חיפוש באינדקס עסקים

סוגרים שנה בשוק עיצוב השיער הישראלי

פורסם מאת: בתאריך: 13 דצמבר 2011

סוגרים את 2011 גם בשוק השיער הישראלי. לא רק אנליסטים ופוליטיקאים מביטים אחורה ומסכמים, גם אנחנו לוקחים רגע ומביטים בראש פורטל יופי ישראליאחורה על השנה שהייתה בשוק השיער.

אז מה היה לנו?
היו לנו שלל טכניקות להחלקת שיער. 
ההחלקה הברזילאית נתקלה באתגרים שחייבו שיפור, מה שהביא לנו, קהל הלקוחות, טכניקה משופרת שגם מחליקה את מראה השיער וגם מזינה אותו לעומקו. 
ההחלקה היפנית הרקיעה שחקים והחלקת המשי האמריקאית לא איחרה לבוא וחשפה את השיער שלנו לחומרים איכותיים המעניקים לנו שיער חלק ובריא, בדיוק כמו שרצינו.
תוספות השיער והפאות דחקו את התסרוקות מעט הצידה ופינו לעצמם מקום של כבוד בעיצוב השיער וסירוקו לקראת אירועים חשוביםסוגרים שנה בשוק עיצוב השיער הישראלי וחתונות.
לא שעולם תסרוקות הכלה דעך, חלילה. קווים חדשניים הומצאו ושופרו ותסרוקות מהממות עיטרו ראשים מתרגשים של כלות ואימותיהן.
צבעי השיער לבשו ירוק והפכו להיות יותר ידידותיים לסביבה, יותר ידידותיים לשיער ויותר ידידותיים למעצב השיער וללקוחה. פחות חומרים נדיפים המעוררים סחרחורת וחולשה , פחות נזק לשיער ופחות נזק למשתמשים בצבע השיער.
קווי התספורת והגזירות הישראלי פרצו קדימה והוצגו בתצוגות שיער מדהימות, לא רק על בימות ארצנו אלא גם בתצוגות שיער בינלאומיות. הראש הישראלי הוכיח כי הוא לא רק מככב בעולם ההיי טק אלא גם בתחום האומנותי הרחב של עיצוב השיער.
תחום עיצוב השיער בישראל לקח צעד גדול קדימה ומקום של כבוד בעולם אופנת השיער הבינלאומי.
עם הטרנדים הירוקים, הגישה המקצועית והמעוף של מעצבי השיער הישראלים שאינם חוששים לחדש, לנסות ולהביא ללקוחות מראה חדש ורענן של השיער, אנו יכולים להביט אחרוה בשביעות רצון על השנה שחלפה ובאותו זמן גם קדימה בציפייה דרוכהסוגרים שנה בשוק עיצוב השיער הישראלי לקראת השנה האזרחית החדשה המתחדשת ובאה – שנת 2012.
בקשנו מכמה מעצבי שיער מובילים לסגור לנו את השנה במשפט אחד…
"זו הייתה השנה הכי ירוקה שלנו" – אומר יגאל ויצמן – " השיער יצא מורווח מכל הכיוונים. גם טיפוח מרוכז ועמוק של השיער גם מראה שיער בריא ומרשים וכל זה בלי לפגוע בכדור הארץ, בבריאות הלקוחה או מעצב השיער"
"2011 הייתה שנה של חזון ודמיון" – אומר אבי מלכה – "תסרוקות הערב ותסרוקות הכלה הפכו להיות מאסט בכל אירוע ולא רק חתונה מה שאישר יצירת קווים ועיצובים מרתקים. אבל חכו לשנה הבאה… יש עוד הרבה הפתעות בדרך" הוא מסכם בחיוך
למי שסוגר את השנה האזרחית במסיבת סילבסטר מפוארת, נשאר לנו להציע לסייר באתר שלנו כדי לקבל השראה והמלצות לעיצוב השיער שיעניק לך כניסה מרשימה למסיבה ומראה מושלם לקראת השנה החדשה.
מאת דוד בלחנס מנכ"ל קבוצת בראש פרסום ושיווק בע"מ info@barosh.co.il


עמוד זה נצפה: 373 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור