חיפוש באינדקס עסקים

חברת שוורצקופף בהולנד 2014

פורסם מאת: בתאריך: 12 מרץ 2014

בשבוע שעבר (02.03.14) הצטרף מנכ"ל ובעלים קבוצת בראש פרסום ושיווק בע"מ ומגזין השיער הגדול בישראל הדליין דודו בלחנס לנסיעה חורפית מדהימה לסדנה עיונית ומעשית  של מדריכי שוורצקופף העולמיים.

הטיול החל ביום חופשי של טיולים והכרת אמסטרדם המדהימה לאחר התמקמות במלון park plaza victory במרכז אמסטרדם יצאו מעצבי השיער להכיר את העיר .
ביום למחרת יצאה הקבוצה אל האקדמיה של שוורצקופף אשר ממוקמת בעיירה מדהימה העונה לשם verkendam האופיינת להולנד הרגועה והשלווה.

היום התחיל עם דברי פתיחה של מנכ"ל שוורצקופף מר שמוליק כהן: "בשוורצקופף מאוד חשוב המפגשים המקצועיים וההענות האדירה של מעצבי השיער בארץ  עם הרצון ללמוד ולהתמקצע בכל עת".
כ- 100 מעצבי שיער מכל רחבי הארץ ישבו קשובים, מרותקים, תוך כדי למידת המראות החדשים של שוורצקופף העולמית.
אווירת הסדנה התרחשה באווירה מדהימה שכל העת הצוות המקצועי של שוורצקוף פרופשיונל מפנק מפנק ומפנק  את כל מעצבי השיער ודואג שכל אחד יבין את המראות והדרך שבה מבצעים את הגזירה והכימייה. ליומיים הבאים חולקה הקבוצה לשני קבוצות

במהלך השבוע כל מעצב שיער קיבל 4 ראשי בובה ל- 4 המראות שהוצגו ובכך החלה הסדנא המעשית תוך ליווי צמוד של המדריכים העולמיים אשר לימדו אותם  ליישם את הכלים והטכניקות החדשניים בעיצוב השיער המודרני.
סדנת  ה – hands – on הייתה חוויה רצופה של מקצוענות מושלמת והצגת מראות אסנטיאל לוקס שאותם הדריך גאי דה וין המדריך העולמי.
תפסנו לשיחה מספר מעצבי שיער ,רפי אוסמו מעצב שיער בכיר מנהרייה מספר " היה מדהים היינו קבוצה של כ- 100 מעצבי שיער מופלאים נחשפתי לעוצמה האדירה של חברת שוורצקופף והמקצוענות הבלתי מתפשרת. בנוסף למדנו שיטות עבודה חדשות ונחשפתי לצבע אורגני חדש "essensity" הצבע הינו בעל ביצועים מדהימים ויוצאי דופן בתחום צבעי השיער. הוא הצבע הראשון בעולם, אשר מציע תרכובת קרמית חדשה, נטולת אמוניה וחסרת ריח, שהינה חופשיה מסיליקונים, אלכוהול, חומרי צבע מלאכותיים. הוא הצבע היחידי בעולם, אשר מכיל מעל ל- 90% תמציות טבעיות ומרכיבי טיפוח וטיפול אורגניים טהורים ביותר, השומרים על רכות השערה ומגנים מפני קרני UV ונזקי חום וקור." מעצבת השיער ומדריכה בכירה בחברת שוורצקופף סיוון מדמוני  מספרת לנו על החוויה שלה " כל אחד יכול לראות ראש מעניין ומיוחד אך להבין זה יותר מעניין היה לי כיף אדיר בלהבין את אופנת השיער שמשתלבת והינה חלק בלתי נפרד מהסטיילינג של כל אחת ואחד ולהתאים את השיער למראה מהנעל הלבוש  ועד לאיפור והתכשיטים. את ההשראה ניתן לקבל מכל דבר שקיים מאדם אחד , לעיתים מעם שלם , מהעבר ומהעתיד אני אוהבת תמיד ללמוד ולהיות הכי נכונה ומקצועית עבור לקוחותיי" מוסר לנו מורדי כהן מעצבי שיער עפולה  את התרשמותו " הסדנא הייתה מאלפת ראינו טרנדים חדשים של שילוב צבעים בראש אחד ,טכניקות צביעה וגזירה חדשות , נחשפנו למוצרים חדשים . הכל היה מאוד מקצועי ומהוקצע אין בליבי ספק כי חזרתי עם ידע וחדשנות אשר אני יעניק ללקוחותיי אני מודה להנהלת החברה על הארגון המדהים נהנתי ואני ממליץ לכולם אל תפסיקו ללמוד.

מנכ"ל בראש פרסום ושייוק בע"מ ומגזין השיער הדליין דודו בלחנס מוסר : "אין בליבי ספק ולאחר שליוויתי את הקבוצה כל השבוע כי כולם חזרו עם שמחה ,ניצוץ בעיניים ,עם ידע והכי חשוב חשק לעוד. אני מודה למר שמוליק כהן מנכ"ל שוורצקופף, דבי פסח והדר כהן על האירוח המדהים, נתראה בטיול הבא.

לגלרייה המלאה של שוורצקופף פרופשיונלס לחץ כאן


 



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור