חיפוש באינדקס עסקים

אופנת עילית – Oberzon Studio

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 פברואר 2010

Oberzon Studio (אוברזון סטודיו), פרויקט המציג "עילית בכחול לבן" שנועד לרענן את תחום התפירהאופנת עילית - Oberzon Studio העילית בישראל, תחום שנעלם בשנים האחרונות לטובת הייבוא והמותגים הבינלאומיים.
מעצב האופנה גדעון אוברזון: "בכל מגזין אופנה, נשים וחברה בינלאומי, נמצא פרסומים אדירים הנותנים ביטוי לתפירה העילית. מצילומים משבועות האופנה, ראיונות עם מעצבי על, אירועים כמו האוסקר וגלובוס הזהב. האופנה העילית מביאה לידי ביטוי את האומנות, היצירתיות, התחכום והמצוינות שמספקים השראה לחברות האופנה ולמתלבשים ברחבי העולם. יש לנו פה בארץ כישרונות מבטיחים מאוד בתחום, שאינם מגשימים את עצמם בישראל ואינם נותנים ביטוי לאופנה במיטבה". אוברזון סטודיו, פרויקט ראשון של אופנאי ישראלי עם מעצבים צעירים, סטודנטים ובוגרי שנקר שיצרו יחד קו מסחרי משותף.
הקו החדש משלב בין הרעננות, התעוזה והאמירה האישית של כל מעצב עם הניסיון והמקצוענות של אוברזון בתחום אופנת העילית, הבנתו את גוף האישה וצרכיה, הטאץ’ והטעם האישי המשובח שלו, יחדיו הם יצרו קולקציה מגוונת ומרתקת המורכבת מסיפורים, השראות, חומרים, בדים יוצאי דופן, רקמות נדירות, דפוסים בעבודת יד, משחקים של שקוף ואטום וגזרות מתוחכמות.
התהליך החל לפני 9 חודשים כשאוברזון, המנחה ומרצה מזה שנים בשנקר, איתר קבוצת מעצבים צעירים מבטיחה, הנוגעים רובם ככולם בלבוש ערב ובפרשנויות משלהם לקוטור.
הפרויקט למעשה הוא, "עילית כחול לבן" שמטרתו לעורר ולרענן את התפירה העילית שנעלמה בשנים האחרונות בישראל. גם תמחור הפריטים נעשה בשיתוף עם המעצבים, כשהפריט היקר ביותר לא עולה על 5000 ש"ח.

אנה זינקביץאנה זינקביץ

בוגרת שנקר במחלקה לעיצוב אופנה ובעלת תואר ראשון במדעי המדינה.
במיני קולקציה שיצרה בעבור אוברזון סטודיו, השאיפה שלה הייתה להעביר נוחות של גן בזמן פריחות האביב.
לצד צבעוניות של שחור ולבן הקלאסיים, השתלבו בהרמוניה הדפסים צבעוניים של פרחים תוך כדי שילובם בצורות גיאומטריות.
השימוש המרבי בבד הפליסה מעביר את הרוח הרומנטית והקלילה של התחדשות הטבע. באלה משתלבים בדי שיפון שקופים ובדי ג’רסי.
לאנה היה מאוד חשוב לעמוד על המתח שבין המאט למבריק, בין השקוף לאטום.
הגזרות נועדו להחמיא לגוף האישה וזאת ללא קשר למבנה גופה וגילה. אישה רזה כמו גם מלאה ירגישו סקסיות ורומנטיות, בחורה בת 20 ואישה בשלה ירגישו רעננות ומוכנות לאביב.

דור חןדור חן
 

בן קיבוץ רמת השופט, סטודנט שנה ד’ במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.
הקולקציה באה לקרב בין אופנת הקוטור לבין Ready to Wear. הרעיון הוא לעצב מיני קולקציה של בגדי ערב באיכות גבוהה ולאפיין אותה ביתרונות של RTW מבחינת נוחות.
הבגדים מתאימים לאותן הנשים אשר אינן מתפשרות על איכות, סטייל ונוחות ומחפשות אחר ייחודיות ועדכניות.
הקולקציה בנויה כ-Mix & Match, ניתן ליצור מערכות שונות ולהחליף בין הפריטים בהתאם לסגנון וסוג האירוע. הצבעוניות נקייה, שחור, פודרה ודפוסים בצבעי אבן.
הגזרות המחמיאות לגוף שמשלבות בין פשטות והומור לבין מראה מתוחכם ורענן.

חגית כסיף קסנר
חגית כסיף קסנר 
בת 25 מתל-אביב, נמצאת בשנה האחרונה ללימודיה כסטודנטית לעיצוב אופנה בשנקר. בעבורה עיצוב אופנה היא דרך חיים, שילוב בין אהבה מגיל צעיר ויצירה יומיומית.
בחופשות הסמסטר שלה היא נסעה להתמחויות של מספר חודשים בסטודיו של רוברטו קוואלי בפירנצה ושל אלי טהרי בניו-יורק.
הקולקציה משלבת בין קל לכבד, דבר הבא לידי ביטוי בצלליות משוחררות ונקיות כאשר הבגדים עצמם עשויים מכמויות רבות של בדים קלים עשירים בחיתוכי לייזר.
נקודת המוצא של הקולקציה שעיצבה הייתה, טכניקה של חיתוכי לייזר בבדים קלילים כמו שיפון ואורגנזה. הגרפיקה של החיתוכים נוצרה בהשראת רקמות מתחילת המאה ה-20. התוצאה המתקבלת היא בורדורות דמויות תחרה במראה חדשני.
התחושה שנוצרת בקולקציה היא קלילה, קיצית ואוורירית ויחד עם זה המראה הוא אלגנטי. הפריטים יכולים לשמש הן לאירועים יומיומיים והן כשמלות קוקטייל וכשמלות ערב. הצבעוניות של הקולקציה מבוססת על שילובמרינה לויניה בין שחור לשמנת במינונים ששומרים על קלילות ואלגנטיות, כאשר אלמנט זה מחוזק על ידי משחקי שקיפויות בשכבות דקיקות של בדים המונחות אחת על השנייה ויוצרות שילוב בין שקוף לאטום.
התוצאה הסופית היא קולקציה קיצית, נשית, אלגנטית, מתוחכמת, קלילה ואוורירית.

מרינה לויניה
 
נולדה ברוסיה, בוגרת בית הספר לאופנה שנקר. משנת 2008 במהלך לימודיה עשתה סטאז’ ב-Scaree בניו יורק אצל רוברטו קוואלי, בפירנצה קיבלה פרס ומלגה מתוכנית המלגות שרת בקרן תרבות אמריקה ישראל שייסדה לולה בר עם שנקר.
ב-2008 זכתה בפרס בלונדון על הצטיינות ברקמות ובעבודות יד וזכתה בפרס טריומף העולמית בישראל. היא נשלחה לתחרות המעצבים הצעירים ITS באיטליה וביבלו בספרד. ב-2009 מונתה למעצבת ב-Tato Spa באיטליה, הידועה בתחום עיצוב הטקסטיל, מוצרים רקומים ועיצוב בדים לבתי האופנה המובילים בעולם, ביניהם ג’יבנשי, אלכסנדר מקווין, ולנטינו, בולגרי ועוד.

קולקציית 2010 של גדעון אוברזון
 קולקציית 2010 של גדעון אוברזון
הקולקציה של גדעון אוברזון השנה מאוד ממוקדת תחת הביטוי "Less Is More". מאופיינת במינימליזם ושכל דגם עומד בפני עצמו. הקולקציה נותנת במה לפשתן הלבן המשדר לנו קיץ ויוקרה בו זמנית. עם הבד הנצחי הזה שולבה אורגנזה משי, טול רשת וקליעות. כל אלה יצרו קולקציה של פריטים המיועדים לעבודה, לשעות אחה"צ, לחופשות, כל אחת וסגנון חייה.
שמלות ברך, שמלות מיני, שמלות אלכסוניות א-סימטריות, חולצות ועליוניות, מכנסונים קצרים כשבכל אחד מהם כמעט נמצא איזשהו טוויסט, הפתעה, טאץ’ מיוחד מבלי להפריע לקלילות שמשדר הפשתן הלבן. בהמשך מציג אוברזון שמלות קוקטייל וערב בשלושה צבעים: שחור, אדום ולבן. קווים מאוד נקיים ללא הדפסים, מראה חלק.
גזרות ארכיטקטוניות שחוזרות לשנות ה-70 ברמת הדקדוק וההנדוס. השמלות מאופיינות במחשופי גב ענקיים, גזרות מחמיאות, מאוד סקסיות. השמלות גזורות מכתף ועד קרסול "בחתיכה אחת", לרוב בקו אלכסוני שמלטף ומחמיא מאוד לגוף. חלק מהשמלות משולבות בחרוזים טון על טון, כמו גם שילובים חזקים של שחור ולבן.



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור