חיפוש באינדקס עסקים

פאות לצרכים רפואיים – רבקה זהבי

פורסם מאת: בתאריך: 25 יולי 2012

פאות לצרכים רפואיים – רבקה זהביאחת הבעיות המרכזיות בהן נתקלות נשים הסובלות ממחלות המצריכות טיפולים רפואיים חריפים היא נשירת השיער וההתקרחות.

אובדן השיער הוא אחת הבעיות המציקות ביותר לנשים העוברות טיפולי כימותרפיה, הקרנות וטיפולים בתרופות תוקפניות אחרות.

מעבר להרגשה הגופנית והסבל מהמחלה ותופעות הלוואי של הטיפולים צריכות הנשים להתמודד עם דימוי עצמי ירוד, חוסר יכולת להביט במראה וחוסר רצון להופיע בציבור ללא השיער.

שימוש בפאה לצרכים רפואיים, מה שנקרא פאה רפואית, מהווה בעצם חלק בלתי נפרד מהטיפול באישה החולה. מלבד הטיפולים התרופתיים, הטיפולים הכימיים או ההקרנות מומלץ לנשים אלה להשתמש בפאות רפואיות. הפאה מאפשרת לאישה להביט בראי ולהיות מסוגלת להמשיך בשגרת יומה, ללא מבוכה בעקבות אובדן השיער.

כימותרפיה גורמת לנשירת שיער – הטיפול הכימותרפי מחדיר לגוף חומרים שתפקידם להרוס תאים סרטניים בגוף. לצערנו החומרים האלה אינם מבדילים באופן אפקטיבי בין תאים סרטניים לתאים בריאים בגוף ואחד הסוגים הראשונים של תאים הנפגעים תוך כדי טיפולי הכימותרפיה הם זקיקי השיער. שיער הגוף ושיער הראש.

אובדן שיער הגוף אינו מהווה בעיה פסיכולוגית וטראומה לאישה באותה מידה כמו אובדן שיער הראש. לכן, ממליצים הרופאים להשתמש בפאות רפואיות כחלק מהטיפול.

הקרנות גורמות לנשירת שיער – הטיפול בהקרנות משתמש בקרני אנרגיה עוצמתיות. האנרגיה המוקרנת אל הגוף אמורה לפגוע בתאים הסרטניים בלבד ולפסוח על התאים הבריאים באזור המוקרן. יחד עם זאת אנו רואים נשירת שיער והתקרחות באזור המוקרן.

לכן אובדן שיער הראש בעקבות טיפולי הקרנה קורים בעיקר כשהאזור המוקרן הוא הראש וסביבתו.
השיער אומנם אמור לצמוח בסיום הטיפול אך תוך כדי תקופת הטיפולים סובלת האישה מהתקרחות. הקרחת מהווה סבל נפשי לא קטן וגורמת לנשים רבות להסתגר ולהימנע ממפגשים חברתיים מכל סוג בתקופה הזו.

בחירה של פאה רפואית אינה רק עניין של טעם והתאמה של הפאה להעדפה האופנתית של האישה. פאה רפואית אמורה להיות מותאמת גם למצבה הבריאותי של האישה. פאה רפואית לוקחת בחשבון את מצב עור הקרקפת, את הנוחות בשימוש על עור קרקפת מגורה, צרוב ומכאיב. בחירת פאה רפואית חייבת להיעשות תוך התייעצות עם גורם מוסמך ומקצועי.

חברת רבקה זהבי, המייצרת ומשווקת פאות רפואיות מזה עשרות שנים בארץ ובעולם היא אחת החברות הגדולות והמובילות בארץ בכל הקשור לפאות רפואיות.

הצוות המקצועי, המיומן והמנוסה תומך באישה בתהליך קבלת ההחלטה והתאמה של הפאה הרפואית. האישה מקבלת הדרכה מקצועית אישית על אופן השימוש הנכון למצבה הבריאותי ואיך לטפל בפאה עצמה.

האישה הרוכשת פאה רפואית אצל רבקה זהבי פאות אינה רק לקוחה שקונה פאה, היא מטופלת המגיעה בעקבות המלצת רופא לרכוש פאה רפואית כחלק מהטיפול במחלה ממנה היא סובלת.

זקוקה לפאה רפואית? פני לאחד מסניפי רבקה זהבי פאות, ברמת גן או רעננה וקבלי יעוץ מקצועי אישי ודיסקרטי.



עמוד זה נצפה: 360 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור