חיפוש באינדקס עסקים

השקת מותג הגלים הבינלאומי GELISH

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אוגוסט 2018

השקת הבשורה המהפכנית של עולם הציפורניים GELISH

GELISH – מותג הג'לים הבינלאומי המוביל מגיע לישראל – עם טכניקות חדשות ומהפכניות לעיצוב ציפורניים: פוליג'ל ודיפ-ג'ליש!

תמונת אוירה ג'ליש קומפוזיצית גלים צילום יחצ חול

חברת נייל סטודיו, החברה המובילה בתחום בניית הציפורניים בארץ, השיקה את מותג הג'לים הבינלאומי הנחשק GELISH.
ג'ליש הושקה רשמית בישראל עם מגוון מוצרים וטכניקות שנחשבים מהפכה בתחומם בעולם הציפורניים.
ההשקה, בהשתתפות צוות מארה"ב שהדגים והסביר את יתרונות מוצרי הסדרה, ובהשתתפות אלוף העולם בנייל ארט, היתה אירוע מושקע ומפנק לכל טכנאיות הציפורניים בארץ המבקשות להיות בחזית החידושים העולמית בתחום בניית הציפורניים ואומנות הציפורניים.
מר בריאן ליידן , מנכ"ל נייל סטודיו ורעייתו חנה עטיה ארחו את הצוות האמריקאי ואת המשתתפות בהשקה בחיוך חגיגי.

השקת מותג הגלים הבינלאומי GELISH - בתמונה Danny Haile, מר בריאן ליידן ורעייתו חנה עטיה

הכירו את GELISH
את המותג ג'ליש ייסד ופיתח Danny Haile, מנכ"ל החברה כבר עשר שנים.
היילי, נמצא בתעשיית הציפורניים ופיתוח המוצרים כבר מעל 30 שנה, והיה הראשון לזהות ולפתח את פורמולת הג'ל הנצמדת לציפורן תוך ייבוש במנורה ועמידות של חודש על הציפורניים. משם הכול היסטוריה והיום ג'ל היא שיטת עיצוב הציפורניים המובילה והפופולארית בעולם.

Haile בעצמו זכה להכרה בינלאומית כשעמד בראש חברת סטארט אפ בתחום הציפורניים ובהמשך גם זכה בלמעלה מ- 60-פרסים בתחום. עבודת הדיוק הפנומנאלית שלו עם חומרי אקריל והעיצוב באמצעותם הם מה שייחדו אותו בעולם הציפורניים. תוך עשור כבר נתן מענה לפופולריות של הג'ל בקרב המקצועיות, ופיתח את פורמולת הג'ל בבקבוק עם מברשת מוגנת פטנט לשימוש אישי.

השקת מותג הגלים הבינלאומי GELISH - בתמונה Danny Haile, מנכ"ל חברת GELISH

פוליג'ל ודיפ-ג'ליש
Gelish עושה את עלייתו הרשמית לישראל בימים הקרובים עם מעל 100 גוונים ומרקמים חדשים של ג'לים, לצד מהפכות חדשות בעולם עיצוב והארכת הציפורניים: פוליג'ל ודיפ-ג'ליש!

פוליג'ל ג'ליש :

טכניקה חדשה לעיצוב והארכת הציפורן – המשלבת בין המרכיבים של עולם הג'ל והאקריל, לחיזוק והארכת הציפורן תוך שמירה על מראה טבעי ובריאות הציפורן.
פוליג'ל – חומר גמיש ונוח לעבודה המתקבע על הציפורן בצורה הטבעית, הוא חזק מאוד, ללא ריח כימי, וללא חומרים מעוררי אלרגיות, הוא אינו מצריך עבודת שיופים מיותרים, כך שהוא גם מקצר את זמן הפעולה.
מדובר בפיתוח חומר חדשני שאינו מתייבש על הציפורן כלל עד שאינו נחשף לתאורת LED ולכן העיצוב אתו הוא כמו פלסטלינה, אותה ניתן לעצב שעות עד למראה מושלם. החומר המהפכני מיועד לציפורניים טבעיות לעיבוי חיזוק והארכה.
הפוליג'ל מגיע בארבעת גווני הבסיס האידיאליים לציפורן הטבעית ( נטורל קליר- שקוף וטבעי, קאבר- ורוד אטום, סופט וייט- לבן שמנת, ברייט וייט- לבן שקוף) .
טווח מחירים במכונים : 200 עד 250 ₪ לטיפול ידיים מלאות.

ג'ליש- טכניקת הדיפ :

טכניקת הדיפ (טבילה) היא בין הטכניקות המוכרות בעולם הציפורניים והיא עברה מהפך אמיתי שבזכותו מעניקה שילוב מנצח בין הקלות והדיוק של הג'ל וגווניו, לבין החוזק של עיצוב ציפורני אקריל. מריחת הציפורניים בתכשיר המבוסס על שרף (דבר טבעי) וטבילתן באבקה צבעונית משולבת שבבי אקריל – שתחליף את מריחת שכבות האקריל הרבות- זה למעשה התהליך. לאחר מכן האבקה מתייבשת בטבעיות וכל שנותר הוא לשייף קלות בצורה המתבקשת ולהבריק באמצעות טופ. התהליך עצמו לא אורך מעל 30 דקות לכל היותר, בהחלט אידיאלי ופרודוקטיבי יותר! בנוסף, דיפ- מניקור, הוא סוג המניקור החזק ביותר מכל שיטה אחרת. בעוד שמניקור אמור להחזיק רק שבועיים, הדיפ יחזיק אפילו ארבעה שבועות ! – הדיפ אינו מתקלף או מתרומם. קיימים מעל 100 גוונים של אבקות פיגמנט, בטקסטורות גליטרים, שימרים ופנינה –כך שניתן לשלב בנייל ארט מקצועי המשלב צבעים.
טווח מחירים במכונים : 100 עד 120 ₪.

ג'ל לק של ג'ליש :

ג'ל לק של ג'ליש הוא הג'ל הראשון שפותח בעולם, והוא מהפיתוחים ששינו את עולם עיצוב הציפורניים – באמצעותו ניתן לשמור על מראה מטופח ועמיד לאורך זמן. הג'לים מגיעים עם מברשת פטנט מיוחדת למריחה אידיאלית. המוצרים שלהם נחשבים ליקרים בתחום הג'ל. לישראל הגיעו מעל 100 גווני ג'ל חדשים הכוללים מרקמים גליטרים, שימריים, חלביים, פסטליים ומבריקים – שנבחרו בקפידה ע"י צוות מקצועי בישראל.
טווח מחירים במכונים: 80 עד 120 שח.

לאחרונה הוחלט לתת מענה ישיר למוצר הלק המסורתי ועל כן, השיקו ברחבי העולם את מותג הלק שלהם , מורגן טיילור, על שמה של מורגן– בתו של דני, וטיילור בתו של דוד דניאל שותפו העסקי. השניים מבטיחים להחזיר ללק את מקומו על המפה בענף.

השקת מותג הגלים הבינלאומי GELISH

ג'ליש – הצלחה בינלאומית – עכשיו בישראל
המותג, חולש כיום על מכוני הטיפוח בלמעלה מ-80 מדינות בארה"ב ואירופה, ובימים אלו ייכנס לישראל באופן רשמי עם כל הטכניקות והבשורות בתחום.
סלבריטאיות רבות ברחבי העולם כבר מעצבות את ציפורניהן רק עם המותג וביניהן, ריהאנה, קייטי פרי, משפחת קרדשיאן, מיילי סיירוס, מריה קארי ג'סיקה ביל ועוד רבות אחרות .

מוצרי GELISH מיובאים לישראל בלעדית ע"י "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום בניית הציפורניים, כדוגמת OPI, IBD ומי שבעלת רשת בתי הספר למקצועות היופי בפריסה ארצית, נייל סטודיו. המותג יימכר במכוני הטיפוח ברחבי הארץ, במרכזי השיווק וברשת נייל סטודיו.

למידע נוסף : נייל סטודיו , ג'ליש

הקליקו לצפייה בגלריית השקת מותג הלקים GELISH המלאה

השקת מותג הגלים הבינלאומי GELISH

השקת מותג הגלים הבינלאומי GELISH

השקת מותג הגלים הבינלאומי GELISH



עמוד זה נצפה: 2,482 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור