חיפוש באינדקס עסקים

מראה השיער של הכוכבות בקאן 2013

פורסם מאת: בתאריך: 23 מאי 2013

מראה  השיער של הכוכבות  בקאן 2013מעצב השיער ארז אלון, מומחה השיער מחברת  "לוריאל פריז", נותנת  החסות הרשמית לפסטיבל קאן זו השנה ה-16 ברציפות, מפענח את מראות השיער השונים של הכוכבות על השטיח האדום ונותן קווים למראות השיער שיאפיינו את קיץ 2013: מה לאמץ וממה ניתן ורצוי להימנע.

מילה ג’ובוביץ’ :
"סחה עליך ועל החזרה במנהרת הזמן ל"מלאכיות של צארלי"" אומר מעצב השיער ארז אלון ומוסיף: "השילוב בין האיפור הדרמטי עם העוצמה והכוח בהדגש החזק סביב העיניים , הפוני שמעניק מסגרת מטורפת לאיפור ומראה הפנים בכלל עם השיער הפזור המתלתל  לו ברכות על עצמות הלחיים – כל השילוב הזה מהמם ומדויק".

לדברי אלון, על אף שהמראה הוא פשוט מאוד , הוא מקבל את העוצמה שלו  בזכות ה-"סיי" החזק של שנות ה70 . השילוב של השמלה הפרחונית  – גם היא סממן של אותה התקופה מחזק את המראה שיוצר השיער. "לצד זאת , פרחים הוא אחד הפרינטים הכי חזקים שיהיו לנו הקיץ מה שמעניק מעניק תחושה של  דיוק בבחירות וזה כיף לראות. בנוסף, חייבים לציין לשבח את העגילים שמעניקים כזאת עוצמה ויופי והדר למראה הכללי ." אומר אלון .

מראה  השיער של הכוכבות  בקאן 2013"בתור מורה לתסרוקת יש כלל בסיס שמלמדים ורק אחרי שנים של ניסיון מותר לשבור אותו והוא : שיער לא נוגע בשמלה " מסביר אלון.

ומוסיף:"מילה ומעצב השיער שלה עשו בחירה מגרה וסקסית . השיער נוגע לא נוגע , מה שנקרא נושק לכתף ולשמלה . יש המון כוח בלוק שהוא כזה פשוט ויפה" . לדבריו:"זה מראה שמאוד מתאים גם לקהל הישראלי בכל עונת החתונות –  המראה בהחלט יכול להתאים  למלווה,  חברה, אחות או אמא".

ג’יין פונדה :
ארז אלון מסביר את מראה השיער של ג’יין פונדה:"הצבע של השמלה, צבע הלק בציפורנים, האיפור הזוהר והשיער המהמם פשוט שאפו . מעניין לראות איך מעצב השיער שלה עשה בחירה צעירה לאישה מבוגרת –  תסרוקת רעננה עם קבוצות שיער קלילות על המצח וגובה מושלם של השיער שמעניק גם גובה כללי וגם משיכה למראה אובאלי של הפנים".

עוד מוסיף אלון:"מעצב השיער של פונדה עושה שימוש נכון ברולים ויוצר מראה גלי פתוח והכול בבחירות נהדרות ויוצר עבורה מראה אצילי".

לדברי אלון:" קל מאוד לחקות את המראה הזה בבית . אומנם הגרסה שתתקבל תהיה בעלת מראה ביתי –  כי מראה  השיער של הכוכבות  בקאן 2013לעשות בדיוק את אותה התסרוקת זה תהליך שנמשך כשעתיים אצל מעצב שיער מיומן, אבל לגרסה הביתית: תעשי בייביליס לאוותו כיוון , גלגלי ברולים , לאחר חצי שעה של המתנה עם הרולים, הפכי את הראש , רססי מעט ספריי אלנט , ועם סיכות סדרי לך את השיער עד שתקבלי את האיסוף המושלם לטעמך".

ניקול קידמן :
"מגניב לנו תאכלס . ניקול באה לתת הופעה. היא החליטה שהיא באה ביציאה עלינו והצליחה" אומר אלון ומוסיף:" לא החלטתי אם אני מממממש אוהב את זה ומת כבר לעשות את זה במספרה שלי או שאני אשאיר את זה באהבה רק לניקול".

אז למי שלא יודעת התסרוקת במקורה התחילה לפני כ4 שנים  והיא לקוחה בהשראת שנות ה80 וה90 המוקדמות. התסרוקת היא בעצם שילוב של ניפוח קדמי במבנה ריבועי והצמדה מתוחה מהצדדים.

מי שזוכרת, לפני כשנה וחצי גל גדות חיה סביב התסרוקת הזאת כמעט בכל מקום ויצאו לה המון מעתיקים. עכשיו, גברת קידמן ההורסת סגרה את הלוק בקוקו וזה הדגיש מאוד את הקימור של התסרוקת "אני לא בטוח שהקטע החייזרי הזה משהו עושה לנו טוב,אבל נו שויין – חייבים לחדש לחדש לחדש".

מראה  השיער של הכוכבות  בקאן 2013אומר אלון ומוסיף:" חייב לציין שמה שבטוח אהבתי שמראה השמלה והאיפור היה הכי עדין, קלאסי ובצבעים הפסטליים הכי טרנדים שיכנסו הקיץ – מה שאפשר לה לקבל בחירות נועזות בעיצוב השיער."

אווה לנגוריה :
לדברי אלון:"אווה היא אחת השחקניות האהובות עליי וגם הפעם משהו בחיבור לטעם הישראלי מוצא חן בעיניי –  מראה שהוא חצי מרושל, חצי נקי .

המראות המאוד מרושלים נשארים מאחור ונשאר רק הסמי מרושל , וטוב שכך".אלון ממשיך ומסביר את מראה השיער של לנגוריה:" אווה עברה רולים והברשה למראה גלי וזורם , הקוקו המושלם הזה מעניק מראה צעיר, שובבי וקליל.

שימו לב לטוויסטים הקטנים שמוסיפים עוד רובד לתסרוקת היפה הזאת. כמובן שתוספות השיער נהדרות ומאדירות את הקוקו הנפלא הזה". אלון מוסיף:"העונה הקוקו בהחלט מקבל מקום של כבוד והוא מגיע ב- 4 צורות: גבוה, אמצע, נמוך וצד. רוב הקוקו טרנד יהיה נמוך או לצד. 

איך תשיגי את מראה השיער של אווה לנגוריה?
"אם את רוצה להתחקות אחר הקוקו הנפלא הזה , עשי לך בייביליס על כל השיער ולאחר מכן גלגלי את כל השיער לאותו כיוון.

מראה  השיער של הכוכבות  בקאן 2013עם מסרק רחב שיניים הברישי את שיערך ורססי מעט עם ספריי אלנט. עשי קוקו עם גומייה דקה ולפפי מעט שיער סביב הגומייה על מנת להסתירה לבסוף,בטחי את הסגירה עם סיכת סבתא".

פאן בינגבינג :
אלון מסביר:"עולם הצמות צץ לו לפני כמה שנים ובכל עונה מקבל פנים חדשות. שימוש במראה של קליעה, צמודה או פזורה , בודדת או מרובה. הלוק של הצמות אומנם מגיע מ"נערות הכפר" אבל התיישב לו טוב טוב על השטיח האדום והפעם על הכוכבת הסינית פאן בינגבינג. ניתן לראות כי נעשה שימוש מעניין וחדשני – ואפילו עתידני אפשר לומר במבט קצת יותר מעמיק,כאילו לפרינסס ליאה לקיץ 2013".

עוד מוסיף אלון: "זוהי למעשה תסרוקת האבועגלה הידועה והמוכרת  מהעונה הקודמת רק שהפעם היא נמוכה יותר, נקייה כמו תמיד ועשויה משלל צמות צמודות ראש ושמתלפפות להן לגולגול אחד מרתק ויפה".

לדברי אלון:" מעצב השיער של פאן ניצח בבחירה בתסרוקת פשוטה ואלגנטית כשהוא משלב בה ים של טקסטורה חדשה. אני אוהב מאוד שמבצעים "מאש אפ" משמע שילוב בין עולמות שונים" .

מראה  השיער של הכוכבות  בקאן 2013פרידה פינטו :
ארז אלון מתאר את מראה השיער של פרידה פינטו: "עם השם המאוד ישראלי מגיעה גם בחירה מאוד מעניינת מצד מעצב השיער שלה . היום בתקופת החתונות , אחת מהתסרוקות הכי פופולאריות למלוות כלה אצלי בסלון היא התסרוקת הזאת בדיוק.

מה שאנחנו בעצם רואים כאן זו תסרוקת שעברה עיבוד גבוה ברמה גבוהה מה שיוצר את הטקסטורה הגלית היפה ויחד עם זאת איסוף ומעין קלילות כזאת כאילו חלק נשכח מקדימה" .
עוד מוסיף אלון:"יש בלוק הזה נקיון ברמה גבוהה עם נגיעה מרושלת . יש בזה קסם של השקעתי אבל לא התאמצתי . בתסרוקת של פרידה פינטו מעצב השיער ניצח בלוק המוווושלם הזה".
אלון מסביר: "עם התסרוקת הזאת אפשר גם להצליל על מצח גבוהה, או לטשטש אף שהוא מעט נשרי ועדיין לקבל מראה של כאילו אסוף ונקי .

בכל המראה של פרידה פינטו ניתן להבחין בהשפעת המראות מהסרט "גטסבי הגדול", באווירת שנות ה20’ . עם זאת,  מצאו את הדרך הקלילה והקיצית להעביר את התחושה הזאת" .
תסרוקת פשוטה ואיכותית .

דוטזן קרוס:
לדברי אלון:"וואלה אומץ של צעירות. מראה חד וחלק וגם השיער בהתאם . פן חלק טוב , גיהוץ של השיער , שביל חזק בצד, איפור נקי משולב בזהב , עגילים חדים ושמלה חדה.

אין מאמץ ואין השקעה בשיער אבל לפעמים מראה כזה יכול לנצח בזה שהוא לא טועה .
קל מאוד לחקות את המראה הזה: כל שאת צריכה הוא לעשות פן טוב , לפתוח שביל בצד, לרסס את השיער עם ספריי אלנט בעדינות מלמעלה ויש לך את הלוק החם הזה .
מבחינתי הייתי הולך על זה עד הסוף וסוגר בקוקו נמוך נקי את השיער עם תוספת שיער עדינה" .
 



עמוד זה נצפה: 509 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור