חיפוש באינדקס עסקים

קיץ לוהט בטריומף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 מרץ 2008

מותג ההלבשה התחתונה טריומף הציג לקראת קיץ 2008 שצפוי להיות לוהט במיוחד, את הקולקציה הקיצית שגם היא לוהטת אם נשפוט לפי תצוגת האופנה שהרימו שם. בקולקציה החדשה, מציגה טריומף מעל 100 דגמים חדשים שחולקו למספר סדרות אופנתיות שיתאימו לאישיות של כל אחת ואחת.
Curves
סדרת Curves מורכבת מבדי סאטן אלסטיים לצורך נוחות ורכות כאשר הדגמים מותאמים לכל קימור בגוף האישה ויקה לוהטת בטריומףומאפשרים תחושת נוחות וביטחון לצד סקסיות חושנית. הדגמים משולבים בתחרות סטרץ’ ובדי ג’אקארד בתוספת סרטי סאטן. סדרת Curves שמה דגש על נוחות באמצעות טכנולוגיית ייצור ללא תפרים. הבדים מותאמים לבעלות עור רגיש, הם נושמים ורכים במיוחד ואינם נראים מתחת לבגדים.
Seduction
חושניות ופיתוי הם שם המשחק של סדרת Seduction האידיאלית ללילות קיץ לוהטים. פריטים העשויים בדים עדינים וגמישים בשילוב תחרות ייחודיות, חזיות מרופדות עם סגירה קדמית, כתפיות מתכווננות, ריפוד הניתן לשליפה, קצוות מסולסלים, פפיונים ועיטורי סאטן וטול.
Modern Shape
סדרת Modern Shape היא סדרה אופנתית ואלגנטית השמה דגש על נוחות מרבית והתאמה מדויקת לגוף האישה. הסדרה מותאמת במיוחד גם למידות גדולות. הדגמים עשויים מבדים איכותיים ברמה גבוהה בשילוב תחרות גלון מנצנצות, סאטן גמיש, ריפוד דק עם בטנת כותנה, תחרה ורקמות על טול. בסדרה שני דגמי מינימייזר המאפשרים תמיכה והקטנת היקף החזה. המינימייזרים בעלי קשת קפיצית לנוחות ייחודית. הקשת רשומה כפטנט עולמי של טריומף ומאפשרת מראה מדהים של חזה שופע עם תזוזה מרבית ונוחות אופטימאלית.
Softwear
סדרה יוקרתית, מינימליסטית מבדים  עדינים ובלתי מורגשת מתחת לבגדים צמודים. חזייה ללא קשת וללא תפרים בעלת קצוות מהונדסים. בדי מיקרופייבר גמישים, בד כפול במקומות שונים לחיזוק, תפרים בלתי נראים ורכות מושלמת. לוגו הכתר של טריומף מוטבע על הדגמים מאבני סברובסקי. מדהים.
Classics by Triumph
סדרה נשית קלאסית ואופנתית, עשויה מבדים חדשניים בשילוב תחרה אלסטית וכותנה. סדרה פונקציונאלית המאפשרת תמיכה ונוחות יחד עם אפקט הרזייה באמצעות בגדי גוף ומחטבים.
Miss
סדרת Miss של טריומף, הינה סדרה מעוצבת במיוחד לצעירות בגזרות סקסיות ובשילוב תחרה מפתה, הדפסים משעשעים, בדי מיקרופייבר נוחים ונושמים וחזיות פוש אפ עם תבליט המילה MISS .הסדרה מכילה הלבשת בית צעירה ונשית בגזרות אופנתיות ומקושטות – להרגשה שובבה גם לפני השינה.
את הקולקציה החדשה של טריומף ניתן להשיג ברשת חנויות אפרודיטה, הרשת להלבשה תחתונה.

צילום: יח"צ. 



עמוד זה נצפה: 576 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור