חיפוש באינדקס עסקים

מראות איפור – סילבסטר 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 נובמבר 2009

ערב הסילבסטר המתקרב, הביא את מותגי האיפור השונים להציג מבחר מראות איפור לקראת הערב החגיגי. עפ"י המותגים השונים, ניתן יהיה למצוא בערב השנה החדשה מראות איפור ייחודיים, אלגנטיים וסקסיים במיוחד.

שאנל CHANEL | מייבלין ניו יורק | M.A.C | לוריאל פריז | המכללה לקוסמטיקה רפואית | בועז שטיין | מאדינה מילאנו | ג’יבנשי | קלרינסאיל מקיאג’ | PUPA | רוית אסף

 מראה איפור סילבסטר 2010 שאנל CHANEL

המותג העולמי שאנל CHANEL משיק קולקציית איפור מרהיבה לסילבסטר 2010 בהשראת כלוב הציפורים של מדמואזל שאנל וביצירתו של פיטר פיליפס, המנהל האומנותי של האיפור בבית שאנל. בעודו עובר מראה איפור סילבסטר 2010 שאנל CHANELעל חפציה של מדמואזל שאנל, לכד את עינו של פיליפס כלוב ציפורים קטן ומוזהב – מיניאטורה מסתורית, מקושטת באבני טורקיז ובתוכה שתי בובות ציפור זעירות, עם עיני אמרלד בוהקות וגוף בצבע פנינה. מסתכלות זו על זו, נראה היה כאילו הן מנהלות דו שיח אינסופי.
מוקסם מפריט זה, החליט פיליפס להפוך את כלוב הציפורים לנושא המרכזי ביצירת קולקציית האיפור של שאנל לסילבסטר הקרוב.
קולקציה מקורית, המשלבת צבעים אקזוטיים עם מרקמים מיוחדים.
בקולקציה:
LA LIGNE DE CHANEL – זוג צלליות בגוונים עמוקים של ירוק. מחיר: 252.17 ש"ח ל-2 ג’.
LA 4 OMBRES – רביעיית צלליות בגוונים אקזוטיים מרהיבים, היוצרים אפקט עז עם השתקפות מטאלית. מחיר: 337.9 ש"ח ל-1.2 ג’.
AQUALUMIERE – שפתונים בגוונים טרופיים של אדום פירותי, ורוד-אפרסק וורוד בהיר. מחיר: 186.6 ש"ח ל-3.5 ג’.
AQUALUMIERE GLOSS – שפתון במרקם זוהר בגווני פסטל, עם ניצוץ של זהב היוצר אפקט מסחרר לשפתיים. מחיר: 201.73 ש"ח ל-6 מ"ל.
LES TISSAGES LAMES DE CHANEL – ברונזר עדין בגוון זהב מעודן, לשימוש על הצוואר והמחשוף לפיסול עדין. מחיר: 400 ש"ח ל-13 ג’.

 מראה איפור סילבסטר 2010 מייבלין ניו יורק

מותג האיפור מייבלין ניו יורק, מציג מראות איפור לערב סילבסטר 2010 תחת הכותרת JAPANESE STORY – סיפור יפני השואב את השראתו מהתרבות היפנית.
טכניקות האיפור של המארחות היפניות והשחקניות בתיאטרון הקבוקי מקבלות אינטרפרטציה מודרנית ויוצרותמראה איפור סילבסטר 2010 מייבלין ניו יורק מראה נקי, מסודר ומוקפד המשדר עוצמה. במייבלין ניו-יורק בחרו לאפר את הדוברת והדוגמנית המצליחה אמילי דידונטו, באופן לא שיגרתי המקנה לה לוק מיוחד ושונה על רקע מראות האיפור הנוצצים שנהוג לראות במסיבות הסילבסטר.
המראה היפני, שקיבל פרשנות אורבנית, מבוסס על פנים נקיות ומוארות לעומת עיניים ושפתיים מודגשות שלא ניתן להתעלם מהן.
מוצרי MUST HAVE ליצירת מראה האיפור "סיפור יפני"
פנים בהירות
יש למרוח באחידות על עור הפנים מייק-אפ נוזלי בהיר (מייק-אפ דרים סאטין ליקוויד גוון ivory). בחורף הפנים מתבהר ומומלץ לבחור במייק-אפ בהיר בגוון אחד פחות מהגוון שבו משתמשים בדרך כלל.
שפתיים בצורת לב
על מנת ליצור שפתיים בעלות מראה קטן ומלא, יש להשתמש בשפתון אדום בגוון חם, על גבול החום (שפתון סופר סטיי, מס’ 580 בגוון Velvet red). למרוח את השפתון או להיעזר במברשת, על מנת ליצור שפתיים בצורת לב עגול, קטן וקוקטי. על מנת להקל על עיצוב צורת הלב, לפני מריחת השפתון יש לתחום את גבולות השפה בקונסילר (קונסילר קובר סטיק) ולטשטש את החיבורים בין השפתיים לפנים.
הדגשה מאסיבית של הריסים
להשגת מראה צפוף ומודגש של הריסים, יש לעבוד בשני שלבים: תחילה, יש למשוח שכבה עבה של מסקרה המעניקה מראה מלא ואחיד (מסקרה קולוסל). לאחר מכן, משיחת הריסים בשכבה נוספת, הפעם של מסקרה המשמשת גם כ"מסרק" לסידור ועיצוב הריסים (מסקרה דיפיין א-לאש). השילוב בין שתי המסקרות יוצר ריסים בובתיים ומדגיש מאוד את העין. 

 מראה איפור סילבסטר 2010 M.A.Cמראה איפור סילבסטר 2010 M.A.C

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מציג מראה איפור זוהר ונוצץ לערב הסילבסטר.
עפ"י M.A.C, המראה הנכון למסיבות הסילבסטר הקלילות והמגניבות, מפגשים חפוזים ובלתי מחייבים, שיק בלתי פורמאלי, פנטזיה חגיגית או מפגש אינטימי בזוג – עושה שימוש במוצרי איפור מקולקציית החגים של המותג.

מראה איפור סילבסטר 2010 – לוריאל פריז – SILVER VS. GOLD

יריית הפתיחה זה עכשיו- מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג את מראה האיפור חגיגות ליל השנה האזרחית החדשה 2010 SILVER VS GOLD – גווני זהב, כסף וברונזה עם אפקט מתכתי המעניקים מראה אצילי ועוצמתי, שאי אפשר להישאר אדישים אליו.
עור הפנים חלק ומשי עם הדגשות קלות ומבריקות בעצמות הלחיים, עיניים מעוטרות בגוונים מתכתיים ושפתיים טבעיות.
שימוש בגוונים בעלי אפקט מתכתי-מטאלי משווים מראה חזק, מסתורי ונחשק, מראה שהופך נשים לפנטזיה. מראה איפור סילבסטר 2010 לוריאל פריז
מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז שרון גוטליב מעניקה טיפים ליצירת מראה השנה החדשה:
התאמת האיפור ללבוש: שיטת ה-טון על טון מתאימה לגוונים המטאליים לקבלת מראה עם אפקט מרהיב ואקסטרה זוהר. שמלה מוכספת המותאמת עם איפור מוכסף ומבריק יוצרת מראה מהפנט ובלתי נשכח.
מצד שני, גווני איפור של זהב, כסף וברונזה משדרגים ומוסיפים נגיעה יוקרתית לשמלה השחורה הקלאסית, פיתרון אידיאלי לכל בילוי או אירוע.
לקבלת מראה מבריק ונוצץ – מומלץ לפזר בנדיבות צלליות מוזהבות או מוכספות על העפעפיים. ניתן גם לפזר צללית מבריקה על כל אזור העפעף התחתון.
עיניים מהפנטות ועמוקות – יש למשוח את הריסים בכמות נדיבה של מסקרה שחורה מעבה המדגישה ומבליטה את הגוונים המטאליים.

 מראה איפור סילבסטר 2010 המכללה לקוסמטיקה רפואית
מראה איפור סילבסטר 2010 המכללה לקוסמטיקה רפואית
מראה איפור NUDE הפופולארי בשנה האחרונה מעניק לנו מראה מט וטבעי תוך שימוש בגוונים בהירים והרמוניים לעור.
המראה השזוף עוזב את פנינו ואנחנו נותרות עם עור בהיר וצח במראה רך, תמים ומעודן. גם בערב הסילבסטר 2010 המראה נשאר טבעי ואינו מבריק תוך מתן דגש חזק לעיניים בצבעי חורף שונים : אפור, סגול, כחול נייבי או ירוק כהה.
מראה האיפור
איפור עיניים – העיניים מקבלות את הדגש על ידי שימוש בצלליות שחורות או אפורות להענקת מראה מעושן. ניתן להשלים את הפעולה בעזרת צלליות תואמות.
מסקרה – יש למרוח בנדיבות על הריסים התחתונים והעליונים ליצירת מראה איפור "מסיבתי", כבד וזוהר. מומלץ להשתמש במסקרה משובחת כזו המאריכה ומעבה את הריסים.
איילנר – מומלץ להשתמש באיילנר נוזלי שחור, על מנת לקבל קו עין עליון תוחם חזק ודומיננטי.
סומק – עצמות הלחיים מודגשות בסומק אבקתי בגווני אפרסק. את הסומק יש למשוח בתנועות עגולות ולטשטש אותו לתוך קו השיער.
מומלץ להוסיף שימר לסומק להשלמת המראה.
שפתיים – יש להשתמש בשפתון אפרסק עדין ללא תוספת גלוס מלא ברק, כדי שלא לגנוב את ההצגה מהעיניים.

 



עמוד זה נצפה: 622 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור