חיפוש באינדקס עסקים

פאות רבקה זהבי – חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

פורסם מאת: בתאריך: 12 יוני 2012

רבקה זהבי - פאות על דמויות מתוכנית הסאטירה - ארץ נהדרת. צילום מסך ערוץ 2.בקלות ניתן לומר שבכל הפקה, הפקת אופנה, הפקת תיאטרון, קולנוע או טלוויזיה בה יש צורך להציג דמויות בעלות שיער בעיצוב כזה או אחר, להוסיף שפמים או זקנים או להציג באור סאטירי אישים ודמויות פופולאריות, נכנסת חברת רבקה זהבי פאות לתמונה ומעמידה לרשות ההפקה פאות, תוספות שיער, פאות וזקנים שישלימו את מראה הדמות.

התרגלנו לראות ב"ארץ נהדרת" דמויות פופולאריות אשר השחקנים מצליחים לחקות בהצלחה. אבל האם חשבתם לרגע מאיפה מגיעות הפאות? הזקנים? השפמים? תוספות השיער? מה היתה שווה הדמות של יובל סמו בארץ נהדרת, בה הוא משחק אדם דתי המתערב בעניינים לא לו במשאלי רחוב, בלי הפאות והזקנקן המדובלל שלה? איך היה רועי בר נתן יכול לחקות את שלל הדמויות שהוא עושה בלי פאות מתאימות? איך היה הופך טל פרידמן לנשים אותן הוא מגלם בתוכנית?

הפקה הזקוקה לפאה, תוספת שיער או זקנים ושפמים יודעת שיש מקור אחד מקצועי המאפשר לה להשתמש במגוון הגדול ביותר של עזרים מסוג זה לבניית דמות משכנעת ואמינה בתוכנית. חברת רבקה זהבי פאות מעורבת במיוחד בהפקות טלוויזיה.

בין מגוון התוכניות בהן נטלו חלק: קטמנדו, החמישייה הקאמרית, נבחרת ישראל, רוקדים עם כוכבים, סרוגים, הבורר, היפה והחנון, עספור ועוד רבות נוספות.

חברת רבקה זהבי פאות מעורבת גם בהפקות אופנה, צילומי קטלוגים של קולקציות שיער ומופעי שיער.

בין מעצבי השיער הבכירים המשתמשים באופן קבוע בשירותי רבקה זהבי פאות לצורך הפקות האופנה שהם מבצעים ניתן למנות את: אמיר אליהו, אורן אור קובי, אבי מלכה, רפי חובב, אמיר אליהו, אבי פדידה, יעקב בוארון ועוד.

מוסדות כמו מוזיאון השעווה במגדל שלום הלבישו את הדמויות ההיסטוריות בפאות מעוצבות בהתאמה מבית זהבי.

סרטי קולנוע כמו חוכמת הבייגלה, HOMELAND, זוהי סדום וקדוש, לא היו מצליחים להציג דמויות אמינות ומשכנעות בלי הטאץ’ החשוב של שיער המשלים את הדמות ומציג אותה נכונה.

עולם התיאטרון המורגל בשימוש בפאות להצגת דמויות אמינות על הבמה, השכיל, זה מכבר, להשתמש בפאות ותוספות השיער של רבקה זהבי פאות. פסטיגלים, הצגות תיאטרון לילדים ומבוגרים מעלות על הבמה שחקנים עטויים בתלבושות מתאימות וחובשות פאות או תוספות שיער להשלמת הדמות.

חברת רבקה זהבי פאות מעניקה שירות מקצועי ללקוחותיה בתחום הפאות ותוספות השיער, מקדישה חלק ניכר מהפעילות לנושא הפאות הרפואיות הדרושות לחולים במחלות קשות, אך לא מזניחה את התרבות הארצישראלית ומשמשת כאחת מאבני הבניין של תרבות בהתהוותה.

צילום מסך ערוץ 2 ארץ נהדרת.



עמוד זה נצפה: 433 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור