חיפוש באינדקס עסקים

מראה שיער של לוק נערי ובלונד קצוץ בוהק

פורסם מאת: בתאריך: 20 ינואר 2014

החברה ההולנדית למוצרי העיצוב והטיפוח לשיער, "קיון", חושפת בקטלוג של עונת חורף 2014- את קולקציית BlendIn המציגה מראות שיער בלוק נערי וקצוץ בבלונד בוהק, מרתק ועכשווי.

לוק נערי וקצוץ בבלונד בוהקקולקציית BlendIn מציגה את החידושים הלוהטים בתחום עיצוב השיער אותה מיישמים כאמור מעצבי השיער המובילים בעולם בשיתוף מעצבי אופנה ואמני איפור מפורסמים תוך שילוב מגמות איפור והלבשה היוצרים Total Look מושלם. מראות BlendIn המוצגים בקטלוג  החורפי הם ההוכחה כי השילוב בין שיער קצוץ לבלונד בוהק הוא נצחי גם בחורף.

אחרי שנה מצויינת למעצבי השיער, עם כוכבות על כמו ריהאנה, מיילי סיירוס, אליזבת’ מוס וניקול ריצ’י, ביונסה היא כנראה לא האחרונה שגזזה את שערה הארוך ובמקומו בחרה להציג שיער קצוץ. בהתאמה – על פי  KEUNE  בחורף הנוכחי מי החמצן ילכו יד ביד עם שיער קצוץ בסגנון חד: מיילי סיירוס כאמור היתה הראשונה שסימנה את תחילת מהפך התדמית הכה מדובר שלה עם תספורת קצוצה ומחומצנת א-לה אנני לנוקס ואחריה עשו זאת גם אן האתווי וסלמה בלייר, הברונטית הנצחית, שהפתיעה החורף עם פדחת מחומצנת למחצה בתספורת קצרה למשעי.

מעצב השיער ארתור יעקובוב שגריר מקצועי ב-KEUNE: "המגמה בעולם היא חזרה לפלטת הגוונים הקרים, לבלונד האפרפר לנגיעות פלטין בפסים ולמעיזות גוון בלונד קפוא דומיננטי. אומנם נשים רבות בארץ חוששות ממראה מבוגר בשל הבלונד הקר  אך לעומתו הבלונד דבש או בלונד החיטה-החם,  בהחלט כבשו את ראשיהן של הישראליות. החורף, על פי קיון הבלונד הבהיר מבקש להאיר את פניהן של נשות תבל כשהוא מוצג על תספורת קצוצה וקצרה בעלת חיתוכים א-סימטריים או לחילופין לעיצובים המפגינים דינמיקה ברורה התורמת למראה כללי משמח וזוהר. שילוב הגוונים הקרים או החמים של הבלונד במנעד רחב ובדרגות כהות שונות על גוון שיער חום טבעי או צבוע  יעניקו מראה אופנתי ומעודכן".
 לוק נערי וקצוץ בבלונד בוהק

לוק נערי וקצוץ בבלונד בוהק
צילום: סטודיו קיון



עמוד זה נצפה: 571 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור