חיפוש באינדקס עסקים

צבע לשיער – DEEP PURPLE

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 פברואר 2008

מנכ"ל חברת EUGENE PERMA PARIS, שחר שקורי, מסביר על צבע לשיער – DEEP PURPLE שחברתו משווקת. "במקומות רבים בעולם כאשר מדובר במרקם של שיער עבה וכהה הבחירה האולטימטיבית תהיה הבסיס שלצבע לשיער - DEEP PURPLE האדום הכהה הנוטה לסגול עמוק שבו הפיגמנט השולט והעיקרי הוא הכחול. מומלץ לצבוע את השיער בצבעים אלו כאשר אנו בוחרים להוסיף לגוון השיער צבע אופנתי ומיוחד המבוסס על פיגמנטים טבעיים של צבע טבעי שחור עד חום כהה. המגמה ההולכת וגוברת בעולם חושפת גוונים רבים המכילים את הזוהר והעוצמה של הפיגמנט האדמוני הכהה שיוצר מראה מסתורי ודרמטי.
הסגולים עם הפיגמנטים הכחולים יתאימו כמעט לכל עונות השנה וישתלבו בהרמוניה עם גווני עור בהיר ולבעלות עיניים בהירות. חשוב לציין כי העומק והעוצמה של הצבע בשיער יבליטו את מרקם העור של הפנים ולכן מומלץ לתכנן מחדש את כל נושא האיפור.
כיום, בעזרת הטכנולוגיות שפותחו בכל הקשור למבנה הכימי של הצבעים הקוסמטיים ניתן לבחור שימוש גם בשטיפות צבע אשר אינן מכילות אמוניה. על ידי בחירה ושימוש בשטיפת צבע לשיער תתקבל בשיער תוצאה מדהימה של גוון עוצמתי מלא פיגמנטים וברק מדהים. החברה בארץ משווקת מוצר צביעה בשם (צבע שטיפה) Safraissimo  כאשר בקטלוג הצבעים ניתן למצוא את גווני השחור –כחול-סגול עמוק. בתחום צביעת השיער אנחנו בארץ מעודדים שימוש בשטיפות צבע ככל שניתן כמובן בהתאם לתנאים,למצב ולסוג השיער הקיים. שטיפות מכילות בתוכן רכיבי טיפוח הזנה והגנה על השיער ולכן יהיו מומלצות יותר לשימוש קבוע בכל מקרה."



עמוד זה נצפה: 572 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור