חיפוש באינדקס עסקים

נטורל פורמולה בסדרה חדשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אוקטובר 2011

מראה ה velvet shine poni tail של נטורל פורמולהמראה הסתיו מציג קוקו במראה קטיפתי וזוהר. מראה מוקפד ואלגנטי, המבוסס על שיער בריא, קטיפתי ובעל ברק זוהר. עיצוב קל ומהיר המשלים כל סגנון לבוש ולכל שעה של היום. מראה שכל אישה יכולה להתחבר אליו, להפוך אותו לאישי וייחודי לה. 

נטורל פורמולה מציגה את מראה ה-VELVET SHINE הבנוי בראש ובראשונה על שיער בריא, מבריק וגמיש ומאפשר לך את אותה יכולת עיצוב אלגנטית לשיער.
מוצרי הטיפוח של נטורל פורמולה המכילים תמציות טבעיות  תורמים לבריאות השיער גם בשלב העיצוב. עומר אסף בחר לעצב את המראה עם קרם לחות מזין, ספריי מעניק ברק וסרום REPAIR כדי להדגיש את היופי הטבעי שבך.
מראה ה-VELVET SHINE משלים את האווירה האלגנטית שהוצגה על מסלולי האופנה לקראת החורף הקרוב עם  שלל בדים איכותיים ועשירים, גזורים במינימליזם מושלם המחמיא לגוף מבלי לתחום אותו בקווים ברורים. נטורל פורמולה מציגה את מראה השיער המוביל לעונת סתיו חורף 2012-2011: 
"VELVET SHINE" – קוקו במראה קטיפתי וזוהר  פרי יצירתו של מעצב השיער עומר אסף. המראה מציג תסרוקת קוקו בעיצוב חופשי וטבעי, המעניק אפשרות להראות כל יום ובכל מצב אופנתית ומעודכנת.את המראה החדש ניתן להשיג בעזרת שילוב פשוט של שלושה מוצרים המכילים תמציות טבעיות: קרם לחות עם שמן טבעי,  ספריי מעניק ברק וסרום טיפולי REPAIR, התואמים את תפיסת  הקו הבריא של החברה.

"את מראה החורף עיצבנו במיוחד על מנת לאפשר לכל אחת ליישם את המראה בכוחות עצמה. זהו מראה חופשי וחושני  – המבליט את איכויות השיער ומשדר אלגנטיות – מתאים גם לערב וגם ליום", אומר מעצב השיער עומר אסף.
את המראה מציגה דוגמנית בצילומי גב אופנתיים – "ההתייחסות לאישה, דרך הגב, האיבר החושני והמסתורי שלה, ממקד את הפוקוס על השיער. המראה אלגנטי, קל לתחזוק ומדבר אל כל אישה", מסביר אסף ומפרט כיצד ניתן להשיג את המראה בתוך דקות: "על שיער יבש  או לח, מורחים מעט "קרם לחות עם שמן" בעודו פזור ומותחים את השיער תוך כדי המריחה כלפי מטה, במטרה ל’יישר’ את השיער. מורחים סרום על הקצוות כדי ליצור מראה אסוף ומהודק יותר. אוספים את השיער לקוקו נמוך עם גומייה רגילה. מלפפים את הגומייה פעמיים – בפעם השלישית משאירים חצי מהקוקו תפוס באמצעות הגומייה, כך שנוצרת כנף המוחזקת על ידי הליפוף השלישי של הגומייה. לסיום מתיזים מעט "ספריי מעניק ברק" לקבלת מראה קטיפתי וזוהר".
המראה בנוי על שלושה מוצרים של נטורל פורמולה:
 
קרם לחות עם שמן
– קרם לחות עשיר בשמן טבעי, מחייה את מראה השיער מעניק הזנה אינטנסיבית, מרכך ומשיב לו את הברק והחיות. להשיג במגוון לשיער יבש, לשיער צבוע או לשיער מתולתל.

סרום טיפולי REPAIR – סרום עשיר המאפשר בנגיעה להעניק לשיער רכות, גמישות וברק. מכיל מיקרו-סיליקונים, וויטמינים ומינרלים המחזקים ומזינים את השערה. משיב לשיער במהירות מראה זוהר וחיוני.

ספריי מעניק ברק – ספרי מעניק מראה שיער מבריק ובריא. מועשר בפרוטאין משי העוטף את השיער ומעניק לו זוהר וחיוניות למשך שעות ארוכות. מכיל רכיבים טבעיים לשמירת הלחות והברק של השיער.

את מוצרי נטורל פורמולה ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק הגדולות.

 

 

 

קרם לחות עם שמן- נטורל פורמולה ספריי מעניק ברק- נטורל פורמולה סרום טיפולי REPAIR - נטורל פורמולה

 



עמוד זה נצפה: 370 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור