חיפוש באינדקס עסקים

הוינטאג’ חוזר ובגדול

פורסם מאת: בתאריך: 25 מאי 2014

הרטרו חוזר ובגדול. קולקציית בגדי ים 2014 לא עוצרת באדום וחללית הזמן נוחתת על חוף הים ומציעה לך דוגמאות מטריפות בניחוח וינטג’. מה יש באופנה הזו שכל כך מושך?

הצד הגיאומטרי חזק אצלכן? הנה ביקיני בשבילכן

צורות גיאומטריות כמו מלבנים, ריבועים ומשולשים חזרו זה מכבר לאופנה והן מככבות גם בבגדי הים של קיץ 2014. הביקיני הבא למשל בעל הדפס הנדסי שממש מאפיין את הסגנון ומגיע בצבעי רטרו קלאסיים. הצבעים מנוגדים וההדפס המתוחכם מורגש נקי ואקסקלוסיבי. גזרת הטנגה מתאימה לכל אחת משום שקו המפתח של בגד הים התחתון אינו חותך את הירך אלא ממוקם מעליו. השרוך הפשוט בחלק העליון של החזייה נקשר על העורף ומאחור. החזייה במקרה זה מרופדת, אבל ניתן למצוא דגמים גם ללא ריפוד.

 

 

מעדיפות דווקא את המראה השלם?
הקלישאה שבגדי ים שלמים מיועדים למבוגרות, ביישניות או דתיות כבר מזמן הוכיחה את עצמה כלא נכונה, ויעידו על כך הקולקציות של מותגי האופנה המובילים הבולטים בשלל דגמים של בגדי ים שלמים. הבשורה על חזרתם של בגדי הים השלמים בוודאי תשמח רבות שמעולם לא חשו בנוח בביקיני, כל אחת מסיבותיה. בגדי ים שלמים בסגנון הרטרו מאופיינים במשחקים עיצוביים של בד בחיתוכים שונים ובמפתחים נמוכים בחלק התחתון המזכירים בגדי ים של פעם. העיצוב האלגנטי או השובב (תלוי בבגד הים) הופך את המראה לעכשווי. גם הדגמים השובבים משדרים יוקרתיות במקרה זה.
בגד הים שבדוגמה הבאה בצבע ג’ינס. שימו לב לעיצוב הבד בחלק הקדמי. המשחק מעניין ואלגנטי. אגב, רצועות הנקשרות בעורף מתאימות במיוחד לבעלות כתפיים רחבות ואגן צר יותר. כך נוצר מראה שלם ומאוזן (גם מבנה קולר עונה על עניין זה).

 

בגדי ים בגזרה גבוהה בניחוח הסיקסטיז
גם הגזרה הגבוהה שלמשך שנים נעדרה מהאופנה חזרה לאחרונה ובגדול. קולקציית בגדי ים 2014 לוקחת צעד אחד קדימה את אופנת הווינטג’ ומייצרת משחק יפהפה בין שני חלקים שונים (עליון ותחתון) היוצרים שיחה ערנית ומחמיאה על הגוף שלך. הדגם הבא למשל עולה על קו המותן ומזכיר בצבע הג’ינס ובכפתורים הלבנים את רוח המלחים שנהגו לצאת אל הים הגדול ולהפליג. החלק העליון מותאם לאוהבות הסטרפלס הרחב יותר ומגיע בדוגמת נקודות, אם כי ניתן לעשות כמובן מיקס אנד מאץ’ ולהתאים כל חלק עליון שתחפצו.

 

ואיך אפשר בלי הפרחים והנקודות?
הדגמים הפרחוניים שמעטרים את הקולקציות העדכניות של בגדי הים מזכירים שדה פורח ומחזירים אותנו כמה עשרות שנים אחורה. גם הנקודות שחזרו לנקד את בגדינו מוסיפים לאווירה השמחה והצעירה, ואם מוסיפים לכך קישוטים בניחוח רטרו כתחרות וקפלים כמו בדוגמאות שלהלן הרי שקיבלנו ביקיני מושלם שאפילו הסבתא תאהב. כמה טוב שבא הקיץ, ועוד יותר טוב כשהוא מגיע בניחוח נוסטלגי.

ניתן להשיג ב www.bayana.co.il

 
 
 

 



עמוד זה נצפה: 487 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור