חיפוש באינדקס עסקים

סופרווייזר איטלקי – אימיליאנו פונסגה ALFAPARF

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 יולי 2010

 

   סופרווייזר איטלקי - אימיליאנו פונסגה ALFAPARF
חברת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער ALFAPARF האיטלקית, חדרה לאחרונה לשוק עיצוב השיער בישראל. בין מוצרי החברה המשווקים בארצנו ע"י חברת יוקו סיסטם ישראל, ניתן למצוא צבעים לשיער, מוצרי עיצוב וטיפוח לשיער. לפני מספר ימים נחת כאן אימיליאנו פונסגה – סופרווייזר אזורי של ALFAPARF שהגיע לבחון את התקדמות החדירה של המותג האיטלקי. ערכנו עימו ראיון בלעדי.

  • בראש: אני תופסת אותך בנסיעה, אתה מטייל בארץ. זו הפעם הראשונה שלך בישראל?
    פונסגה: לא. זו הפעם השנייה ואני מאוד אוהב את ישראל. המדינות שלנו בסך הכל מאוד דומות, אם זה במזג האוויר או באופי האנשים. אבל האוכל שלכם יותר טעים. הפעם הגעתי לבחון את התקדמות החדירה של ALFAPARF בישראל ובנוסף התמזל מזלי גם להיות נוכח בחתונתו של אבי מימון, הבעלים של חברת יוקו סיסטם ישראל המשווקת את מוצרי ALFAPARF בישראל.
  • בראש: גם השיער של הישראלים ושל האיטלקים דומה?
    פונסגה: השיער הישראלי שונה מזה של האיטלקים. ישראל היא ארץ של אנשים שהגיעו ממקומות שונים בעולם וגנטית השיער שלכם שונה. יחד עם זאת שתי המדינות שלנו סובלות מאותן בעיות שיער. הים, השמש, החום – כל אלו פוגעים בשיער, מייבשים אותו וגורמים לו להיראות חסר ברק וחסר חיים, כך שאנו מבינים היטב את בעיות השיער הישראלי.
  • בראש: ספר לי מעט על ALFAPARF, על החזון ומטרות החברה.
    פונסגה: ALFAPARF קיימת כבר 30 שנה. יש לנו 23 זכייניות ברחבי העולם ואנו מייצרים בארבעה בתי חרושת שונים בעולם כאשר כל אחד מהם מכוון לאזור אחר. באיטליה – עבור השוק האירופאי, בברזיל – עבור השוק הדרום אמריקאי, במקסיקו – עבור צפון אמריקה ובסין – עבור השוק האסייתי. כיון שהחברה נוסדה במילאנו, בירת אופנה בינלאומית, החזון שלנו הוא לחבר בין עולם האופנה לעולם עיצוב השיער. השיער, המראה שלו והעיצוב שלו הם חלק מתפיסת העולם של האופנה והם חייבים ללכת יד ביד.
  • בראש: כמה זמן אתם פעילים בישראל?
    פונסגה: אנחנו משווקים את מוצרינו בישראל כבר 15 שנה. שיתוף הפעולה עם הזכיינית בישראל מדהים ואנחנו מבצעים כעת חדירה לשוק המקצועי מתוך מטרה להגיע למעצבי השיער בישראל. תפיסת העולם של ALFAPARF היא גלובלית. אנחנו מתייחסים לציבור הלקוחות שלנו בכל מדינה כחלק מהשלם וישראל היא חלק חשוב בתפיסת העולם הזו.
  • בראש: מבין ליין המוצרים שלכם, לאחר שהכרת אותנו הישראלים מקרוב, האם יש מוצר או ליין מוצרים שאתה מאמין שאנחנו חייבים להכיר למען בריאות ויופי השיער שלנו?
    פונסגה: יש לנו ליין מוצרים שנקרא סמי-די-לינו. זהו ליין מוצרים המיועד להחייאה של השיער, להחזיר לשיער היבש את הברק הטבעי והגמישות הנעימה. זהו ליין שכבר מהשימוש הראשון נותן תוצאה. השיער הופך להיות מבריק ובעל מראה בריא כבר מהפעם הראשונה. יש לנו גם קו מוצרי הזנה עמוקים ופעילים שמטפלים בשיער יבש ופגום ומחזיר לו את היופי הטבעי שלו.
  • בראש: בכנס קוסמופרוף בבולוניה השקיעה ALFAPARF למעלה ממיליון יורו. האם ההשקעה היתה חלק מאסטרטגיה להשיק מוצר חדש? האם תוכל להגדיר את הכנס כהצלחה עבורכם?
    פונסגה: ההשקעה שעשינו לא היתה למטרת השקעה. מה שרצינו לעשות זה להשתתף בכנס החשוב הזה, שמביא כל כך הרבה מעצבי שיער למקום אחד, על מנת שנוכל לפגוש את ציבור הלקוחות שלנו פנים אל פנים, לדבר איתם בגובה העיניים, לשאול מה הם צריכים, מה הם רוצים, לתקשר איתם ישירות כדי שנוכל להעניק להם את מה שהם צריכים בעבודה היומיומית שלהם.
  • בראש: האם נראה אותך שוב פה בארץ כסופרוויזר של ALFAPARF או נציגים נוספים של חברתכם?
    פונסגה: אני בטוח שאני אחזור לכאן בקרוב. ואני בטוח שנציגים נוספים של חברתנו יגיעו לבקר כאן. התוכנית שלנו עבור ציבור הלקוחות שלנו בארץ היא להפוך להיות שותפים שלהם. שותפים לדרך. שותפים להצלחה. אנחנו מתכננים התשלמויות מקצועיות, לא רק להיכרות עם קו המוצרים שלנו, אלא גם השתלמויות בעיצוב שיער ואפילו בנושאים של ניהול סלון יופי. אנחנו רואים את עצמנו כשותפים של מעצבי השיער ורוצים לעזור בכל דרך כדי להבטיח את שיבות רצונן של הלקוחות שלהם והצלחתם שלהם כמעצבים.
  • בראש: תודה על הזמן שהקדשת לנו ותמשיך ליהנות מביקורך בארץ. נתראה שוב בקרוב.
    פונסגה: אני יוצא מישראל כשאני לוקח איתי את התחושה של החום האנושי, של האנשים הנפלאים שפגשתי כאן ואשמח לחזור ולפגוש בעתיד. תודה רבה.

 



עמוד זה נצפה: 342 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור