חיפוש באינדקס עסקים

אופנת השיער לכלות קיץ 2007

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

אופנת השיער לכלות קיץ 2007

כלות, זה בשבילכן! עיצוב שיער לקראת החתונה אינו מחייב הוצאות מיותרות ואין צורך להתפתות ולשלם סכומי עתק עבור עיצוב התסרוקת בעקבות שימוש בתוספות שיער שמחירן יקר.

הנטייה היא שימוש בשיער הטבעי בקיים שאיתו ניתן לבצע עיצובים מרהיבים ומרשימים על ידי יצירה של עיצוב שיהיה מבוסס על הטרדנים העדכניים . השיער הטבעי ייראה מצוין לאחר שבוחרים את סגנון העיצוב המועדף .ישנן כיום מספר רב של טכניקות לביצוע העיצוב ולמעצב השיער כאיש המקצוע יש יותר משהיה בעבר רעיונות רבים ומבריקים הניתנים ליישום".

בתמונה המצורפת נראה טפר מעצב את שיער הדוגמנית על בסיס האורך הקיים. הרעיון הוא ליצור רשת קלועה משיער טבעי המתוכננת במרכז הראש בחלקו העליון וזאת, על ידי שימוש בשיער הטבעי בלבד . כמו כן ניתן לשלב מספר סיכות שבראשן שבלונה עם אלמנט קישוט בצבעים בהירים להשלמת המראה ויצירת אווירה יוקרתית וסגנון עיצוב שיתאים לאירוע .

בחלקו האחורי של השיער משלבים "עיטופים " של קבוצות שיער על ידי כך שמגלגלים את האורך כלפי פנים ליצירת נפח וגובה תוך קיבוע העיצוב בסיכות צמודות ראש (הנצמדות קרוב לעור הקרקפת) . חשוב לבחור את סגנון התסרוקת על בסיס הנתונים הקיימים בשיערך כמו –אורך השיער ,מרקם השיער , סוג השיער וכמות השיער וכמובן הגוון הקיים –נתונים אלו ישפיעו על תהליך קבלת ההחלטות ויעזרו לך ולמעצב השיער לבחור את הטוב ביותר שניתן עבור שיערך לקראת ליל הכלולות. במידה ויוצרים כאמור את העיצוב עם השיער הטבעי בלבד אין צורך לשלם סכומי עתק כדי לזכות במראה מעוצב.

שילוב של טכניקה נכונה ,יצירתיות ,שימוש במוצרי שיער מתקדמים וחסכון בתוספות שיער יבטיחו תוצאה איכותית אופנתית ולא יקרה באופן יחסי. היתרון הבולט בשימוש עם שיער טבעי הוא בגמישות של השיער ,צמצום תקלות שעלולות להיגרם במהלך הערב וחשוב לא פחות השגת מראה טבעי מלא ברק וחיוניות ללא הכבדה מיותרת . במקרים בהם השיער קצר יותר אין ברירה אלא לבחור שימוש בתוספות אולם גם במקרים אלו אפשר ורצוי לחסוך –הכל על פי הנתונים והאפשרויות הקיימות ". מעצב השיער ראובן טפר למספרת "הגל הסגול" צילום: מישל אמזלג



עמוד זה נצפה: 655 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור