חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לאיפור בעבודה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 פברואר 2008

אשת קריירה חזקה ואסרטיבית , תמיד צריכה להתלבש ולהתאפר נכון, בזמן העבודה, מול הבוס, באירועי חברה איפור אסרטיביוכמובן לא פחות חשוב לאחר העבודה לפגישה עם החברות. שרון גוטליב – מנהלת הדרכה לוריאל פריז ומייבלין ניו-יורק, נותנת מגוון טיפים לשימוש נכון באיפור בעבודה וגם אחריה עם החברות.
אם את עובדת במשרד, רב עובדים, מן הסתם את מוצאת עצמך מוזמנת לאירועים רבים ומחייבים המצריכים ממך להראות טוב ונכון. אז הנה טיפים למראה נכון בסביבת עבודה או הבוס…
כדי לשדר מראה אלגנטי, לא צעקני מידי, שיקי, וותרי בשלב זה על האיפור הנוצץ, מבריק.
אמצי מייק אפ נוזלי בכיסוי קל עד בינוני להענקת גוון אחיד לפנים. הוסיפי סומק קל בגווני אפרסק או חום/ורדרד.
זכרי – אל תעמיסי. כל המוסיף גורע, אנו בעניין של להראות מראה מוקפד אך לא מתאמץ..
את העיניים כדאי להבליט (במקום שפתיים) כך את משדרת אלגנטיות, חוכמה ואינטליגנטיות. עדיין, בחרי צבעים הרמוניים ולא צועקים מידי- גווני אדמה, זית,אפרסק , אפשר שחור עדין או אפור וגם סגלגל. צללית אחת בהירה ואחת כהה יותר זה בהחלט מספיק.
תיחום עין יכול היות בדמוי איילינר או עפרון או אפילו צללית מטושטשת מסביב לקו הריסים.
את השפתיים צבעי בגוון טבעי – ורודיםחומיםאפרסקים.
כדי לשדרג מעט את האיפור הקלאסי לקראת מפגש חברות בבר – הוציאי מתיק האיפור שלך מעט שימר (פודרה מבריקה, אפשר גם צללית או סומק) ורפרפי על פנייך ליצירת ברק וסקסיות. הדגישי את הגבה במעט זווית (מראה ממזרי) בעזרת צללית זיתחום טבעי ומברשת. הוסיפי עפרון שחור בחלק הפנימי של העין וטשטשי אותו מתחת לעין. את השפתון תוכלי להדגיש שוב עם גוון חי יותר- אדמדם אפילו או ליפגלוס מבריק ונוצץ למראה חושני.



עמוד זה נצפה: 489 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור