חיפוש באינדקס עסקים

שיטת הננו-טכנולוגיה הגיעה לתחום השיער ומחוללת מהפיכה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אוקטובר 2008

שיטת הננו-טכנולוגיה הגיעה לתחום השיער ומחוללת מהפיכה  בהחלקות

הננו-טכנולוגיה, המושג החם ביותר בתחום המדעים כיום, מגיע אל תחום האסתטיקה והטיפול בשיער בישראל.

ננו-קראטין סיסטם הינה שיטת שיקום והחלקת השיער היעילה והמהירה בעולם, שפותחה ע"י קבוצת מדענים מברזיל. השיטה מבוססת על ננו-פולימרים המחקים את הקראטין הטבעי, חומר הבניין של השיער. החלקיקים חודרים לתוך כל שערה, משקמים ומחליקים אותה מבפנים ומעניקים לשיער בריאות, רוך וברק טבעי. בתחום השיער, הצליחה הננו-טכנולוגיה לחולל מהפיכה בתחום ההחלקה, כאשר החלקת שיער היא אחד הטיפולים הנפוצים והמבוקשים ביותר במספרות.


מה היה עד היום? עד היום השתמשו בחומרים כימיים, החלקת שיער כימית גורמת לשיער להיות יבש ושביר, ובשימוש מתמיד אף גורמת לנזקים בלתי-הפיכים: זמן המתנה ממושך עם החומר עלול לגרום לשבירה מוחלטת של השיער והוא יראה דליל, חסר חיים ובעל מגע מחוספס ולא-נעים.

מכיוון שהחומר הינו כימי, חשוב שזמן המתנה לא יהיה מעל לשתי דקות, דבר היכול לגרום לקילופי עור, נשירת שיער, כוויות בקרקפת ואפילו לגרום לסרטן.

שיטת הננו טכנולוגיה – פריצת הדרך בתחום: קבוצת כימאים מובילים בחברת ננוקראטין סיסטם, הצליחה להביא לפריצת דרך המבוססת על טכנולוגיית ה"ננו".

לראשונה נעשה שימוש בננו-מולקולות של הקראטין, שהוא אבן הבניין של השיער. הקארטינים (Keratin) הם קבוצה של חלבונים סיביים בלתי מסיסים ובלתי ניתנים לעיכול היוצרים את הרקמות הקרניות של הגוף, כגון ציפורניים, שיער והשכבה החיצונית ביותר של העור.

אמנם מרככי שיער וטיפולים רגילים מכילים לעיתים מולקולות חלבון, אך הן גדולות מכדי שיצליחו לחדור אל תוך עומק מבנה השיער ולפעול ביעילות מושלמת, וכמובן, בכל פעם שחופפים את השיער הן נשטפות ממנו.

בשיטת הננו-קראטין:

  1. רסיסי אדים קטנטנים ובעלי כושר חדירה יוצא דופן מחדירים את חלקיקי הקרטין הננומולקולרי אל תוך מבנה השיער הפגום וממלאים אותו לחלוטין.

  2. הננו פולימרים של הקראטין מתקנים את הפגמים ומגנים על השיער מפני נזקים של חום, כימיקלים ונזקים סביבתיים.

  3. בשלב הבא ננעלות הננו-מולקולות בתוך השיער באמצעות חום נוסף, תוך יצירת קראטין קבוע ובלתי מסיס, בדיוק כמו בטבע!

  4. התוצאה: בבת אחת הופך השיער חזק יותר, האזורים הרגישים בשיער משוקמים, והשיער חלק, מוגן, מבריק ומלא חיים.

כל סוגי השיער יכולים להפיק תועלת מטכנולוגיה חדשנית זו, אך תוצאות הטיפול המרשימות ביותר מתקבלות כאשר מדובר בשיער נקבובי או פגום, משום שהחומרים המוחדרים נקלטים טוב יותר בשיער שיש בו סדקים ופגמים. בעזרת מכשיר מחליק טיטניום ES2440T, הננו-מולקולות (מולקולות מזעריות של קראטין) חודרות אל תוך הסדקים הקטנים ביותר בשיער, מחליקים אותו ומצפים אותו בננוקראטין (זהו החומר האחראי לחוזק, לברק ולרכות השיער), כלומר השיער משוקם בצורה מושלמת מבפנים ומבחוץ.

כיום שיטה זו הינה היחידה בעולם, באישור משרד הבריאות וה-FDA האמריקאי, המאפשרת להשאיר את החומרים שעושים החלקה על השיער ארבעה ימים ללא שטיפה!

הפיתוח החדשני נקרא בארץ "החלקה ברזילאית – ננוקראטין סיסטם" ומובילה אותו חברת ננוקראטין ישראל. משך הטיפול שעתיים והוא מחזיק עד כחצי שנה.

את הטיפול ניתן לקבל במספרות הנבחרות ברחבי הארץ, טלפון לפרטים נוספים: 1-800-200-599 .

בימים אלה השיקה חברת ננוקראטין סיסטם ישראל סדרת תכשירים אותם פיתחה בשיטת הננוקראטין. התכשירים מיועדים להחלקה, החייאה, שיקום וטיפוח השיער, הם מכילים ננוקראטין המצפה את השיער וחודר למבנה השערה.

התכשירים נטולי נתרן ומטפחים את השיער והקרקפת על בסיס יום יומי. הסדרה כוללת שמפו, מסיכת שיער לטיפול עמוק, קרם להחייאת שיער, ספריי קרטין ואמפולות קרטין אותם ניתן לרכוש במספרות המתמחות ברחבי הארץ.

חברת ננוקראטין סיסטם ישראל מייצאת כיום את המוצרים לארה"ב, אוסטרליה,פנמה וספרד ונמצאת במגעים מתקדמים לשיווק במדינות נוספות העולם.



עמוד זה נצפה: 494 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור