חיפוש באינדקס עסקים

דב קליין יקמפיין חזיות של רשת womenonly למוגדלות חזה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 יוני 2008

womenonly רשת ההלבשה התחתונה בהתאמה אישית, בחרה בפלסטיקאי ד"ר דב קליין, מנתח ומומחה בתחום השתלות החזה בארץ ובעולם, כפרזנטור ממליץ לחזיות המיועדות ומותאמות לנשים בעלות חזה מנותח בלבד, תחת מותג היוקרהLe Mystère . ד"ר דב קליין
משה רוזנטל מנכ"ל ובעלי רשת womenonly מציין כי "בשנים האחרונות ניכר כי קיימת עלייה בביקוש להתאמה מדויקת של חזייה בהתאם לצורך אישי, womenonly כרשת המתמחה בהתאמת חזיות מצאנו לנכון להוביל את השוק ולשווק את ליין החזיות לנשים בעלות חזה מנותח, כך נוכל להעלות את המודעות והחשיבות בהתאמה מדויקת של חזייה ונעניק פתרון לנשים שאינו קיים כלל בשוק".
הפלסטיקאי ד"ר דב קליין הוסיף:"סוף סוף חזייה שמביאה בשורה אמיתית. החזייה החדשה שלLe Mystère  מתחשבת ולוקחת בחשבון ציבור שלם המונה כמה עשרות אם לא מאות אלפי נערות ונשים, שתוכלנה מעתה ליהנות מחזייה שהותאמה במיוחד בשבילן. החזייה החדשה היא פרי פיתוח של מחקר עמוק וכעת יש לחזה המושלם גם אריזה מושלמת".
מרבית הנשים רוכשות בין 5 ל-7 חזיות חדשות מיד לאחר הניתוח, כך עולה ממצאים שאספה רשת womenonly במהלך השנים האחרונות, כיום מתבצעים למעלה מ-5 אלף ניתוחים מסוג זה. חזיות המוצעות בשוק מותאמות לחזה טבעי וצורת הברזל התומך אינו מותאם לצורתו של שתל, נשים רבות אינן מודעות לפערים הקיימים באותן חזיות ולנזק שהן עלולות לגרום לתמיכת החזה.
עם העלייה באחוזי הנשים אשר מבצעות ניתוח להגדלת חזה בארץ ובעולם, התפתחה דרישה לחזיות המתאימות לצרכיהן הספציפיות, בישראל וידוע כי גם לתוצאות הניתוח ישנה נסיגה לאחר מספר שנים.



עמוד זה נצפה: 498 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור