חיפוש באינדקס עסקים

לב אוהב – וולנטיינ’ס דיי 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 פברואר 2010

וולנטיינ’ס דיי הלא הוא יום האהבה הבינלאומי חל ב-14 לפברואר. בכל מקום בעולם חוגגים ביום זה את האהבה הקיימת ומברכים לאהבה שתבוא סוורובסקיאין ספק כי האהבה היא הכוח המניע את העולם. ומה מסמן את האהבה יותר טוב מאשר לבבות?

הרומנטיקה מעוררת השראה בקרב מעצבים רבים ופריטים שובי לב צצים בכל פינה בתקופת וולנטיינ’ס דיי. הלבבות מופיעים בקשת של עיצובים שונים החל מתליוני לבבות, צמידים, שעונים והדפסים ועד תבניות אפייה בצורת לבבות ואפילו נייר טואלט מעוטר בלבבות אדומים!

בבית העיצוב סוורובסקי, וולנטיינ’ס דיי קיבל יחס מיוחד עם סדרה של שרשראות, מחזיקי מפתחות ותליונים המשובצים באבני קריסטל אדומות מנצנצות, ובסדנא לעיצוב תכשיטים ואקססוריז "עשו זאת בעצמכם", ילמדו אתכם לקראת החג ליצור תכשיטים ולעטר קופסאות מתנה לאוהבים באבני הקריסטל של סוורובסקי.
הסדנא מתקיימת בבית העיצוב ילון בבית פנרמה ת"א.

במותג השעונים השוויצרי סווטש מבול של לבבות. סווטש מציגה קולקציית תכשיטים ושעונים רומנטית מיוחדת מלאה בלבבות ובמילים המבטאות אהבה.
בולט במיוחד השעון, Love Seconds אשר עוצב ע"י הגרפיקאי הניו יורקי, מת’יו לנגיל, והוא מלא בסימני אהבה רומנטיים המשורבטים בכתב יד על רצועת הסיליקון השחורה.ויויאן ווסטווד - פקטורי 54

מותג השעונים טיסו עיצבו שעון מיוחד לקראת וולנטיינ’ס דיי שבו הספרה 1 הוחלפה בלב אדום קטן המסמן את האחד שבליבך, שעון בצבע לבן צחור עם תפרים אדומים.

ואיך אפשר בלי לנז’רי להשלמת חגיגות יום האהבה?! מותג טריומף משיק לכבוד החג  קולקציה מיוחדת: Miss Sweet Valentine.
בין הפריטים כותנות רומנטיות עם רצועות ספגטי, סט הלבשה תחתונה סקסי המעוטר בהדפסים של לבבות זעירים.
הפריטים בגוונים פסטלים של קרם וורוד עם הדפסים של לבבות.

מותג משקפי השמש שופארד מציג מבט מאוהב לקראת וולנטיינ’ס דיי, דגם חדש של משקפי שמש המשלבDOMO את מוטיב הלב, על גבי המסגרת בצדדי המשקפיים מופיע לב זהב צהוב המשולב באבני סוורובסקי.
הקולקציה מתאפיינת ביוקרה מתפרצת ובאלמנטים ייחודיים המשלבים זהב, אבני סוורובסקי וסגנון ייחודי.

בתחום הבישום מציעה קלרינס את  Par-Amourו-Par-Amour-toujours בשמים לנשים שנוצרו מתוך אהבה של קלרינס ללקוחותיה ומכאן שמם.
בשמים בניחוח מלטף, הילה אוהבת, מגע עדין – כמו מילים שאנו לוחשים לאדם אהוב. על הפקק מופיע לב כסמל לאהבה.

גם בבישול מסתמנת מגמה לבבית לקראת וולנטיינ’ס דיי 2010. DOMO, הבית לאוהבי הבישול והאירוח, מציג שלל פריטים לבביים: בקבוק שתייה טרמי אקולוגי מעוטר בלבבות, סט חותכני עוגיות בצורות לב בגדלים שונים ותבנית אפייה בצורת לב של החברה הספרדית LEKUE המתמחה בעולם הסיליקון והכלים הבריאים.

ברשת ביתילי מציעים לקראת ערב הוולנטיינ’ס דיי מתנה מפנקת במיוחד: "ריחות של אהבה" מארז פינוק ריחני ומעוצב הכולל: נר צף בצורת לב, מקלות ריח עם עיצוב וורדים בתכולה של ושמן עיסוי מפנק.



עמוד זה נצפה: 438 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור