חיפוש באינדקס עסקים

מותג הקוסמטיקה L’OREAL PARIS ספריי השיער אלנט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 דצמבר 2011

 

אלנט ארט קולקשן – האמנות המודרנית מעצבת את הספריי האגדי אלנטמותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS

אלנט, ספריי השיער האגדי מתחדש ופונה לקהל הצעיר. לשם כך, נבחר ג’ונונה פארלו, לעצב עבור המותג הבינלאומי את מיכלי אלנט המוכרים. מידי שנה, יבחר המותג אמן מודרני אחר, שייעצב את המיכלים במהדורה מוגבלת על פי ראות עיניו, השקפותיו ועולמו הפנימי.

ג’ונונה פארלו התחיל את דרכו כצייר גרפיטי בהארלם, ובהמשך בנה את עבודותיו מרחובות ניו-יורק התוססים. עבודותיו מתבססות על טירוף הערים הגדולות בשילוב אופטימיות צעירה וצבעונית של החיים. את כישוריו הגרפטי של ג’ונונה ניתן לראות על מיכלי אלנט במהדורה מוגבלת, כשהוא משלב עיצוב ייחודי בין אמנות רחוב לאמנות עכשווית.
על ספריי אלנט
הצלחת ספריי אלנט בעולם נובעת מיתרונותיו הבולטים של הספריי, אשר בהתזה אחת, מתפזר בעדינות ובאחידות לכל אורכי השיער.
ספריי אלנט מכיל מרכיבים מייצבים השומרים על עיצוב השיער לאורך היום ומרכיבים מטפחים כגון סרמיד, השומרים על רכות השיער לאורך כל העיצוב. הברק של הספריי מחזק את הברק שבשיער ומותיר אותו רך וזוהר. ספרי אלנט שומר על תסרוקת יציבה מבלי לאבד את התחושה הטבעית, מגן על השיער מפני הלחות החיצונית וניתן להסרה בהברשה קלה ומיידית.
ספריי אלנט הושק בשנת 1961 בצרפת, ועד היום הינו הבחירה המועדפת על מעצבי השיער המובילים, דוגמניות וכוכבות הקולנוע. מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS ספריי אלנט הוא סמל לסגנון ואיכות, עיצוב המיכל המוזהב אינו רק סמל הדור הנוכחי אלא משתתף קבוע בכל תצוגות האופנה בלונדון, פריז ומילאנו. זהו המוצר היחיד לעיצוב שיער, הזוכה בפרסים בשל ביצועיו אותם מוקירים לקוחות נאמנים והעיתונות הבינלאומית העוסקת בתחום היופי.
מאז השקתו בשנות ה- 60, ספריי אלנט נמצא בחדרי האיפור של כוכבות הוליווד. במשך 50 שנה הנשים הזוהרות ביותר בחרו בו כדי לשמור על עיצוב שיערן ועד היום הוא נחשב לבחירה המועדפת של המפורסמים. לדברי ליז הארלי: "אני לא נראית במיטבי עם השיער שלי, אך עם ספריי אלנט, מייבש שיער חמים ומברשת עגולה, אני מתקרבת לשלמות".
הסיבה להצלחה ארוכת השנים של ספריי אלנט היא יכולתו להמציא את עצמו מחדש בכל שנה ולמצוא מענה הולם למגמות עיצוב השיער ולטכנולוגיות החדשות. היות והטרנדים לעיצובי שיער משתנים כל הזמן, אלנט מתעדכן ומתאים את עצמו לדרישות השוק. כאשר ספריי אלנט הושק, הוא היווה פריצת דרך טכנולוגית אמיתית בתחום עיצוב השיער. מאז, מעבדות מחקר השיער של לוריאל שינו את אלנט בעזרת אינספור חידושים  אשר הבטיחו את מקומו כמוביל בשוק העולמי.
בסדרת אלנט:
•חזק-  תכולה 300 מ"ל  מחיר לצרכן: 48.28 ₪ .
• זק נטול בושם-  תכולה 300 מ"ל  מחיר לצרכן: 48.28 ₪.
• רגיל-  תכולה 300 מ"ל מחיר לצרכן: 48.28 ₪.
את ספריי אלנט של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS   מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS


עמוד זה נצפה: 523 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור