חיפוש באינדקס עסקים

מעצב השיער גדי עמר מציג טכניקה חדשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוקטובר 2011

מעצב השיער המוביל, גדי עמר מרמת השרון, הציג השבוע, בסטודיו וולה פרופשיונלס, בפני 100 מעצבי שיער את טכניקת התספורת החדשנית לאישה המודרנית שחשוב לה להיראות במיטבה במינימום זמן ומאמץ.

מעצב השיער גדי עמר מציג טכניקה חדשה לwellaהטכניקה החדשנית מותאמת לאישה המודרנית שמתמרנת בין הקריירה, המשפחה, החברים ומקפידה לשמור על מראה שיער מעוצב, מטופח ועדכני, במינימום זמן והתעסקות במראה השיער
ומאפשר להיות חופשייה מביקורים תכופים אצל מעצב השיער.

חדשנות השיטה יוצרת כלים חדשים למעצב השיער לשלוט באופן מוחלט על רמת הגימור והדיוק בעיצוב גזירת השיער. כדי לקבל את התוצאה המדויקת יש לבצע  את גזירת השיער על השיער יבש ולא על שיער רטוב, שיטה ותפיסה  הרווחת בקרב מעצבי השיער והלקוחות.

ביצוע התספורת על שיער יבש מונעת ממעצב השיער לסטות מקו הגזירה שתכנן, מאפשרת למעצב השיער מרחב ראיה מקיף על מצב השיער , נותנת פתרון  לנשים שחוששות  לבצע גזירת "קצוות שרופים"  מחשש שמעצב השיער יגזור את שיערה מעבר למה שהיא ביקשה.

מעצב השיער גדי עמר מציג טכניקה חדשה לwellaחשוב לציין שגזירת  קצוות מפוצלים הינה חיונית למראה שיער בריא , יש שכיחות רבה  למראה נשים מטופחות שהן בעלות שיער פגום , יודעות שעליהן לגזור קצוות מפוצלים, אך הן מאד חוששות שמעצב השיער יבצע גזירה אחת יותר מידי ולכן נמנעות מזה.   עמר הציג פתרון מושלם לאותן נשים שחוששות להגיע למעצב השיער.
גזירת השיער על שיער יבש נותנת מראה ושליטה מלאה ללקוחה, לראות תוצאה מיידית של אורך השיער מבלי לחכות לייבוש השיער כמו שנהוג.

פתרון נוסף שמביאה הטכניקה היא ייעול זמן התספורת, משך זמן התספורת מתקצר (בהתאם לאורך התספורת)  בזכות השקיפות המלאה שנוצרת בגזירת השיער על שיער יבש, מעצב השיער אינו זקוק לבצע בדיקה נוספת של יישור קווי שיער ואורך השיער. מעצב השיער מגיע לעיצוב התספורת הרצויה במינימום זמן ומקסימום דיוק.

מעצב השיער גדי עמר מציג טכניקה חדשה לwellaהטכניקה מתמקדת בדרך גזירת השיער ומתחלקת ל- 3 חלקים שונים, החלק ה-1 מתחיל מהקודקוד עד אמצע האוזן למטה ונחשב הקו המנחה להתאמה אישית של התספורת ללקוחה, החלק ה-2 , מאמצע האוזן למטה, בחלק זה אנחנו שולטים על אורך השיער הרצוי, צוללים עם המספרים לתוך השיער כדי לא ליצור קווים חדים, מבצעים דילול עדין של הקצוות כדי ליצור שילוב רך של שיערה בתוך שיערה. החלק ה- 3 והאחרון מתבצע מהקודקוד כלפי חצי ראש קדמי, מבצעים בדיקה של הקצוות לכל אורך השיער.

מעצב השיער גדי עמר מציג טכניקה חדשה לwellaהטכניקה שהציג מומלצת לנשים המבקשות מראה מטופח יומיומי במינימום התעסקות בזמן, מאמץ וביקורים דחופים אצל מעצב השיער. מתאים גם לנשים בעלות שיער יבש שרוצות שינוי מרענן ועם זאת נרתעות משינויים וחשוב להן לשמור על אורך השיער. לכל אורך ההדרכה, גדי  חזר והדגיש שכדי ליצור תספורת  מוצלחת ומספקת הן למעצב השיער והן ללקוחה חשוב מאד שהקו המנחה יהיה התאמה אישית לאישיות של הלקוחה.
 
הטרנד לחורף הקרוב הוא חזרה לתספורת קלאסית- טבעית בהשראת העצמת האישה עם דגש על רכות ותנועה בשיער. תספורות במראה קצר ורך, תספורות באורך קארה בשילוב אורכים שונים, למשל, קארה אי-סימטרי, קארה עם פוני, תספורות לשיער ארוך בשילוב גוונים חומים עדינים, חום מהגוני, צבע נחושת עדין, בהשראת הקיים בטבע.

כמו כן, הכריז עמר, כי בתחילת החודש הבא ייפתח קורס מיוחד למעצבי שיער בהדרכתו ללימוד טכניקות חדשות ליישום מיידי בשטח. הקורס ברובו יהיה קורס מעשי ואישי שבסיומו מעצבי השיער המשתתפים יתחילו לעבוד במיידי. כל מעצב שיער בקורס ילווה בדוגמנית להדגמת התסרוקות, הטכניקות והטרנדים העכשוויים במגמות שיער שונות.

הקורס יתקיים בסטודיו וולה פרופשיונלס בת"א ובמספרה של גדי עמר ברמת השרון. 

מעצב השיער גדי עמר מציג טכניקה חדשה לwella
 

 

 

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 522 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור