חיפוש באינדקס עסקים

מראות שיער חורף 2009/10 – יניב קצב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 אוקטובר 2009

 

קולקציית מראות שיער ואיפור לעונת חורף 2009/10 של יניב קצב מביאה אלינו את הנסיכה הקסומה במלואמראות שיער חורף 2009/10 - יניב קצב הדרה. שיער גלי פתוח הנופל לצד הפנים, תסרוקות אסופות למחצה ותסרוקות גבוהות המקנות מראה קסום.
המגמה הבולטת העונה היא שימוש בצבעים חמים, תוך שמירה על מראה קר ומסתורי.
תסרוקות גבוהות אסופות באופן מוקפד, אשר מדגישות את תווי הפנים ומחדדות אותן, לצד מראות פזורים בקווים גליים הנופלים לצד הפנים ומרככים את המראה הכללי. השלמת המראה הקסום מתאפשרת באמצעות איפור מוקפד, זוהר וקר.
הגוונים השולטים הם גווני הסגול והחום. הפנים מפודרות בגוון זהוב ומבריק, הלחיים סמוקות, העיניים תחומות באמצעות צלליות בגווני עור וסגול, והריסים המלאכותיות מודבקות כיחידים ומשוחות בשכבה עבה של מסקרה שחורה. להשלמת המראה השפתיים מרוחות בליפסטיק טבעי או חום.

הנסיכה הקסומה (The Princess Bride) הוא ספר משנת 1973 מאת ויליאם גולדמן, המספר את סיפורה של נסיכה הגרה בחווה עם הוריה, בה היא מוצאת הנאה יחידה ברכיבה על סוסה ובהתעללות בנער החווה.
יום אחד, מגיע הרוזן לביתה, לאחר ששמע על יופייה הרב. והנסיכה מבינה כי היא מאוהבת בנער החווה. לאחר זמן לא רב מגיעות ידיעות על כך שנער החווה מת והיא נודרת לא לאהוב שוב לעולם.
 

מראות שיער חורף 2009/10 - יניב קצב
כעבור שלוש שנים, מוצעת הנסיכה לנסיך הממלכה ומסכימה להינשא לו לאחר שהבטיח לה שלא תהיה חייבת לאהוב אותו.
כאשר החתונה מתקרבת, הנסיכה נחטפת על ידי שלושה פושעים אשר נשכרו לחטוף אותה כדי ליזום מלחמה בין מדינתה למדינתם שלהם. כאשר הם לוקחים אותה בספינתם, הם מגלים כי ספינה נוספת עוקבת אחריהם. הם מגיעים לצוקי הטירוף ומתחילים לטפס עליהם, כאשר הרודף אחריהם, גבר במסיכה שחורה, מתחיל לטפס אחריהם. כאשר הם מגיעים לפסגה הם חותכים את החבל, אך האיש מצליח להיאחז בסלע ולא ליפול.
כאשר האיש מגיע לפסגה, הוא מנצח בקרב חרבות, קרב היאבקות וקרב מוחות. הוא נוטל עימו את הנסיכה, אשר סבורה כי הוא חוטף אותה, והיא במצוקתה דוחפת אותו אל התהום. בנפילתו חושף האיש את זהותו האמיתית- נער החווה! זהו סיפור על אהבת אמת, אומץ, תעוזה, מסתוריות ורומנטיקה.

פיסולי השיער ואמנות איפור הפנים של יניב קצב הן כבר שנים רבות שם דבר בתעשיית האופנה והביוטי בארץ ובעולם.
הפקות אופנה מרהיבות, מסעות פרסום חובקי יבשות, תצוגות אופנה מתוקשרות, תחרויות יופי וכמובן מאות כלות שבחרו את הטוב ביותר ביום כלולותיהן, הן רק חלק ממפגני הראווה של יניב קצב בשנים האחרונות.
המוטו המלווה את יניב קצב הוא לתת הרבה מעבר ליופי חיצוני, כי כשהגוף מרגיש ונראה טוב, הפנימיות משתקפת החוצה.

 

מראות שיער חורף 2009/10 - יניב קצב

מראות שיער חורף 2009/10 - יניב קצב
מראות שיער חורף 2009/10 – יניב קצב



עמוד זה נצפה: 510 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור