חיפוש באינדקס עסקים

מעצב השיער אבי מהסרי עולה לשב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 ספטמבר 2007

עיצוב שיער של אבי מהסרי - לוריאל פרופסיונלמעצב השיער אבי מהסרי מפתיע בעבודת שיער וזוכה לעלות לשלב הסופי בתחרות עיצוב השיער לשנת 2007 שנוצרה ביוזמת חברת "לוריאל פרופסיונל" .מהסרי התמודד יחד עם מעצבי שיער נוספים שהגישו עבודות שיער בהשראת הטרנדים האופנתיים המעודכנים ביותר על פי קונספט בינלאומי אותו מובילה החברה והשבוע התבשר על עלייתו לשלב הגמר.
"אני חייב לציין לפני הכול כי זכיתי במורה דרך שעובר איתי יחד את כל השלבים  בקריירה האישית שלי כמעצב שיער .שאולי לב אותו הכרתי עוד בלונדון ומאז בחרתי  לעבוד אצלו במספרה ברמת השרון . אנחנו משתפים פעולה בפרויקטים רבים וכך משיגים תוצאות בצורה הטובה ביותר .
בעבודה שבחרתי להציג בתחרות היה חשוב לי להעביר מסר של אופנת שיער עדכנית שהתבססה על צבעי השיער שישלטו בחורף הקרוב בשילוב קו תספורת בהתאם למגמות החדשות. אני יכול לומר כי תחום השיער המשתנה מיום ליום מביא איתו אתגרים וטכנולוגיות ואנחנו כיוצרים עומדים במבחן התוצאה וזה מה שמביא אותנו לרצות להשיג יותר".
באמצע חודש אוקטובר יתקיים אירוע מיוחד בו יעלה מהסרי יחד עם עוד מעצבי שיער שנבחרו מתוך התחרות כולה כדי להציג על במה בפני קהל של מעצבי שיער את עיצובי השיער .
 
עיצוב שיער – אבי מהסרי לשמעון ושאולי לב רמת השרון

צילום –"אישונים"  



עמוד זה נצפה: 674 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור