חיפוש באינדקס עסקים

שיזוף ללא חשיפה לשמש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 מאי 2011

שיזוף ללא חשיפה לשמשבשנים האחרונות, שיזוף עצמי הפך לטרנד פופולארי בעיקר נוכח הסכנות הרבות שמסבות קרני השמש היוקדות.

הכמיהה למראה שזוף והרצון למראה עור בריא ושזוף ללא קמטים ונזקים, הובילה חברות קוסמטיקה רבות לפתח תכשירים חדשים לשיזוף עצמי, המקנים מראה שזוף ומדהים ללא כל חשיפה לשמש. 

כיום, בתכשירי השיזוף העצמי משולבות טכנולוגיות מתקדמות, וניתן למצוא מוצרים המכילים קומפלקסים של תמציות ייחודיות הפועלות נגד רדיקאליים חופשיים (כמו קומפלקס RPF לדוגמא), רכיבי לחויות שונים להרוויית העור בלחות מרבית והענקת תחושה נעימה, וכן רכיבים נוספים של תמציות ייחודיות הגורמות לתאי המלונציט להפריש גוון לעור, ללא כל חשיפה לשמש.

בימים אלו, כשהמודעות להשפעות המזיקות של קרני השמש גוברת, לקוחות רבות מוצאות במוצרי השיזוף העצמי את הפתרון האופטימאלי להקנות לעצמן גוון עור שזוף, חיוני וקורן. אולם לפני מריחת תכשיר השיזוף על העור, מומלץ להיערך במספר פעולות אשר ייסעו למרוח את התכשיר על עור הפנים והגוף בצורה הנכונה ביותר.

ורדה שחף, המדריכה ראשית של חברת לנקסטר, ויהודית ינוס המדריכה הראשית של חברת שיסיידו, ממליצות לנו כיצד לעשות זאת קום איל פה:

שיזוף ללא חשיפה לשמשורדה שחף, מדריכה ראשית בחברת לנקסטר מוסרת:

  • לפני השימוש במוצרי השיזוף עצמי, מומלץ להשתמש בג’ל גרגירים או, בלופה טבעית להסרת תאי עור מתים לכל הגוף, לשם מריחה אחידה יותר.
  • במידה והעור יבש, יש למרוח קרם גוף בטרם מריחת תכשיר השיזוף העצמי.
  • ככלל, מומלץ לשמור על העור לך – למראה זוהר במיוחד, כדאי להשתמש בשמן גוף יבש.
  • אופן המריחה: יש להקפיד למרוח את תכשיר השיזוף באופן אחיד על הגוף. אולם באזורים של: הקרסול, הברכיים, המרפקים וגב כף היד, יש  למרוח כמות מועטה יותר, משום שבמקומות אלו יש יתרת עור, ולכן כדי לא ליצור מראה כהה יותר, חשוב להקפיד על שכבה דקה באזורים אלו.
  • לאחר המריחה על הפנים, חשוב לעבור עם צמר גפן על קו השיער ועל הגבות על מנת להוריד את העודפים.
  • יש לשטוף היטב את הידיים לאחר המריחה.
  • לקבלת הגוון הרצוי: ניתן להשתמש במוצרי שיזוף עצמי בהתאם לצורך: למראה שיזוף עמוק – יש למרוח את תכשיר השיזוף מידי יום, להשגת תוצאות עדינות – יש למרוח את תכשיר השיזוף כל 3-4 ימים.
  • להשלמת המראה השזוף: חשוב לא לקפח את הפנים ולדאוג שגם הן תהיינה שזופות. אין הכרח להשתמש דווקא בתכשיר ייעודי לשיזוף הפנים, אלא ניתן גם להשתמש בפודרת שיזוף המיודעת לפנים, ולאפר את העיניים בגווני איפור מוזהבים, אשר משתלבים להפליא עם גווני טורקיז.
  • לבוש: מובן שגוני לבוש בהירים מבליטים את השיזוף, אולם גם הגוונים הכהים יוכלו להלום ולהבליט בתנאי שאלו ממשפחת הגוונים החמים ולא הקרים. גם תכשיטים הולמים מאד גוון עור שזוף, למשל בגד שחור עם אביזרי אופנה בכתום קורן, או, בגד בז’-חום עם אביזרים בטורקיז- גוונים אלו מבליטים את הגוון השזוף.

שיזוף ללא חשיפה לשמשיהודית ינוס, מדריכה ראשית בחברת שיסיידו מוסיפה:

  • לפני חשיפה לשמש יש לעשות פילינג על מנת שהעור יקבל גוון אחיד.
  • מומלץ להתמרח בבית לפני היציאה לשמש מכיוון שאנחנו יכולים לשלוט על מריחה מושלמת על כל הגוף מבלי להשאיר אזורים ללא קרם הגנה.
  • אנחנו נבחר להתגונן בתכשירי הגנה בהתאם לגוון הבסיסי של העור לפני חשיפה. כלומר: בתחילת עונת הקיץ ולפני חשיפה ראשונה, מומלץ להשתמש בתכשירים בעלי מסננים גבוהים כגון SPF 30 ,SPF 50. בעלי גוון עור כהה, עור עשיר בפיגמנט (ציבען) צהבהב, יכולים להסתפק בקרם הגנה בעל מקדם SPF 15.
    בכל מקרה וללא יוצא מהכלל חובה להשתמש בתכשירי הגנה.

שיזוף ללא חשיפה לשמשהשתזפי בבית ללא שמש – על מנת לקבל מראה אחיד, מומלץ להכין את העור לקראת מריחת התכשירים המשזפים:

  • מומלץ לעשות פילינג לפני המריחה.
  • את המשזפים יש למרוח על עור נקי ויבש.
  • יש למרוח כמות מתאימה על הגוף והפנים בעזרת קצות האצבעות.
  • אין לשפשף או לשטוף את העור במשך שעה אחת מתום המריחה.
  • לאחר המריחה, חובה לשטוף ידיים במים פושרים וסבון.
  • טיפ נפלא: לכי לישון לבנה והתעוררי עם בוקר שזופה. במקום להמתין לשיזוף שיגיע, לפני שאת הולכת לישון, הכיני את עורך בעזרת פילינג ומרחי באופן אחיד את המשזף. לאחר כשעה את יכולה ללכת לישון, התכשיר אינו מלכלך ואינו פוגע במצעים. בבוקר למחרת, תקומי עם גוון שזוף נפלא!

איפור לעור שזוף

  • על מנת להבליט את השיזוף, מומלץ לחזק אותו בעזרת ברונזר ומעליו לפזר סומק ורדרד למראה צעיר ורענן.
  • את השפתיים מומלץ לאפר בגווני קורל, גוונים ורדרדים ובגלוסים.
  • לעור שזוף מתאימים צלליות בגווני טורקיז, אם כי גם גווני אדמה טבעיים יכולים להתאים לקבלת מראה טבעי.
  • בגדים בדומה לאיפור. צבעי אדמה מצד אחד ומצד שני גוונים "רועשים" גווני פפאגיו, כגון: טורקיז, צהוב, ורוד, לבן וכולי.

 

שיזוף ללא חשיפה לשמשאז אילו מוצרים לשיזוף עצמי קיימים בשוק?

Essential Bronze Milk מבית לנקסטר – תחליב קליל ליצירת שיזוף. התחליב נעים למגע ומעניק גוון שיזוף מרהיב ללא צורך בחשיפה מזיקה לשמש. התחליב מותיר את העור במרקם קטיפתי נעים. התחליב מצוין לשימוש יומיומי וניתן למרוח כתחליף לקרם גוף. מחיר 219 ש"ח ל-125 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

Easy Bronze Millky Spray מבית לנקסטר – תרסיס תחליבי ליצירת שיזוף מהיר. התרסיס החדשני מותיר גוון ברונזה מרהיב המתמזג באופן מושלם בעור. התרסיס נוח לשימוש ומותיר את העור זוהר ובעל מרקם משיי. התרסיס אינו מותיר כתמים. מחיר 219 ש"ח ל-150 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

Gradual Hydrating Bronze Lotion מבית לנקסטר – תחליב נינוח ונעים למגע היוצר גוון שיזוף מרהיב. המוצר מותיר את העור במרקם קטיפתי. לתוצאות שיזוף מושלמות ללא צורך בחשיפה מזיקה לשמש. מצוין לשימוש יומיומי, ניתן למרוח כקרם גוף. אינו מותיר כתמים. מתאים לכל סוגי העור. מתאים גם לגברים. מצוין לשימוש יומיומי, ניתן למרוח כקרם גוף. מחיר 219 ש"ח ל-125 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

שיזוף ללא חשיפה לשמש BRILLIANT BRONZE SELF – TANNING EMULSIONתחליב לשיזוף עצמי מבית שיסיידו – אמולסיה מזינה לשיזוף עצמי של הגוף, לגוון ברונז זוהר וטבעי. התחליב נספג במהירות ובצורה אחידה ומעניק במהירות את הגוון הזהוב היפהפה לעור הנשמר למשך שבועיים. התכשיר מייצר גוון עור זהוב שזוף, עמוק ויפיפה כבר לאחר מספר שעות מבלי להיחשף לשמש, נמרח ונספג בקלות ובאופן אחיד, מכיל מרכיבי לחות אשר מותירים את העור רווי, רך וקורן, בעל אפקט נוגד חמצון, למנוע הצטברות של ליפידים חומצתיים המזיקים לעור, מכיל מרכיבי הגנה מפני UV נזקים פנימיים וכן הגנה מפני יובש וחספוס. מחיר 230 ש"ח ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר- פארם, אפריל, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות.

Bronzer – ברונזר למראה שזוף חמים וטבעי, מבית שיסיידו – פודרת-ברונזר קומפקט לשיזוף, במראה של נשיקת השמש. הברונזר במרקם אבקה אוורירית המצופה בסיליקון, למראה חלק, טבעי ועמיד בחום ולחות. המראה המתקבל הינו טבעי ביותר של שיזוף חמים. משתלב באופן טבעי על העור ועמיד לאורך זמן. הברונזר מגיע באריזה מרובעת בעלת מראה ומברשת 100% שיער טבעי. הברונזר מוצע ב-3 גוונים. מחיר: 300 ש"ח ל-12 גרם. להשיג ברשתות סופר- פארם, אפריל, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות.

תחליב לשיזוף עצמי מבית פבוניה בוטניקה – Self-tanning emulsion – לחשיפה טבעית של גוון השיזוף הטבעי, בלא אפקט של נזקי השמש. גוון זה מושג באמצעות קרם בעל טקסטורה קלילה המעלה את השיזוף העצמי. לקבלת גוון אחיד יש לבצע מריחה אחידה על הגוף. הקרם מועשר ב-Squalane – שהינו שומן שנמצא בעור באופן טבעי, הוא בעל תכונות נוגדות חימצון והוויטמינים E ו-B מקדמים את עומק השיזוף ומעניקים תוצאה חלקה של צבע ללא כתמים ותחושת שומניות. אמולסיה קלילה נספגת. הענקת צבע שזוף אחיד בהדרגה, מלחח ללא תחושת שומניות, לכל סוגי העור. מחיר: 210 ש"ח מכיל: 150 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, מכוני ספא ובתי מלון.



עמוד זה נצפה: 583 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור