חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פריז – מראות איפור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 ספטמבר 2010

לוריאל פריז - מראות איפורמותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז, בחר ביוצרת והזמרת קרן פלס להציג 2 מראות איפור ליום ולערב בהשראת הדיסק החדש ’בין העיר לכפר’, המבטאים את הדואליות בין הכפר לעיר.

בכל אישה יש את הצד האורבאני, כמו זה של חיי העיר הגדולה, פועם וסואן ומלא בקצב מאידך, בכל אחת יש את ילדת הכפר, הטבעית, הרומנטית, המחפשת את השקט והחיבור לאותנטיות. זהו דואט פנימי המצוי אצל כל אחת, במקום לבחור, פשוט אפשר לחגוג את שניהם.

לדברי קרן פלס: "יש בי את ילדת הטבע וגם את החיבור לרעש של העיר הגדולה ואני לא מוותרת על אף אחד מהם, זה מה שהופך אותי למי שאני היום".

מראה איפור יום – בהשראת צבעי הכפר, גווני אדמה, הרמוניים, רומנטיים וחמים

פנים – להניח בסיס הכנה למייק-אפ (ובשמו המקצועי פריימר) על עור הפנים כולל אזור העיניים לגימור טבעי ומראה קטיפתי, בסיס המייק-אפ נמרח אחרי קרם לחות ולפני המייק-אפ. מומלץ לסיים עם קונסילר בהיר מתחת לעיניים ופודרה באזור ה-T.

טיפ – הסומק בהיר יותר מהברונזר ומעניק גוון סמוק, לכן מומלץ להניח אותו על תפוחי הלחיים (האזור שבולט כשמחייכים). הברונזר כהה יותר בגווני חום, לכן כדאי להשתמש בו בשקעי עצמות הלחיים למראה סמוק-שזוף שמחטב את הפנים.

לוריאל פריז - מראות איפור

עיניים – למרוח על כל העפעף צללית בגוון חום בהיר-טבעי, בכפל העין למשוח צללית (בעזרת ספוגית איפור דקה) בגוון חום כהה יותר מכיוון האף עד הזווית החיצונית של העין. יש לשים לב- להניח פחות צבע בזווית הפנימית של העין ויותר צבע בזווית החיצונית, כך נוצר מראה חתולי. בזווית העין הפנימית לתת נקודת "אור" עם נגיעה של צללית בהירה. שימוש בסומק גוון אדמה, איתו תוחמים את מסגרת העין ומטשטשים. כדי להאיר ולהבליט את העין, ניתן לצייר בתוך העין עם עיפרון בצבע בז’ בהיר ובאיליינר חום מעל קו הריסים. לסיום איפור העיניים מומלץ למשוח בנדיבות מסקרה חומה.

עיצוב גבות – הגבות מעוצבות בצורה טבעית ומודגשות בעיפרון חום אשר יחד מעניקים מסגרת לאזור העיניים.

מראה ערב – בהשראת העיר, האורות והאורבאניות

עיניים – מראה האיפור לערב מאופיין בעיניים דומיננטיות המביעות כוח ותשוקה. שימוש בגוונים כהים ומעושנים: אפור, זית ושחור תוך שימוש בטכניקת טשטוש ועישון העוטפת את העין למראה המשדר עוצמה וביטחון. האיילנר משוחח בזווית העין בצבע שחור ומשווה מראה חזק ודומיננטי, להשלמה המראה למשוח את הריסים במסקרה מעבה.

עצמות הלחי משוחות בגוון חום ברונזה – מחוטבות למראה גברי ומסותת ואילו השפתיים בעלות רכות נשית בגוון ורוד תינוק עם נגיעות של ורוד מתכתי.



עמוד זה נצפה: 603 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור