חיפוש באינדקס עסקים

מקבל סובארו – יואב כספי הישרדות 2

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מאי 2009

 

רגע לפני הגמר הגדול של הישרדות 2, סובארו העניקה לשורד שבחר לפרוש בעבור חופן כריות אויר, יואב כספי,מקבל סובארו - יואב כספי הישרדות 2. צילום: רפי דלויה. את הפרס סובארו פורסטר טורבו בשווי של 231,900 ש"ח.
יואב כספי שהגיע הישר מלונדון יחד עם חברתו ג’אקי לקראת תוכנית הגמר הגדול של הישרדות שיתקיים במוצ"ש הקרוב, התקבל באולם התצוגה של סובארו על ידי אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו, שהעניק לו באופן אישי את מפתחות הרכב סובארו פורסטר 4X4.
יואב סיפר לדוד שבהיותו פריק של רכבים וחובב מכניקה, נהג לנסוע ברכבים גדולים ובתקופת התיכון אף נהג במשאית, ששימשה בעבר כמפלסת שלג של עיריית ירושלים.
"לא יכולתי לסרב להצעה לפרוש ולקחת את הסובארו פורסטר במקום ולהמשיך לגמר. אני שלם עם הבחירה שעשיתי ולרגע לא מתחרט. וזאת, למרות שהיום אני מעריך את סיכויי אחרת מאשר בתקופה בה צולמה הסדרה. בדיעבד, אני יודע שהיה לי סיכוי טוב יותר משחשבתי. בימים אלה אני מתגורר בלונדון ורוכב על אופניים בלבד ואני באמת לא יודע מה אעשה עם הרכב המהודר הזה. אבל קודם כל אני לוקח אותו ואחר כך אחליט".
במהלך הענקת המכונית הפתיע את יואב כספי, איגור, חברו הטוב מהישרדות, שקפץ לראות את מכונית הפרס, "אחי אנחנו נוסעים ישר מפה לאילת לבדוק את ביצועי הפורסטר", אמר אגור ליואב.

 

 

רפי גוזלן, יואב כספי, אלי דוד והפורסטר. צילום: רפי דלויה.
רפי גוזלן, יואב כספי, אלי דוד והפורסטר. צילום: רפי דלויה.

עושה סיבוב - יואב כספי. צילום: רפי דלויה.
עושה סיבוב – יואב כספי. צילום: רפי דלויה.

הפיראט והמנכ"ל - איגור ואלי דוד. צילום: רפי דלויה.
הפיראט והמנכ"ל – איגור ואלי דוד. צילום: רפי דלויה.

 



עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור