שונים זה מזה. הגבר הישראלי רוכש בד"כ פריטי אופנה בסכום הנאמד כ- 1,500 שקל בממוצע לעונה, לעומת האישה הישראלית הרוכשת פרטי אופנה בסכום של כ-2,500 שקל בממוצע לעונה. הצעירים בישראל מוציאים על בגדים כ-1,000 שקל בעונה.
רוב הגברים רוכשים בגדים ואביזרי אופנה וסטיילינג בעיקר בעונת החורף בניגוד לנשים שרוב רכישותיהן מתבצעות בעונת הקיץ כשרכישות בגדי ואביזרי אופנה של הצעירים מתבצעות בקיץ ובחורף במידה שווה. מנכ"ל קבוצת ml, אבי מלכה: " מהסקר עולה כי הרגלי הצריכה של הגבר הישראלי שונים באופן מהותי מהרגלי הצריכה של האישה הישראלית: הגבר מאופיין כיותר פונקציונאלי ברכישת בגדים. לרוב הוא ירכוש בתחילת עונה באמצעות קנייה מרוכזת את בגדי ואביזרי האופנה שחסרים לו בארון שישמשו אותו לכל העונה. לעומת האישה שהרכישה שהיא מבצעת אמוציונאלית, היא בד"כ תרכוש קנייה מרוכזת בתחילת כל עונה, אך לעיתים קרובות היא תשוב לראות מה חדש, ותרכוש בגדים בהתאם למצב רוחה. ע"פ הסקר עולה כי אישה רוכשת בעונה בין 4-9 קניות אופנה".
הגברים רוכשים אופנה בד"כ בסוף שבוע. הימים ה"חזקים" הם חמישי, שישי ושבת בשעות אחה"צ ואילו השנים רוכשות בד"כ יותר באמצע שבוע: בימי שלישי ורביעי במהלך הבוקר ואחה"צ וביום שישי בבוקר. עיקר הרכישות של נשים וגברים נעשות אחרי חיוב כרטיס האשראי ולאחר קבלת המשכורת (10 לחודש). לעומת זאת הצעירים רוכשים "כל הזמן ובדרך כלל בכסף מזומן. עוד אומר מלכה כי באמצעות הסקר עולה כי שיא הקניות בקרב הנשים נערך בחודשי מרץ אפריל, אחרי "דיאטת החורף" הנערכות  בדרך כלל בחודשי בינואר פברואר. עוד עולה מהסקר כי גברים גרושים רוכשים אופנה ואביזרי אופנה פי 2 מגברים נשואים. מהסקר עולה כי סדר העדיפויות של רכישת בגדים ואופנה בקרב הגברים הגרושים עולה לעדיפות עליונה.
 



עמוד זה נצפה: 405 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור