חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות כלה אנג’לה טטרו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 נובמבר 2008

מעצבת השיער אנג’לה מעדכנת לגבי מגמות עיצוב תסרוקות הערב לכלות- המגמה החורף תהיה מבוססת על נפח וגובה בכל הקשור לעיצוב התסרוקות. אנו רואים באופנת השיער חזרה אחורנית בזמן לתקופות בהן השיער היה מורם ככל האפשר כלפי מעלה מנקודת אמצע הראש( הקודקוד) וזה היה מסמל את היוקרה והנשיות בכל הקשור למראה החיצוני.
הנטייה כיום היא לחזור לסגנון העיצובי על בסיס הטכניקות שאנו מיישמים בשיער. תסרוקות כלה של חורף 2009 תציג אופנה מעודנת ושמרנית יותר מבעבר. השיער הארוך ייאסף לאחור, יהיה מורם כלפי מעלה וידגיש את מבנה הפנים ועצמות הלחיים במסגרת הפנים. לפי דברי מעצבת השיער אנג’לה.
ניפוח השיער יהיה השלב המקדים לכל עיצוב תסרוקת כלה. בסיס הניפוח יהווה את האיזון הנדרש ליצירת המראה הגבוה בשיער וגם ישפיע על עמידותו של השיער המעוצב לאורך זמן.ניתן בהחלט ליצור גם מראה מעט משוחרר על ידי גלגול השיער בחלקים החיצוניים-
( במעטפת ) מסבירה אנג’לה.
הדגש הוא על יצירת מראות טבעיים והתאמה של הסגנון העיצובי גם לצבעי השיער אותם נבחר להציג. גווני החום הרך, השחור הדרמטי והאדום העמוק שיהיו מאוד אופנתיים ישלימו את המראה הסופי.
חשוב לשמור על קו קדמי נקי משיער על מנת שניתן יהיה להדגיש ולהבליט את הפנים בשילוב כמובן של גווני האיפור המתאימים. תסרוקת כלה או תסרוקת ערב גבוהה הבנויה משכבות שיער בחלק האחורי תיצור מראה עדכני ונכון מבחינת המגמות לתקופה הנוכחית.
לנשים בעלות שיער קצר האם ניתן להשתמש בתוספות שיער או בהארכות שיער?
בהחלט. כיום ניתן לבחור ממגוון רחב של סוגי שיער את התוספת הנכונה אשר תתאים לגוון ולטקסטורה של השיער . שיערך ייראה שופע ומלא יותר ויאפשר יצירת מרקם נכון בהתאם למגמות.
לאחרונה השיקו בארץ יצרנים רבים תוספות שיער המיוצרות משיער טבעי מלא איתו בהחלט ניתן ליצור את המראה האולטימטיבי טוענת מעצבת השיער אנג’לה ומדגישה – רצוי מאוד לבצע טסט מספר ימים לפני האירוע ולוודא כי התוספת מותאמת למצב הקיים אל מול השיער הטבעי שלך. ככל שההתאמה תהיה קרובה כך ייראה השיער טבעי ולא תורגש כלל עניין התוספת.
האם תסרוקות ערב המבוססות על שיער קצר ייראו פחות אופנתיות ?
לא בהכרח –תלוי מאוד בסגנון העיצובי שנבחר לשיערך. טכניקת העבודה,הפיניש שיוצרים בסיום תהליך העיצוב הוא זה שקובע את המראה הסופי. לעיתים ניתן לבחור שימוש באביזרים כתוספות מעניינות ואופנתיות לא פחות אשר משמשות כמעין תכשיט לשיער וללא ספק מוסיפים את "הטאץ" . תכנון מקדים וביצוע אבחון לפני מועד האירוע יבטיח תוצאה ויקנה בטחון למעצב השיער וללקוחה.
תסרוקות כלה אנג’לה טטרו
עיצוב שיער – אנג’לה טטרו – נצרת עלית


עמוד זה נצפה: 455 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור