חיפוש באינדקס עסקים

קסטרו קולקציית ערב קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 28 אפריל 2013

קסטרו קולקציית קיץ 2013השמלות של קסטרו:
קולקציית השמלות של קסטרו לעונת האירועים כוללת מגוון דגמים חדשים ונותנת מענה ייחודי לסגנונות לבוש שונים.

השמלה השחורה הקטנה מקבלת את הבימה בצללית מחטבת ומחמיאה בעיצובים מגוונים, בטכניקות של חיתוך בלייזר ודוגמא גרפית של מלבנים, בשיבוץ אבנים בגוונים שונים ובדוגמא קדמית עם השפעות מתקופת הבארוק.
למראה ערב חגיגי וסקסי במיוחד עוצבו שמלת מקסי בשחור או בכחול עם מחוך בחלקה העליון ופליסה אלגנטי בחלקה התחתון, ושמלה נוספת שחורה וקטנה בגזרה מחטבת עם מחשוף גב מחמיא בבד אלסטי בטקסטורה מגורענת.

למראה קיצי ואלגנטי – שמלה באדום לוהט והדפס זרי פרחים לאורך השמלה. הדפס הפרחים נעשה בטכניקה חדשה של דפוס דיגיטלי, המאפשרת מראה ריאליסטי מאי פעם ושימוש בעיבודי תמונה ברזולוציות גבוהות במיוחד. עוד בקולקציה שמלת מיני עם גב פתוח וסקסי מבד אורז עם טקסטורת פיקה באורך מיני.

לצד השחור הקלאסי לשעות הערב, נראה בקולקציה גם מגוון פריטים בגוונים כחולים, הצבע החשוב ביותר העונה, המקבל ביטוי בקשת גווניו הרחבה, עם סקאלה צבעונית שנעה בין כחול קובלט חי לכחול שמיים מעודן.

קסטרו קולקציית קיץ 2013החליפות של קסטרו:
בגזרה הגברית עונת האירועים מזמנת הזדמנות נפלאה להתלבש ולהשקיע, עם מגוון רחב של חליפות בסקאלה צבעונית, החל מחליפה בגוון חאקי עשויה בד כותנה בשילוב ספנדקס, דרך חליפה בכחול צי, אפור כהה, אפור בהיר, וחליפה מאריג פיל-א-פיל (בד אריג ששזור בו חוט לבן ומזכיר במראהו את בדי האוקספורד והשומברה) בגוון תכלת.

חולצות האריג לגברים זוכות העונה לעיסוק מרכזי בעיצוב מחדש של דיטיילים קלאסיים. הן מלאות משחקים עיצוביים מעניינים בטקסטיל ובצבעוניות בצווארונים, בכפתרות, בגסקות (חתכי הגב העליון), חפתים, תיפורי כפתורים ועוד. 

בדי חולצות האריג משתבחים העונה עם מבחר כותנות חלקות, איכויות כותנה גבוהות במיוחד, חולצות וואל נושמות וקלילות המתאימות במיוחד לקיץ, וחולצות אריג עם הדפסי פרחים.
צבעי העונה נשענים על סקאלה פסטלית כגון ניוד, תכלת וורוד, ונעה עד צבעים קלאסיים של מראה הסמארט: כחול צי, שחור ואפור.

 
אביזרים נלווים:
את קולקציית האירועים לנשים ולגברים מלווה קולקציית אביזרים עשירה ביותר, הכוללת קולקציית נעלים, תיקים ותכשיטים לנשים, וקולקציה נהדרת של עניבות, פפיונים ונעלים לגברים.
את צילומי האופנה לקולקציית האירועים של קסטרו מובילים הפרזנטורים גל גדות ויונתן ווגמן.
 

קסטרו קולקציית קיץ 2013
צלם סטילס: גורן ליובונציץ
איפור: ערן פאל
שיער: ליאור גרין
דוגמנים: גל גדות ויונתן ווגמן – הפרנזטורים של קסטרו (סוכנות ADD)
עוד משתתפים מורן נימני ל ADD, ויקטוריה בורייבה ל mc2, רובן ואן שאלם ל mc2, מורטון לאלינור שחר.

קסטרו קולקציית קיץ 2013

קסטרו קולקציית קיץ 2013



עמוד זה נצפה: 437 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור