חיפוש באינדקס עסקים

מראה שיער קצר ונועז במיוחד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוגוסט 2007

מראה שיער קצר ונועז במיוחד - ניסו אשכנזימראה שיער קצר ונועז במיוחד – "הקולקציה שעיצבתי לאחרונה מבוססת על סגנון אופנת רחוב בכל הקשור לסטיילינג ולאווירה שנוצרה על סט הצילומים בסטודיו. עיצוב שיער קצר יוצר עניין ומושך תשומת לב בכל מקום בו נמצאים והרעיון הוא להעביר מסר של חדשנות תוך שמירה על מראה צעיר ועכשווי.

בחרתי לעצב לדוגמנית תספורת אופנתית במיוחד תוך שילוב של שני גווני צבע שיוצרים יחד את הקונטרסט המתאים. בחרנו בגווני אדום עמוק מעושן יחד ובשילוב של גוון שחור עמוק כדי להעניק מראה עם נוכחות שיהיה אופנתי בהתאם למגמות.

הצבעים שישלטו בחורף הקרוב יהיו מבוססים על גווני האדום, השחור והחום הכהה. הבלונד יהיה גם הוא בסביבתנו הקרובה רק שיהיה מתאים ומומלץ יותר על שיער ארוך במרקם גלי או מתולתל.

קו התספורת מלא תעוזה עם מצח חשוף וקו גזירה גבוה של שיער במטרה ליצור מראה חזק ויוצא דופן כך שימשוך את מלא תשומת הלב. הגוון השחור במסגרת הפנים עוזר להבליט את צבע העיניים. הפאות בצדדים מסופרות קצר וצמוד בעזרתם ניתן היה להדגיש את עצמות הלחיים בשני הצדדים. פאות קצרות יעניקו מראה ניטרלי ותהיה יותר זרימה בתספורת קצרה כדוגמת זו".

עיצוב שיער-ניסו אשכנזי חולון, צילום –צחי ואזנה, איפור וציורי גוף-אוהד דגן



עמוד זה נצפה: 677 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור