חיפוש באינדקס עסקים

מה שטוב ליאנקיז, טוב גם פה !!!

פורסם מאת: בתאריך: 11 פברואר 2016

מה שטוב ליאנקיז, טוב גם פה

 
אחרי שיתופי פעולה עם היאנקיז המיתולגית, מותג השעונים השוויצרי PHILIP STEIN, מוסיף ניחוח בינלאומי גם למלתחות של מכבי חיפה, וחובר לשיתוף פעולה  במסגרתו מושק שעון ספורטיבי בעיצוב השואב השראה ממאפייני קבוצת הכדורסל, מכבי חיפה.  
 
השקת השעון הירוק מכבי חיפה PHILIP STEINֹ_קרדיט צילום מיכה קיזנר
 
סדרת ACTIVE עליה מבוסס שעון הקבוצה, עוצבה בקווים ספורטיביים- אלגנטים. בתי השעון עשויים פלדת אל-חלד, סיליקון או זהב, ומשתלבים בצורה הרמונית עם רצועות סיליקון ספורטיביות או צמידי מתכת היוקרתיים. המותג ידוע בערכיו בכל הקשור ללייף סטייל ואיכות חיים גבוהה ומקיים שיתופי פעולה מסוג זה מול גורמים השותפים לאותם ערכים. לאחרונה, חבר המותג לקבוצת הבייסבול האגדית "הניו יורק יאנקיז" בסדרת שעונים ייחודית, שעוצבה ברוח הקבוצה וכעת הגיעה תורה של הישראלית הירוקה- מכבי חיפה.
 
לדברי ג’רמי מדיוני, סמנכ"ל המכירות הבינלאומי של המותג, "שיתוף הפעולה עם קבוצת הכדורסל הינו טבעי ומתכתב באופן ברור עם ערכי המותג. הקשר בין השניים הוא סימביוטי, שכן העיסוק בספורט מחייב שמירה על אורח חיים בריא והקפדה על שיפור מתמיד של איכות החיים. אנו רואים בשיתוף הפעולה מקפצה לחשיפת המוצר ויתרונותיו הייחודים לקהל הרחב בישראל, שמיודע ומכיר איכות חיים מהי".
 
שיתוף הפעולה בין המותג לקבוצת הכדורסל מכבי חיפה מניב פעילויות משותפות במשך כל העונה: החל במשחקי רבע נושאי פרסים, פעילות נרחבת ברשתות החברתיות ועד השקות ואירועים שונים של המותג, עם הרחבת פעילותו בשוק הישראלי.
 
Philip Stein Macbi Haifa Offical Watch


עמוד זה נצפה: 424 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור