חיפוש באינדקס עסקים

שישה מיתוסים לגבי השיער שלך

פורסם מאת: בתאריך: 26 יולי 2012

שישה מיתוסים לגבי השיער שלךשיער בריא ומרשים היה תמיד משהו שנשים גאות בו. לאורך השנים פותחו גישות ונבנו מיתוסים לגבי טיפוח השיער. חלקם נכונים וחלקם – לא.

למשל המיתוס שלצבוע את השיער מזיק לו.
בימינו זה לא בהכרח נכון. צבעי השיער של ימינו, החדשניים שביניהם אינם מכילים חומרים חריפים כמו אמוניה ולכן לא יזקו לשיער אלא להיפך, ישפרו את גמישותו ובריאותו.

בואו נבדוק עוד כמה מיתוסים לגבי השיער שלך והטיפוח שהוא זקוק לו.

מיתוס מס 1: לא טוב לחפוף את השיער כל יום.
לא נכון.
חשוב לחפוף את השיער בכל פעם שהוא זקוק לחפיפה. הצטברות שומן בשורשי השיער אינה מועילה לבריאותו. חפיפה יומיומית בשמפו עדין תשחרר את השומן משורשי השיער ותאפשר לו "לנשום" ולצמוח.

מיתוס מס’ 2: מומלץ לסרק את השיער אחרי חפיפה כשהוא רטוב.
לא נכון.
השיער הרטוב, תיכף אחרי חפיפה הוא שביר יותר וסירוק אגרסיבי של השיער הרטוב עלול לשבור אותו. עדיף לנגב את השיער בטפיחות עדינות במגבת ורק אחרי שהוא התייבש מעט לסרק במסרק רחב שיניים ובעדינות, על מנת למנוע שבירה.

מיתוס מס’ 3: צריך לחפוף בשמפו פעמיים. כמו שכתוב על הבקבוק.
נכון.
צריך לחפוף היטב ולעסות את שורשי השיער באצבעות (ולא בציפורניים). ברוב המקרים חפיפה כפולה (פעמיים) תסיר טוב יותר את הלכלוך והשומן מהשיער והשורשים.

מיתוס מס 4: חייבים להשתמש בקומדשיונר אחרי החפיפה
לא בהכרח.
קונדישינר מתאים לאנשים עם שיער יבש. אנשים בעלי שיער שמן עלולים לגלות שגם אם הם משתמשים בקונדישיונר לשיער שמן השיער עדיין ירגיש שמנוני וכבד אחרי החפיפה. בכל מקרה עדיף להימנע ממגע של הקונדישיונר בקרקפת ובשורשי השיער.

מיתוס מס’ 5: לא טוב לאסוף את השיער כל הזמן.
נכון.
במיוחד אם השיער אסוף כשהוא מתוח לאחור. איסוף מתוח של השיער עלול לגרום לנשירת שיער ושבירתו.

מיתוס מס’ 6: מומלץ לשטוף את השיער אחרי חפיפה במים פושרים ואפילו קרים.
נכון.
מגע המים הקרים בקרקפת ממריץ את מחזור הדם ומרעננים את שורשי השיער. לבעלי תלתלים שטיפה במים קרים תעזור לשמור מפני התנפחות של השיער.



עמוד זה נצפה: 375 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור