חיפוש באינדקס עסקים

ספוגית למריחת איפור – מאדינה מילאנו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 נובמבר 2007

"מאדינה מילאנו" משדרגת את חווית האיפור ומשיקה בלעדית את ספוגית ה-beautyblender למשיחה חלקה וקלה של תכשירי האיפור בכלל (קונסילר, צלליות, סמקים וכד’) והמייק אפ בפרט, בטכנולוגיה חדשנית ומשוכללת.
הספוגית הרב-תכליתית, עשויה מחומרים היפו-אלרגנים  נטולי ריח, כאשר המבנה האליפטי וצורתה נטולת החיתוכים, מאפשרת להגיע בקלות גם למקומות קשים לגישה, לחוויית איפור קלה ונעימה. הספוגית מוצעת, בשילוב ספוגית ייחודית - מאדינה מילאנובקבוקון ( ביוטיקלינסר) blendercleanser  עם תכשיר ניקוי, העשוי מפורמולה חדשנית וידידותית לסביבה, המבוססת על חומרים טבעיים ביניהם: סויה (הידועה בלחויות הגבוהות שלה) בניחוח לבנדר.


הוראות שימוש – יש להרטיב את הספוגית במעט מים ולסחוט את עודפי הנוזלים (ספוגית נזילה לא תספוג את המייק אפ). ספוגית הביוטיבלנדר הלחה מתרחבת לכפלים מגודלה, ועליה יש  להניח מעט מייק אפ  ולמרוח בטפיחות קלות על הפנים. יש להשתמש בצידה הרחב של הספוגית להנחה על משטחים גדולים (לחיים, מצח) ובצידה המחודד יותר, לאזורים עדינים מסביב לאף ולשפתיים ובאזור העיניים.
להסתרת פגמים מומלץ להניח את המייק אפ או הקונסילר, בתנועת טפיחה וסיבוב עם הצד המחודד. בסיום השימוש בספוגית – יש ללחוץ על ראש בקבוק הביוטיקלינסר, להוצאת כמות קטנה של נוזל, להרטיב את הספוגית במקומות המלוכלכים מהאיפור, להקציף בעזרת האצבעות, לשטוף במים (במידת הצורך ניתן לחזור על הפעולה) לסחוט את הספוגית מעודפי הנוזל ולהעמידה לייבוש במעמד המיועד לכך.
ניתן לייבש את הספוגית גם במייבש הכביסה בטמפרטורות נמוכות בתוך שקיק המשי שלה.



עמוד זה נצפה: 425 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור