חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער ללא קושי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 נובמבר 2008

עיצוב שיער ללא קושיצמיחת שיער בכיוונים שונים לא פעם הופכת את החיים לפחות נוחים בכל הקשור לתהליך של עיצוב השיער באופן עצמאי. צמיחות הפוכות, שורשים מקורזלים, צמיחה נגדית באזור הפוני ועוד יוצרים קושי רב. נשים וגברים הסובלים מהתופעה ומהעובדה ששיערם צומח בכיוונים הפוכים מחפשים פתרונות הולמים שיהפכו את החיים לקלים ונעימים יותר.


מעצב השיער אבי כהן, שותף של מעצב השיער ארז שרביט שגריר לוריאל בסניף חיפה, מסביר: ליצירת שליטה טובה בשיער יש לבצע מספר פעולות שיקלו באופן ניכר על תהליכי העיצוב השונים ויעזור לכל אחת ואחד להתמודד טוב יותר עם המצב הקיים. השיפור שנעשה יהיה משמעותי ואף יגרום למהפך אמיתי בכל הקשור ליכולת עיצוב ושליטה על הטקסטורה וכיווני הצמיחה.

אופציות מומלצות :

  1. ביצוע תספורת בטכניקת דילול מיוחדת שלאחריה השיער בכל האזורים ייראה אוורירי ויהיה קל יותר לסירוק ולעיצוב. הדילול מפחית התנגדויות במיוחד כאשר מדובר בטיפול וטיפוח של שיער עבה מהרגיל. שיער מתולתל עד מקורזל יהפוך לנעים למגע ויהיה פחות מרדני לאחר דילול מאסיבי של השיער בחלקים הפנימיים.
  2. ביצוע תספורת א-סימטרית ליצירת חוסר איזון מכוון דרכו ניתן יהיה ליצור טשטוש בכל הקשור לקו צמיחת השיער. ברגע שאורכי השיער אינם אחידים ואינם שווים בקו הסופי שנחתך, נפילת השיער תהיה רכה ונוחה יותר. העיצוב יהיה קל והעיצוב הסופי יושג בקלות ביומיום.
  3. פתרון מוצלח במיוחד יהיה ביצוע של החלקת שיער ליצירת מתיחה ויישור השיער במיוחד באזורים הבעייתיים כאשר המטרה היא לנטרל מרדנות והפיכת העיצוב לפשוט בדרך למראה מושלם. ההחלקה גורמת לשינוי משמעותי בטקסטורת השיער ומאפשרת ליצור בו עיצובים שונים ללא הסתבכויות.
  4. חיתוך שיער לעומק במקומות הנדרשים עד ליצירת קו קצר יותר משאר חלקי השיער. הרעיון הוא לגזור את השיער המרדני באורך קצר יותר וליצור איזון בעזרת קו התספורת שנבחר.
  5. שימוש בתכשירים מרככים ומעצבים בפעולה אחת. שימוש נכון במוצר מתאים ובכמויות המומלצות לשימוש יבטיחו מראה מסודר ויקלו באופן משמעותי על העיצוב. גם שימוש בקרמים, לחויות, מרככים ללא שטיפה, סיליקון נוזלי, חימר מעצב (במקרים של שיער עבה) יעזרו להשיג חיים קלים יותר.

מעבר לכל ההמלצות שלהלן חשוב לזכור: בתהליך העיצוב ובחירת קו התספורת רצוי שלא לתכנן עיצובים כנגד כיוון צמיחת השיער. גישה כזו תביא לתוצאה הפוכה. רצוי ליצור זרימה עם כיוון צמיחת השיער, בהתמזגות עם תנועתו הטבעית של השיער לבצע את השינוי בעזרת הטכניקות שפורטו. המטרה היא לא ליצור התנגדויות ולשפר ככל האפשר את מה שקיים וליצור מצב חדש וקל יותר.



עמוד זה נצפה: 560 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור