חיפוש באינדקס עסקים

סווטש אדום ורוד לוולנטיינ’ס דיי

פורסם מאת: בתאריך: 15 ינואר 2012

סווטש אדום ורוד לוולנטיינ’ס דייאם ורוד ואדום, צבעי התשוקה והאהבה הם הצבעים שלכם, מותג השעונים השוויצרי סווטש (SWATCH) מכוון את חצי האהבה במיוחד עבורכם.

שני שעונים חדשים בעלי רצועות סיליקון בגוונים של אדום וורוד הנושאות מילות אהבה מרגשות. שני השעונים החדשים מסדרת GENT מגיעים בהדפסים שונים: האחד בצבע אדום עם ספרות קטנות לבנות וברקע דמות לבנבנה יוצאת מתוך ורד כשמילות האהבה מוטבעות על הרצועה – ONLYYOU, ומחבקות את זרוע העונד.

השני גם הוא בעיצוב רומנטי בצבע ורוד עם דמות המחופשת לארנב שאוזניה יוצרות את צורתו של הלב. הרצועה התואמת מאששת את ההצהרה העדינה עם מילות האהבה הנצחיות – ILOVEYOU.

הענקת אחד או שני השעונים כמתנה לוונלטיינ’ס דיי יכולה להיות התחלה של סיפור אהבה יפיפייה לאורך זמן בלתי מוגבל. זוג שעוני האהבה נמכרים גם יחדיו בקופסת מתנה לאספנים במהדורה מוגבלת של 777 יחידות ממוספרות.

בגלל שלעולם לא ניתן לאהוב יותר מדי, אוסף האהבה הושלם עם קולקציה של תכשיטים מפלדת אל חלד מהודרים בקריסטלים אדומים הכוללים: שרשרת עם תליון לב השוכן בציפוי מתכתי, טבעת משובצת לבבות קטנטנים ומנצנצים וסט עגילים מלבלבים לטאץ’ הסופי.



עמוד זה נצפה: 399 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור