חיפוש באינדקס עסקים

נעלי כלה – עונת החתונות 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 אפריל 2011

נעלי כלה מעוצבות וכמובן נוחות – הפכו לפריט הכרחי וחשוב ביותר במלתחה של כל כלה. כלות רבות מוותרות על הצורך להסתובב עם נעליים מרשימות שיתאימו גם לריקודים בהמשך ערב החתונה ומעדיפות לרכוש 2 זוגות נעליים לערב AEROSOLES - נעלי כלה 2011החתונה, זוג אחד מרשים ומעוצב המתאים בעיקר לקבלת הפנים וזוג נוסף, נוח יותר, המאפשר לכלה להשתולל על רחבת הריקודים.
לקראת תחילת עונת החתונות 2011, קבלו סקירה מלאה ומקיפה על קולקציות נעלי כלה 2011:

AEROSOLES
עם פתיחת עונת החתונות 2011 מציגה רשת ההנעלה AEROSOLES מגוון רחב של נעליים לכלות. הנעליים עשויות עור איכותי, סוליה גמישה ומגיעות במגוון סגנונות עיצובים קלאסיים, נקיים ויוקרתיים.
בין הפריטים ניתן למצוא נעליים, סנדלים וכפכפים מעוצבים בווריאציות שונות עם עקב ובלי עקב.
קולקציית אביב קיץ 2011 נוצרה בהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה, כך שניתן למצוא נעליים מתוכשטות, עיצובים המשלבים צורות גיאומטריות, סנדלי רצועות העוטפות ומחזיקות את הרגל ולא חותכות אותה, מגוון טקסטורות שונות כגון עור נחש, נעלי פיפ-טואו ואף מוקסינים קלאסיים.

AEROSOLES - נעלי כלה 2011קרן קלנסקי עזורי בעלת הזיכיון בארץ, מעניקה טיפים לבחירת הנעליים המושלמות לכלה:

  • התחשבי במיקום האירוע; אם בחרת להתחתן בגן אירועים ותצטרכי להסתובב כל הערב על דשא ואבנים, העדיפי נעליים שטוחות או על עקב קטן שלא יגרמו לך למעוד.
  • התחשבי בצבע השמלה; אם שמלתך בצבע לבן צחור שלבי אותה או עם נעל לבנה צחורה או נעליים בצבעי כסף או זהב. אם שמלתך בצבע שמנת ביחרי נעל בגוון שמנת או בגווני זהב.
  • אל תחפשי הרפתקאות – להנאה מרבית מיום חגך הקפידי לבחור סגנון של נעליים הנוחות לך ושאת אוהבת. זיכרי כי ביום האירוע את צריכה לעמוד בנוחות על הנעל שעות רבות, ועל כן חשוב שתרגישי איתה בנוח ותאהבי אותה. בחירה בסגנון נעל אהובה תאפשר לך לנצל את הנעליים גם לאחר יום החתונה.
  • בעת בחירת הנעליים התחשבי באורך השמלה. קחי איתך את הנעל הנבחרת למדידה האחרונה של השמלה כדי לוודא התאמה מושלמת מבחינת הגובה ונוחות מירבית.
  • הקפידי להתהלך בבית עם הנעל החדשה על מנת שתקבל את צורת הרגל ורגלייך תתרגל אליה.
  • את יכולה לשלב 2 זוגות נעליים לערב האירוע; נעל על עקב לקבלת הפנים ולחופה, ונעל שטוחה למסיבת הריקודים.

B.uniqe
B.uniqe - נעלי כלה 2011לקראת עונת החתונות 2011, ובעקבות דרישת הלקוחות עיצב מעצב הבית של B.uniqe – שלומי ביסה, קולקציית סנדלי כלות המשלבות מגמות אופנתיות ונוחות מירבית.
ליין נעלי הכלות עוצב במשך כשנה, תוך שימת דגש על אימומים מיוחדים העוטפים את הרגל ומעניקים תחושת נוחות על מנת להעניק לכלה יום חתונה מושלם ומהנה.

כל הסנדלים עשויים עורות משובחים ורפידות נעימות ונוחות.
בקולקציית נעלי כלה 2011 ניתן למצוא מגוון נרחב של עקבים המאפשרים לכל כלה למצוא את מבוקשה, ולהתאים את הנעל לאורך השמלה; החל מסנדלים שטוחים, עקבי חתול ועד עקבי צ’אנקי גבוהים. כל העקבים נתמכים על ידי בסיס רחב המעניק לרגל יציבות ותמיכה לגב.
מגוון העיצובים מספק מענה אולטימטיבי לכלה האורבנית, הרומנטית, הטרנדית, הקלאסית ועוד.
הקולקציה מוצעת בצבעי לבן, שמנת, סלמון, ורוד עתיק, כסוף וזהוב- להתאמה מושלמת לצבע השמלה.

 

 



עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור