חיפוש באינדקס עסקים

מיקה בשן – קולקציית בגדי עור חורף 2010-11

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 נובמבר 2010

 

מיקה בשן - קולקציית בגדי עור חורף 2010-11מעצבת האופנה מיקה בשן השיקה את קולקציית העור לחורף 2010-11.

מיקה בשן: "בקולקציית 2010-11 חגגתי עם סגנון aviation – סגנון התעופה האהוב עליי במיוחד. ליין של ז’קטים ספורטיביים בעלי צווארון פרווה מסולסלת (שירלינג) וז’קטים ספורטיביים קצרים. מקום של כבוד יש בקולקציה  לסגנון "הקלאסי המחויט" עם ז’קטים ומעילים בגזרת A  ובגזרת טרנצ’ – דגם נבחר שאני ממשיכה אתו כבר מספר עונות. בנוסף  ז’קטים צמודים לגוף עם שרוולים בשילוב  כיסים שנותנים קו אחר והומור לבגד, ז’קטים בעלי חגורות ואבזמים רבים, ז’קטים עשויים מתחרת עור שחורה או תחרה אפורה שמתאימים לערב ונותנים נופח חגיגי.

גם העונה אני ממשיכה עם חולצות העור שלי המגיעות  בשרוול קצר וגם בשרוול ארוך, בעורות חלקים וגם בתחרת עור (טכניקה ייחודית שלי הנעשית בחיתוך לייזר כל פיסת עור בנפרד).

בגזרת המכנסיים ישנם: דגמ"חים, שרוולים ומכנסיים גבריים מעט רפויים, חצאיות באורכים שונים, חצאיות מיני מרובות כיסים ורוכסנים, חצאיות ארוכות חלקות, צרות או רחבות לסירוגין.

הצבעים שבחרתי להדגיש העונה הם: קאמל על גווניו, הרבה שחור, חום ואפור עכבר ונגיעות של אדום עז.

בהדפסים המיוחדים שלי על העורות יש את ההדפס הצבאי, מוטיב אהוב בו השתמשתי גם העונה, הדפסים נחשיים בגוונים טבעיים שמופיעים במכנסיים וז’קטים קצרים.

לצד ההדפסים ישנם פריטים עשויים מעורות חלקים בגווני חום, שחור ונוד טבעי, ברכות מיוחדת, עשויים מבדים מאוד דקיקים. גם לווסטים מקום מיוחד בקולקציה וניתן למצוא אותם בהדפסים וגם בעור חלק.

לצד הבגדים ישנה קולקציית תיקים שמגיעה בגדלים שונים: תיקים גדולים ומרשימים המיועדים לעבודה ולנסיעות לצד תיקי ערב בסגנון קלאצ’ בעיצוב מיוחד".

מיקה בשן - קולקציית בגדי עור חורף 2010-11מיקה בשן - קולקציית בגדי עור חורף 2010-11מיקה בשן - קולקציית בגדי עור חורף 2010-11מיקה בשן - קולקציית בגדי עור חורף 2010-11
מיקה בשן – קולקציית בגדי עור חורף 2010-11

 



עמוד זה נצפה: 578 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור