חיפוש באינדקס עסקים

נעלי גלי בקולקציית חורף

פורסם מאת: בתאריך: 10 ספטמבר 2012

נעלי גלי בקולקציית חורף. צילום: דן לברשת נעלי גלי מציעה לסתיו חורף הקרובים נעלי נשים במגוון רחב של סגנונות המושפעים מהטרנדים העולמיים בשילוב עם קולקציית נעלי קז’ואל, מגפיים ומגפונים בשלל גבהים וצורות, עקבים וסוליות ובצבעוניות חורפית עם מגוון צבעים עמוקים וכהים לצד צבעי האייס החורפיים בהם הפנינה ,הלבן והמבריק.

Young
קבוצת מגפונים צעירה ועדכנית המתאימה לשימוש יומיומי של נערות ונשים צעירות.
תחת הקבוצה יובאו דגמים של לי קופר וגזוז, מגפונים עם כיווצים, תוספות של פרוות ,בטנות חורף משובצות וצבעוניות, מוצעת בשלל גבהים וכוללת גם איבזורי אבזמים תיקתקים, גומיות, צמות ועיטורים נוספים. צבעוניות הקבוצה: שחור, קאמל, אוף ווייט, חומים למיניהם ובורדו.

רכיבה ובוקרים
טרנד מגפי הרכיבה ממשיך מעונה קודמת. זוהי קבוצה קלאסית הכוללת מגפיים ומגפונים שמאופיינים העונה בשילובים של גובלנים, רצועות קלועות ,גומיות צבעוניות ,פספולים בצבעים חזקים כמו כתום ירוק כחול , שילוב שערות דמוי סוס , ואבזמים ייחודיים הלקוחים מעולם הרכיבה… בנוסף ניתן למצוא מגפיים ארוכות עם סוליות צבעוניות וטרנדיות .
מגפוני הבוקרים השנה מתאפיינים בגובה 3/4 וגם גבוהים על מגוון סוליות ועקבים יציבים ונוחים.
צבעוניות:  כל גווני החום, בגימורים מיוחדים בשילוב אבזמים מעניינים.

צבאי רומנטי
הטרנד הצבאי ממשיך מעונה קודמת אל העונה הנוכחית ומקבל טוויסט מעניין שהופך את הנעל במראה הצבאי המחוספס למעט יותר רומנטית: תוספת שרוכים צבעוניים, גימורי לאקה, סוליות רוקי גבוהות, שילוב פרוות בגימורים  ועוד

נוסטלגיה קלאסית
קבוצת מגפונים ונעליים התאפיינת בשלל עקבים נשיים של 4-7 ס"מ. הושם דגש השנה על גמישות הסוליות ורפידות רכות לעמידה ממושכת ונוחות מקסימאלית. הנעליים מאובזרות בעיטורי פפיון ,שילובי לאק יוקרתיים ובצבעוניות חורפית של חומים, שחורים, אפורים וירוקים.

אתני ( סריגים, פרוות ופרנזים)
קבוצת מגפיים ומגפונים בהשראת טיול ללפלנד הרחוקה, המשלבת סריגים בסגנון גרביים סרוגות, ופרוות נעימות וחורפיות בפנים הנעל ומחוצה לה. מגפיים אורבניות טרנדיות עם טעם אתני. בקבוצה זו
ניתן למצוא גם את הפרנזים שחוזרים השנה בגדול, בשלל מגפונים ונעליים המתווספות בגימורי הנעליים  ומקנות מראה צעיר ושובב.

לבן
טרנד שמקבל השראתו מההרים המושלגים של האלפים. בקולקציה ניתן למצוא מגפיים במגוון סגנונות בכל מניפת גווני הלבן, פנינה, לבן אפרפר ומבריקים למיניהם.

רוקי ספורטיבי
קבוצה אופנתית במיוחד השואבת השראתה מעולם הספורט בשילוב סוליות רוקי נשיות מוסתרות או גלויות, מגפוני קרסול בעיצוב ספורטיבי בשילוב שרוכים או צמדנים אופנתיים בצבעי חורף של שחור, אפור וחומים למיניהם.

מגפי גשם
מגפי גומי אמיתיות לנשים במגוון גזרות, גבהים ואימומים. השנה בתוספת של חומרים יחודיים והדפסי פרחי אייס אופנתיים.

סירות ועקבים
ליין רחב של נעלי סירה שטוחות או על עקבים במגוון דוגמאות ועיצובים:  חלקות, בגימור לאקה, בגימור נצנצים, בשילוב כפתורים, פפיונים, ניטים, מבד מנומראו מבד קורדרוי שחוזר השנה ובגדול. מוצע בצבעוניות חורפית של חום, בז’, חרדל, שחור ואפור לצד צבעים נועזים של אדום, ירוק, כתום, סגול ועוד.

נעלי בית
קולקציה עשירה ביותר של מגפוני בית סרוגים או לחילופין נעלי בית עשויים מחומר דמוי צמר כבשים רך ונעים . לקבוצה סוליות PVC עמידות המאפשרות נוחות בכל צעד וחמימות רבה. בנוסף, אפשר למצוא כפכפי בית במגוון דוגמאות אחרות במגוון צבעים לנוחיותה וטעמה של כל אישה.



עמוד זה נצפה: 513 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור