חיפוש באינדקס עסקים

הארכת שיער בדניאל סנטר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 נובמבר 2011

הארכת שיער בדניאל סנטר- המרכז להארכות החלקות ואיפור קבועשוקלת הארכת שיער?חיפשנו את הטובים ביותר בתחום, הלכנו לדניאל סנטר – המומחים להארכת שיער בצפון – ובקשנו לקבל את הטיפים והנקודות שחשוב להתייחס אליהן לפני שעוברים הארכת שיער:

  • סוג השיער ממנו עשויה הארכת השיער. חשוב לבחור שיער באיכות גבוהה על מנת שתוכלי ליהנות ממנו לאורך זמן. שיער איכותי, שיער טבעי יהיה יקר יותר בשלב ראשון אך בהמשך יוכיח עצמו ככלכלי יותר.התספורת שלך. אחרי שהארכת השיער מבוצעת חשוב לבחור תספורת שתתאים לאורך השיער החדש ולמראה השיער. התספורת חייבת לעזור לתוספת השיער להתמזג עם השיער הטבעי שלך.
  • אחרי שעוברים הארכת שיער צריך לקבוע ימים קבועים לחפיפה וטיפול בשיער אצת מעצב השיער שלך. חשוב להשאיר את הטיפול בשיער בידיים של איש מקצוע, לפחות בהתחלה. עם הזמן תוכלי גם את ללמוד לטפל בשיער שלך, שיש לו הארכה, ולעשות את זה בעצמך.
  • צבע השיער. אם את צובעת את השיער שלך באופן קבוע כל חודש בערך, הרי תרצי להמשיך לעשות זאת. מומלץ לבחור בצבע יציב שמסוגל להישאר יציב בגווניו לאורך זמן. בחרי יחד עם מעצב השיער שלך את הצבע והגוון הנכונים עבור שיערך הטבעי יחד עם תוספת השיער.
  • את חייבת להבין שאחרי שעברת הארכת שיער, התוספת לא תאפשר שינויים גדולים במראה השיער שלך. אם תרצי לעבור הבהרה משמעותית, סלסול, החלקה… אלה יצטרכו לעבור שיקול דעת מקצועי לפני ביצוע הטיפול או השינוי במראה שיערך.
  • והכי חשוב – לפני שעושים הארכת שיער, את חייבת לוודא שמעצב השיער שלך אכן בדק היטב ואבחן את מצב שיערך הטבעי על מנת לוודא שהשיער מסוגל לעמוד בתהליך, שלא יישבר או ינשור בעקבות ביצוע ההארכה.
  • המלצתנו – הארכת שיער מקצועית חייבת לכלול אבחון קפדני של השיער, התאמה של סוג השיער ומרקם השיער של התוספת לשיער הטבעי שלך, חיבור התוספות לשיער ביד מקצועית בדרך שתיצור מראה טבעי ככל האפשר, והדרכה לגבי המשך טיפול בשיער שלך שיש לו עכשיו תוספת להארכת שיער.ללא ספק , זוהי עבודה שיש להפקיד בידי אנשי מקצוע.

אנחנו פנינו לסלון דניאל כשרצינו לקבל טיפים אמינים בתחום הארכת השיער. גם את יכולה לסמוך על סלון דניאל בחיפה לביצוע הארכת השיער בשבילך.

 

לפני הארכת שיער בדניאל סנטר- המרכז להארכות החלקות ואיפור קבוע

לפני הארכת שיער בדניאל סנטר- המרכז להארכות החלקות ואיפור קבוע

אחרי הארכת שיער בדניאל סנטר- המרכז להארכות החלקות ואיפור קבוע

אחרי הארכת שיער בדניאל סנטר- המרכז להארכות החלקות ואיפור קבוע

 



עמוד זה נצפה: 523 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור