חיפוש באינדקס עסקים

נייל סטודיו מחדשת בעולם הפדיקור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אוקטובר 2018

רשת בתי הספר נייל סטודיו מחדשת בעולם הפדיקור :
ומשיקה את מותג הפדיקור הרפואי המוביל בעולם שמגיע לישראל – פוטלוג'יקס.

רשת בתי הספר נייל סטודיו מייבאת לישראל בימים אלו ליין פדיקור רפואי מוביל בתחומו – פוטלוג'יקס ותעביר השתלמויות על פרוטוקול הטיפולים המהפכניים שלו ברשת.
המותג מעניק מענה מלא של פתרונות מהפכניים לטיפול בכפות הרגליים.

FOOTLOGIX_Transformational_Footcare-full_line_group_shot

המותג הושק בישראל במלוא הדרו – עם מעל 20 תכשירים ייחודיים לכפות הרגליים המעניקים מענה ספציפי לכל סוגי הבעיות הרפואיות ביותר.
היבואנית הגדולה למוצרי קוסמטיקה וטיפוח 'ברייסון שיווק' בניהולם של בריאן ליידן ומרטין קופר היא החברה שתשווק בישראל את מוצרי המותג.
בשבוע האחרון הגיעה למס' מוקדים מרכזיים להשקת המותג , מייסדת ומנכלית המותג בעולם קתרין וון גאבל וסמנכ"ל התפעול של המותג – מארי סמיט.

מארי סמיט סמנכל תפעול פוטלוגיקס, מרטין קופר בעלי נייל סטודיו, קטרין וון גאבל מייסדת ומנכלית פוטלוגיקס, בריאן ליידן וחנה עטיה בעלי נייל סטודיו צילום יחצ

FOOTLOGIX פועל ברחבי העולם, כבר מעל לעשרים שנה, ונחשב למותג מוביל בתחום בריאות וטיפוח כפות הרגליים.
לצד אידיאולוגיה של 'מענה ישיר וחדשני' לכל סוגי בעיות כפות הרגליים (עור וציפורניים כאחד), חזון החברה הוא גם הענקת השכלה וחינוך בנושא הזה, לצד פיתוח מוצרים מקצועיים שייתמכו כמעטפת שלמה עד הפתרון והתוצאה הסופית.

מוס לרגליים מזיעות 125 מל Footlogix מחיר 128 שח ניתן להשיג בנייל סטודיו ובמכוני הקוסמטיקה צילום יחצ חול מוס לטיפול יומי לתחזוקה 125 מל Footlogix מחיר 121 שח ניתן להשיג בנייל סטודיו ובמכוני הקוסמטיקה צילום חול

‏‏קטרין וון גאבל מייסדת ומנכלית המותג פוטלוגיקס באדיבות יחצ חולקטרין וון גאבל , מייסדת ומנכ"לית FOOTLOGIX העולמית מחזקת את החזון ומוסיפה כי – "הייעוד שלי הוא להגדיל את המודעות לחשיבותן של כפות הרגליים בריאות ולמנף את עולם הפדיקור על ידי פיתוח מוצרים המעניקים פתרונות לצד הצד המקצועי והמטפל שיקבל השכלה מתקדמת שתעצים את הידע בקרב טכנאים ובעלי מכוני פדיקור- כך שיציעו את רמת השירותים הגבוהה ביותר ".

לרכישת המוצרים ולתיאום השתלמויות ללימוד שיטות הטיפול של המותג:
טלפון:1-700-700-037
דוא"ל: office@nailstudio.co.il
אתר הבית: www.nailstudio.co.il

 



עמוד זה נצפה: 1,292 פעמים

כתבות קוסמטיקה טיפוח

אני מאשר/ת קבלת דיוור