חיפוש באינדקס עסקים

בגדי ים 2012 – H&O במבצע לוהט

פורסם מאת: בתאריך: 1 מאי 2012

בגדי ים 2012 - H&O במבצע לוהטרשת H&O יוצאת במהלך אגרסיבי ומכריזה על יריית הפתיחה בתחום בגדי הים בישראל ותשווק קולקציות בגדי ים וחוף במחירים חסרי תקדים.

הרשת תשווק קולקציות בגדי ים לנערות ונשים באפשרויות מיקס אנד מאץ, פריטים תחתונים במחיר של 39.99 ש"ח בלבד וחלקים עליונים וטופים במחיר של 49.99 ש"ח בלבד.

הדוגמנית קרין כהן נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים, במסגרתו יוצעו בגדי הים במחיר מיוחד לתקופה של שבועיים בלבד, בין התאריכים ה-1 במאי ועד ה-15 במאי.

קולקציית בגדי הים של המותג MASTIK מבית H&O תשווק במהדורה מיוחדת בכלל חנויות רשת H&O ברחבי הארץ ותוצע במגוון אפשרויות התאמה של מיקס אנד מאץ’ אישיות לכל אישה, בהתאם למבנה הגוף. הרשת מציעה מגוון רחב של מידות ומידות גדולות במיוחד עבור נשים מלאות.

הקולקציה תשלב חלקים עליונים וחזיות במגוון דפוסים, גזרות ודוגמאות וחלקים תחתונים במגוון דוגמאות, דפוסים וגזרות המתאימים לכל מבני הגוף.

השיווק האגרסיבי של בגדי ים במחירי סוף עונה מיד עם פתיחת עונת הרחצה, מהווה מהלך אסטרטגי שמטרותיו להרחיב את תמהיל הקולקציות המוצע ללקוחות ומהווה את יריית הפתיחה בתחום בגדי הים והחוף לעונת קיץ 2012 ולמהלכים דומים של רשתות האופנה הזרות והישראליות, אשר יציעו במהלך העונה פריטים מתחום בגדי הים החוף.

 

 

 

בגדי ים 2012 - H&O במבצע לוהט
בגדי ים 2012 – H&O במבצע לוהט



עמוד זה נצפה: 481 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור