חיפוש באינדקס עסקים

טיפים למראה הפאנק רוק הבריטי באדיבות איתן אי – קו

פורסם מאת: בתאריך: 9 יולי 2012

טיפים למראה הפאנק רוק הבריטי באדיבות איתן אי – קואיתן אייקו, מעצב שיער וולה פרופשיונלס, מנדב טיפים לתספורת ולמראה הפאנק רוק שתפגשו ברחובות לונדון הקיץ הזה.

הפאנק-רוק הפך לאופנה ולתופעה חברתית, וחסידיו אימצו הופעה חיצונית ייחודית ששילבה הרבה עור, ניטים, מגפיים, עגילים ופירסינג, וכמובן את סימן ההיכר המזוהה מכולם: תספורת הפאנק רוק.

גרסת קיץ 2012 של תספורות הפאנק רוק הוא קליל מפתיע וצבעוני: בנוסף לעיצוב תספורת הפאנק רוק הייחודית – משולבת בתספורת צביעת השיער בשיטת קרייזי קולורס – בצבעים חזקים ולא שגרתיים – כיאה וכנאה לפילוסופיית הפאנק רוק.

את המראה ה"קולי" הזה שתפגשו ברחובות לונדון הקיץ, מבססים ראשית על בסיס בלונד: בכדי להגיע לאפקט יש ראשית להבהיר את השיער עד להגעה לגוון בלונד בהיר מאוד ונקי, בייבי בלונד.
לאחר הצביעה והגעה לגוון הרצוי, מתחילים את עיצוב התספורת:

תספורות הפאנק רוק מתאימות במיוחד לשיער חלק מאוד, המאפיין את רב תושבי אירופה, ולכן גם עיצוב השיער הספציפי הזה – צמח באירופה.

בכדי להגיע למראה הפאנק רוק – יש ליצור בשיערה שכבות אסימטריות רבות, זו על גבי זו.
אני מעדיף ליצור את האפקט בשימוש בתער סכין, שאיתו אני מגלף את שכבות הא-סימטריה בשיער: בקודקוד יהיו השערות באורך קצר מאוד ועומד- כ-5 ס"מ, ובהמשך מדורג בשלל אורכים להשגרת הרמוניה בין השערות הקצרות לארוכות.

לאחר עיצוב השיער, עוברים לצביעת הגוונים: צביעה בגוון חזק וקיצוני – כשהצביעה היא מחצי גובה השערה – ועד לקצוות בלבד. באופן גיוון זה מודגשים אורכי השיער השונים, כל גוון מבליט את הדירוגים, ובשילוב מלתחת עור צבעוני, חולצות בשילוב צבעי ניאון, פוקסיה ואיפור עיניים צבעוני – מתקבל אפקט סטייל הפאנק-רוק, לקיץ 2012.

טיפים למראה הפאנק רוק הבריטי באדיבות איתן אי – קו
טיפים למראה הפאנק רוק הבריטי באדיבות איתן אי-קו



עמוד זה נצפה: 377 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור