חיפוש באינדקס עסקים

ציירי לו זקן גרסת 2014

פורסם מאת: בתאריך: 28 מאי 2014

זקן פרוע וקדמוני הוא הטרנד הלוהט של הקיץ.מותג האופנה הגברי "נפפירי" העלה את הטרנד על מסלול קולקציית הקיץ 2014 -מסעותיו של הנווד האורבני.
נפפירי קיץ 2014 צלם: ג’ון ג’והקולקציה החדשה לגבר של Napapijri לעונת הקיץ הקרובה מפיחה חיים  בהרפתקאות העבר של חוקרים ומטיילים, תוך חשיפת ’נתיב הנווט’: מסע טרופי לאורך קו המשווה תוך גילוי נהרות ויערות-גשם טרופיים הרחק באוקיינוסים הדרומיים, תוך שימוש במפות עתיקות, אוצרות חבויים וצבעים ספוגי-מים או דהויים מהשמש הקייצית בחול.

NAPAPIJRI GEOGRAPHIC
חוקר עצמאי, יומן הנווט, נווד טרופי – אלו הן הדמויות מעוררות-ההשראה במלתחה הלא-פורמלית היומיומית הזו. זוהי מלתחה מתוחכמת מחד ופונקציונלית מאידך, המתאימה לחיי העיר הקדחתניים ולטיולים מחוץ לעיר, כאחד.

עולמו של החוקר העצמאי חושף ניואנסים טבעיים כמו אינדיגו, שמבריי וירוק-ליים. לאיזון הניואנסים ניתן לראות הדפסים עונתיים של צמחייה טרופית עם הדפסים דהויים של אותיות בסגנון וינטאג’.

מנגד, יומן הנווט לוקח אותנו למסע בצבעים מדליקים עם גוונים של אדום, זעפרן וקסבה, לעתים בהירים ולעתים מושפעים משטיפות נמרצות על גבי מיקרו-בדים ומשטחים מצופים, לקבלת מראה דהוי ובלוי המודגש בכפתורי מתכת משופשפים. כאן, רוב האפקטים הוויזואליים המקוריים מתורגמים לגושי צבע בירוק וטבק, בטלאים ייחודיים בהשראת בולים עתיקים, במשבצות מולבנות או בהדפסי צמחים בסגנון "הסוואה בוטנית".

נפפירי קיץ 2014 צלם: ג’ון ג’והמלתחה של הנווד הטרופי כוללת פריטי לבוש מדליקים וקלים הניתנים ללבישה במהירות ובקלות, לרביצה בחוף הים, כולל חולצות טי, מכנסי ברמודה ומעיל רוח, בבדים שקופים או מודפסים בסגנון טרופי. בנוסף לפשתן וכותנה בבדים שלא עברו שטיפות, לקבלת אפקט ויזואלי דינמי יותר, החומרים כוללים חבל טבעי, גומי ניאון וחומרים ממוחזרים.

NAPAPIJRI AUTHENTIC
בפרשנות עכשווית לנושא GRAPHIC YACHTING, החלק בקולקציה שמחזיר אותנו למקורות האותנטיים ביותר של המותג הוא שפע של גרפיקות חזקות וססגוניות, והדפסים אבסטרקטיים בהשראת צבעי הדגל. ניתן למצוא את כולם במעילי הרוח, בווסטים, בסווטשרטים ובחולצות הטי, עם מכנסי קרגו תואמים ומכנסי ברמודה לחוף הים.

הצבעים הם חיים ואנרגטיים עם רמזים בהירים של צהוב, אדום וכחול מלכותי, לבן ואפור. הפריטים הטכניים והפונקציונליים הללו בולטים בביצועים הגבוהים, בסגנון הנוח והספורטיבי וכוללים גם שילובים של טקסטילים בעלי גוונים שונים ומנוגדים, לקבלת אפקט ויזואלי מרשים.

קולקציית בגדי ים ופריטים משלימים –

בקולקציה שלל בגדי ים מעוצבים בהשראת הקו העיצובי וברוח המותג וכוללת גם קולקציית בגדי אופנה נילווים ללבישה לים ,מכנסונים,תיקים ועוד.

ניתן להשיג בחנות המותגים 203, מתחם שרונה ת"א ובבוטיקים המובחרים

אלדד גלעד האח הגדול 6

 



עמוד זה נצפה: 373 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור