חיפוש באינדקס עסקים

הלבשה תחתונה – המשביר לצרכן קיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אפריל 2008

מחלקת הלבשה תחתונה במשביר לצרכן מקבצת תחת קורת גג אחת את מגוון רחב ביותר של מותגים במגוון הלבשה תחתונה - המשביר לצרכן קיץ 2008סגנונות לכל הגילאים לנשים ולגברים. בין השאר, ניתן למצוא מגוון רחב של חזיות ותחתונים איכותיים במבחר גזרות אופנתיות, לכל טווח הגילאים, החל מחזיות לנערות ולצעירות שרק עכשיו מסתגלות ללכת עם ולהרגיש בלי, דרך נשים מניקות, נשים לאחר הגדלת חזה, נשים שעושות ספורט, נשים מבוגרות, נשים עם היקף חזה גדול, ועד לנשים מלאות, להן מציעה הרשת חזיות במידות גדולות בגזרות מחטבות, שעוצבו בהנדסה מתוחכמת על מנת להעניק את התמיכה הדרושה לכל גזרת גוף בתוספת איכות בלתי מתפשרת.
קולקציית ההלבשה התחתונה מתעדכנת בכל עונה במקביל למגמות האופנה העולמיות ובהשראת טרנדים מעולם האופנה העליונה. קולקציית הלבשה תחתונה, קיץ 2008, מתאפיינת בגזרות ארוכות ורחבות מחד לצד הגזרות הקלאסיות והמוקפדות מאידך.
הקולקציה הצעירה מתאפיינת בגזרות בוקסרונים, תחתוני מיני ומגוון חזיות, פוש אפ, חזיות ספורט, חזיות ללא ריפוד. הקולקציה מתאפיינת באינספור עיצובים, המשלבים פסים, פרחים, תחרות, בדי לורקס וכוללת גם מותגי דיסני ולוני טונס כמו בטי בופ, סנופי מיקי מאוס ועוד, היוצרים מראה צעיר.
צבעוניות העונה מתבססת על  גוונים של חום, סגול, אפור ובדפוסים שונים, לצד הצבעוניות הקלאסית של שחור לבן וצבע גוף. מגוון הבדים רחב וכולל בדי כותנה, לייקרה, מיקרופייבר, מודל, רשת ותחרה. כל אלו יחד יוצרים מראה נשי מעודכן ואופנתי גם מתחת לבגדים. לדברי דנה קלופשטוק, מנהלת תחום הלבשה תחתונה ברשת המשביר לצרכן, ברשת קיים המבחר הגדול ביותר בארץ של תחתונים וחזיות, עם מגוון מוביל של מותגים, גזרות, מידות וצבעים וכל זאת תחת ההתחייבות למחירים האטרקטיביים ביותר. באמצעות המגוון הרחב, בתוספת השרות והמחיר אנו מחויבים ליצירת חווית קניה ייחודית ומובילה".

הלבשה תחתונה - המשביר לצרכן קיץ 2008



עמוד זה נצפה: 837 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור